Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

712 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.321 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr. 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr. 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

2 feb. 2024
Ik had een melktanden doosje besteld en betaald . En zonder enige communicatie was die bestelling geannuleerd terwijl ik erop zat te wachten . Ik zag een paar dagen later dat het geld op mijn rekening was terug gestort . Ook zonder communicatie ... heb 'm nu ergens anders besteld .
3 feb. 2024
Ik heb een vraagje gestuurd naar jullie en nooit iets terug gehoord.
5 feb. 2024
Product was niet ingepakt, dus waar babygym in zat was gescheurd
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
2 feb. 2024
Duurt lang voor je het binnen hebt
5 jan. 2024

Retourkosten betaald ondanks belofte dit niet te hoeven door fout Prenatal

4 kinderpyjama’s besteld waarvan op de website staat vermeld dat deze van 100% katoen zijn gemaakt. Bij ontvangst staat er in het waslabel dat de pyjama’s gemaakt zijn van 80% katoen en 20% polyester. Ik heb de retourkosten betaald vanwege milieuoverwegingen ondanks belofte van prenatal dit niet te hoeven. Het beste voor het milieu is dat prenatal de juiste informatie op de website plaatst!
5 dec. 2023
Bestelling geplaatst en betaald. Ik heb op het moment van bestelling gekeken en er was nog een voorraad van het door mij bestelde item. 10 dagen niets gehoord, dus een e-mail met de vraag wanneer het bestelde geleverd zou worden daarna pas een e-mail retour dat het bestelde niet geleverd kon worden. Het enige positieve was dat mijn geld redelijk snel terug gestort is. Dezelfde dag hetzelfde bij Babypark besteld en binnen 3 dagen het bezorgd gekregen.
7 dec. 2023
14 dec. 2023

Besteld, maar nooit meer!

Besteld, verzendbevestiging gehad met datum voor bezorging (dag erna). In de nacht pas een mail gehad dat 1 artikel niet leverbaar was. Terwijl op de website het nog steeds leverbaar was/is. Hadden extra korting voor dat artikel, nu dus e-kaart (tegoedbon) binnen via de mail, maar artikel is nu vele malen duurder! Had wel verwacht van prenatal dat ik het artikel dan alsnog voor die aanbieding prijs kon krijgen!
18 dec. 2023
Beste Daphne, Wat vervelend dat het artikel niet voorradig was, terwijl deze wel al in je bestelling was verwerkt. Helaas gaat het hier om een technische fout. Wij hebben je een mail gestuurd met uitleg en hulp bij het verkrijgen van je artikel. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Prenatal
10 dec. 2023
Ik heb een boxkleed gekocht, waarbij ingebruikname de vulling erdoor heen kwam en die ons kleinkind bijna had ingeslikt.... Retour gedaan en een klacht ingediend, maar verder is er niets mee gedaan.... Bewijsfoto's erbij gedaan. Had op zijn minst een soort van cadeaubon verwacht aangezien jullie een "babyspeciaalzaak" zijn!!!
11 dec. 2023
20 dec. 2023
Verkeerde product geleverd, moest nieuwe bestellen. Nieuwe bestelling was duurder. Moeilijk om product te bestellen voor dezelfde prijs. Financiele afhandeling ingewikkeld
28 dec. 2023
4 dec. 2023

Levering prima, maar service slecht

De levering was prima, maar heb een vraag gesteld via het contactformulier en heb tot heden nog geen antwoord gekregen. Is niet echt klantvriendelijk!!!
7 dec. 2023
Beste Klant, Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
13 dec. 2023
De bestelling is na 3 weken niet verstuurd en ik heb niets gehoord over mijn 3 mails.
14 dec. 2023
Beste Arvin, Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben je gemaild, hou hierbij ook even de spam/ ongewenste mail in de gaten. Met vriendelijke groet, Prenatal

verkeerde levering …

Nou verkeerde levering gehad geen excuus niks! Alleen maar gezeik
18 dec. 2023
Beste Danielle, Wat ontzettend vervelend dat het zo verlopen is, onze oprechte excuses. Wij hebben je benaderd via de mail. Vriendelijke groet, Prenatal
15 dec. 2023
Veeeeel te trage levering
18 dec. 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
11 dec. 2023
sneller leveren!
14 nov. 2023

Pakket kwijt, erg omslachtige afwerkinf

Bestelling geplaatst, 1 pakket ontvangen netjes binnen 2 dagen, pakket 2 kwam maar niet, onderzoek ingesteld, pakket "kwijt"had meerdere keren gevraagd, stuur dan een nieuwe, ik heb betaald, jullie pretenderen te leveren binnen 2 dagen. Nee onderzoek moet afgewacht worden, duurde dagen. Mededeling dat ik geld terug zou krijgen, op mijn vraag stuur het artikel dan gewoon op, niet mogelijk, binnen 5 tot 8 werkdagen zou geld teruggestort worden en dan zou ik opnieuw kunnen bestellen. Diezelfde dag naar prenatal winkel gegaan en stoel daar gekocht. Geld werd teruggestort, helaas 100 euro te weinig, dus weer onderzoek gestart, uiteindelijk goed gekomen. Moraal van het verhaal, bestel maar niet, ga naar de winkel
16 nov. 2023
6 nov. 2023
Pakket was niet aangekomen. Ging gelijk afzender retour. Helaas moest ik heel vaak achter Prenatal aanbellen en mailen om te vragen of ze mijn pakket kunnen annuleren en ik mijn geld terug kan krijgen. Nu moesten ze eerst onderzoek doen bij PostNL waar het pakket is gebleven. Prima, maar je kon zien dat het pakket nooit bij mij was aangekomen dus verwacht ik dat ik mijn geld terug kan krijgen, en dat zij het onderling met PostNL uitzoeken. Ik moest 3 weken wachten om mijn €100 terug te krijgen.
10 nov. 2023
31 okt. 2023
Product niet geleverd. En vervolgens verzendkosten in rekening gebracht voor een retour die nooit heeft plaats gevonden. Na invullen van een contactformulier verzendkosten terug ontvangen maar geen bericht dat de klacht ontvangen is of wordt opgelost.
6 nov. 2023
25 okt. 2023
Trui is veel te kort en mouwen veel te strak. Dan heb ik nog een mager dochtertje, dus ben benieuwd hoe die mouwen bij een dikker kindje zitten. Gemaild en contact gehad met klantenservice, tot op heden nog stil, betreft het antwoord.
30 okt. 2023
Bedankt voor het invullen van de review, inmiddels is deze melding door onze collega’s van de Customer Care afdeling in behandeling genomen en zijn jullie samen tot een oplossing gekomen. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag via https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Liefs Prénatal.
20 nov. 2023

Bestelling geplaatst en betaald, blijkt product niet leverbaar.

Bestelling geplaatst en betaald, blijkt het artikel tòch niet op voorraad. Geld wordt teruggestort, maar voelt heel knullig. Retourneren kost te veel en is onhandig in de winkel.
23 nov. 2023
JS
Jacky S.
Landgraaf
8 nov. 2023
Duurt veel te lang voordat de bestelling in de winkel is om op te halen. Word niet van te voren aangrgeven dat er maar 1x per week naar de winkel geleverd word.
10 nov. 2023