dutch-plaza.nl- Logo - Beoordelingen

dutch-plaza.nl

354 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.522 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 aug 2022
dutch-plaza.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

31 mei 2023
Ik was op zoek naar de goedkoop(st)e Apple iPhone 14 Pro Max 128GB en kwam op de site van Dutch Plaza. Op 2e pinksterdag product bekeken op hun site, en werden mijn vragen ook netjes beantwoord. Via hun Chat gevraagd of deze prijs wel klopte en of het geen refurbished iPhone was, werd bevestigd dat het om splinternieuw apparaat ging. en ook op mijn vraag of er een simkaartje van mijn huidige provider inpaste, werd positief beantwoord, heb toen mij keus op deze iPhone laten vallen. En inderdaad 2 dagen later netjes de iPhone in ontvangst genomen en alles werd netjes door middel van bluetooth overgezet van mijn oude iPhone 6 S naar de nieuwe. Geweldig, ben er erg blij mee, en raad dit product zeker aan voor een / de volgende koper(s) bij Dutch Plaza. Bedankt.

15 aug 2023
Wat een slecht bedrijf. Ik heb op 5 mei 2023 al een klacht gemeld over een beveiligingscamera welke ik in februari 2023 heb gekocht. Ik moet het maar uitzoeken met de fabrikant terwijl zij er verantwoordelijk voor zijn. Totaal geen reactie op meerdere verzoeken. Ze doen helemaal niets voor je als een product niet werkt. Ik heb naast emails ook een paar keer gebeld maar tot op vandaag 15-8-23 totaal geen reactie. Zeer on-klantvriendelijk. Niet kopen hier want als het product niet in orde is sta je met lege handen!

Beoordelingen voor dutch-plaza.nl

De goedkoopste aanbieder voor iphones, echter de voor 17:00 besteld volgende dag in huis gaat niet helemaal goed. Was er binnen 2 dagen wat prima is maar beloof dan het dan niet ! Voor de rest niks op aan te werken zou het zeer aanbevelen hier uw nieuwe telefoon te kopen

Scherpe prijs en vlot geregeld

Scherpe prijs, vlot contact op Whatsapp. Afhalen op afspraak was een beetje spannend maar gelukt, je zit in een receptieruimte te wachten tot iemand precies op het afgesproken tijdstip langskomt.
Duidelijke bevestiging van de bestelling - snelle levering - prima prijs
Beter, zich houden aan bezorgen binnen 24 uur
13 apr 2024
Duidelijke omschrijving en snel geleverd.
Snelle.bezorging
Afspraak was bij de koop binnen 24u leveren dit werd 48u.
19 mrt 2024
3 feb 2024

Nieuwe telefoon besteld en geleverd

Nieuwe telefoon besteld voor een uitstekende prijs. Ondanks geen informatie op track&trace (vandaar een ster minder) werd het volgende dag stipt geleverd.
Prima bedrijf, snelle levering. Tevreden over mijn gekochte iphone
30 dec 2023
Prima levering, netjes verpakt en netjes op tijd
Keurige afhandeling, doen wat ze beloven
7 jan 2024
Snel geleverd top.
telefonisch slecht bereikbaar en bezorgchaos wel positief dat er wordt terug gebeld voor 17.00 besteld volgende dag bezorgd wordt niet waargemaakt in mail van post nl wordt de bezorg automaat genoemd als alhaalpunt in dezelfde mail wordt onder een aandacht driehoekje gemeld dat het via de bezorg automaat hela niet mogelijk is. Volstrekte chaos in communicatie (post nl niet dp) vervolgens pakket wel in automaat. kortom 7x bellen en leverchaos
8 jun 2023

Super en tevreden

‘sMorgens vroeg contact opgenomen want op de site stond een korting bij afhalen maar met de bestelling werd deze niet verrekend. Helaas bleek t artikel direct vanuit de leverancier te komen en dan kan de korting van ophalen niet. TIP zet t niet op de site bij die artikelen. Kreeg wel een korting voor welkom van 10 euro dus toch uiteindelijk de prijs. Maja. Wel zeer positief de snelle en vriendelijke chat. Daarnaast bestelling gedaan en hele snelle verzending en levering. Dus met t kleine verbeterpuntje van de site wel een grote tevredenheid.
23 mei 2023
Levering duidelijk aangeven als het niet kan het zou op zaterdag geleverd worden maar werd uiteindelijk maandag Verder top geregeld
9 aug 2023
Laagste prijs voor de headset wat ik kocht. Echter kon het enkel naar PostNL locatie laten bezorgen en niet naar mijn huisadres.
1 jun 2023

Snel geleverd

Goede website, snel besteld en snel geleverd voor een goede prijs. Communicatie via e-mail uitstekend.
4 mei 2023
De levering was 1 later dan gepland. Voor de rest... gewoon een goede levering!