Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
Prenatal.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Prenatal.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 15 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor Prenatal.nl

887 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 mei 2022
Bestelde artikel met 20% korting was niet meer voorradig, het aankoopbedrag werd terug gestort. Na telefonisch contact kon ik hetzelfde artikel opnieuw bestellen (als het weer op voorraad was, data werd genoemd) en de korting werd alsnog verrekend en terug gestort. Echt top, zoals ik werd geholpen!! Alle andere bestellingen zijn overigens ook altijd van prima kwaliteit voor een goede prijs en keurig verpakt en bezorgd!👍

14 okt. 2022
Er mankeerde van alles aan mijn bestelling; hierover heb ik mailcontact gehad met Prénatal. Ik heb mijn bestelling teruggestuurd. Ten onrechte was ik ervan uit gegaan dat Prénatal een speciaalzaak is, maar de kwaliteit viel me tegen: de hydrofiele doeken waren erg dun, er ontbrak er eentje, er staken wel heel veel nog af te knippen draadjes uit, sommige waren erg scheef genaaid, er zat een wat scherp knoestje op de houten hartjeshoorn, er was eens schilfer af van het fotolijstje, het rompertje was slordig afgewerkt. Deze kwaliteit kan ik gewoon via Amazon kopen! De tegoedbon, als excuus, van 7,50 ga ik niet gebruiken. Gelukkig vergoedt Prénatal de retourkosten van het pakket, dat is nog iets. In eerste instantie wilde ik het maar zo laten, heb al zoveel gedoe gehad met bedrijven de afgelopen jaren. Ik ben bezig geweest de bestelling zelf netter te maken en daarvan was Prénatal op de hoogte, maar het bedrijf wilde toch graag het pakket terug. Nu is het twee weken wachten op mijn geld teruggestort krijgen. Jammer ja, mijn eerste kleinkind, oma worden, wat meer te besteden dan toen ik zelf kinderen kreeg. Maar als alleen al de hydrofiele doeken zoveel dunner zijn dan die van de Hema! Hopelijk willen jullie iets doen aan het imago dat ik dacht dat Prénatal had. Succes en mvg, Moniek van Meurs p.s. Foto's heb ik al toegestuurd.

Beoordelingen voor Prenatal.nl

5 jan. 2023
Ik heb rond 17 december een bestelling geplaatst op de webshop. Met ontvangen van de bestelling kwam ik erachter dat er een verkeerd artikel bij de bestelling zat, en het artikel dat ik eigenlijk had besteld, zat hier niet bij. 22 december heb ik de bestelling met goedkeuring van Prenatal en een casenummer die ik moest vermelden bij het retouren van het pakket teruggestuurd. Ik heb nu nog steeds mijn geld niet terug ontvangen !! Het gaat niet om een paar tientjes en dit is niet de eerste keer…. Ik bestel hier nooit meer !!!!
5 jan. 2023
3 jan. 2023
De winkel op zich niet slecht! Ben vanmiddag nog heel klantvriendelijk geholpen. Maar het retour beleid vind ik echt slecht. In de winkel werd mij vertelt dat ik het beter via de post retour kon doen. Ik vroeg of er retourkosten aan verbonden waren. Dat was niet zo werd mij gezegd. En nu blijkt van wel. Vind ik echt heel vervelend! Want anders had ik het gewoon in de winkel retour gedaan..
4 jan. 2023
Producten die ik had besteld waren binnen een week goedkoper. Retourneren is een gedoe, je moet namelijk overal op de 1 of ander manier je ordernummer opschrijven, een retourformulier meegeven is veel makkelijk en helaas is retouren niet gratis, ik had namelijk 5 afzonderlijke pakketten uit 1 bestelling
Het black friday geschenk “ newborn set” behorend bij de Stokke triptrap stoel werd pas na herhaaldelijke telefoontjes en mailtjes 6 weken later afgeleverd.
Antwoord van Prenatal.nl
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes, Prénatal.
12 jan. 2023
Ik heb al enkele weken geleden een zending geretourneerd en daar iets anders voor besteld en nog steeds niets ontvangen....
13 jan. 2023
10 jan. 2023
Super slechte klantenservice, en ook de medewerkers in de winkel zijn verschrikkelijk!!!
12 jan. 2023
13 jan. 2023
Ik heb meerdere keren contact gehad en nooit bericht ontvangen.
14 jan. 2023
Beste Graciella, Wij zien dat je ondertussen contact hebt gehad met onze klantenservice. Wij wensen je nog een fijn weekend toe.
8 jan. 2023
9 jan. 2023
2 jan. 2023
3 jan. 2023
15 dec. 2022
Bestelling is nooit aan gekomen! Ons adres was correct in gevuld. Maar we kregen de mededeling dat de bestelling terug gestuurd is naar Nederland omdat ons adres niet klopt. Leverancier is nooit in de buurt van onze woning geweest. Is tot in Aalter geraakt en dan terug naar Nederland gestuurd. Prénatal liet niets weten. Als wij hun contacteerde kregen we een standaard mail terug waaruit bleek dat ze mijn mail nooit deftig gelezen hebben en helemaal nooit nagekeken hebben wat er juist gebeurt is met de bestelling. Na een 2e mail met klacht van mij opnieuw de melding dat we het juiste adres moeten geven. Het adres was juist! Daarna niets meer gehoord. Geld ook nog niet terug ontvangen. Helemaal geen service! Blijkt bovendien dat mijn zus recent ook besteld heeft bij Prénafal, en heel hetzelfde verhaal bij haar! Zij mag haar autostoel in Aalter gaan halen... Je betaald dan voor bestelling aan huis! Ik bestel nooit meer en hoop dat ik mijn bestelling of mijn geld nog terug zie!
9 dec. 2022
1 product was kapot van de 3 dingen. Ik netjes gemeld omdat je anders de retourkosten moet betalen. 20 minuten wachttijd via telefoon en 5 dagen voordat ze je eindelijk terug mailen. Zonder concreet antwoord te krijgen. Eerst maar vide of foto opsturen…! Ik heb het alvast terug gestuurd want voordat ik weer reactie krijg is retourstuur tijd voorbij. De andere 2 dingen, kleding, in goede orde ontvangen :)
12 dec. 2022
25 dec. 2022
Bestelling is kwijtgeraakt. Kan gebeuren maar de afhandeling laat in communicatie te wensen over. Uiteindelijk wordt het wel opgelost maar als klant moet je daar wel zelf een aantal keer achteraan. Wordt lachend aan de telefoon verteld dat de bestelling kwijt is en dat die ook niet meer nageleverd kan worden.
3 dec. 2022
Slecht geholpen door de klantenservice. Kregen een verkeerd artikel geleverd dan besteld. Moesten het bij een winkel afleveren en een nieuwe bestellen. Zijn nu wel door deze actie de korting misgelopen. Gemaild met aangegeven case nummer maar tot op nu het verschil nog niet teruggestort gekregen.
8 dec. 2022
11 dec. 2022
Levering was spoorloos en pas 14 dagen later geleverd en slechts 2 van de 3 artikels geleverd. Nu zegt men dat post nl. levering heeft gedaan, maar er werd alleszins niets geleverd. Er wordt nog eens een onderzoek ingesteld, maar ondertussen zitten wij te wachten. De klant is de dupe.
12 dec. 2022
14 dec. 2022
Slechte klachtafhandeling. Moet naar de winkel maar die zijn niet in de buurt. Niet kostenloos terugsturen 2x gehad dat een product nier geleverd kok worden omdat het toch uitverkocht was terwijl er op de site stond nog 2 beschikbaar toen ik bestelde.
27 dec. 2022
We hebben een badje met standaard en afvoer besteld. De afvoer werd nageleverd maar blijkt helemaal niet goed aan te sluiten terwijl de telefoniste me verzekerde dat dat wel zou moeten. Rotzooi
28 dec. 2022
8 dec. 2022
Het is een super mooi slaap setje wat ik besteld had maaar hij valt super klein dus ik kan de slaapzak echt maar heel even gebruiken en dat was helaas niet mijn bedoeling
9 dec. 2022
21 dec. 2022
Krijg geen reactie over mijn pakketje, ze prijzen dingen af met blackfriday wat daarvoor ook al zelfde kost