Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

709 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.332 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

7 jan 2024
3 jan 2024
31 dec 2023
5 jan 2024

Retourkosten betaald ondanks belofte dit niet te hoeven door fout Prenatal

4 kinderpyjama’s besteld waarvan op de website staat vermeld dat deze van 100% katoen zijn gemaakt. Bij ontvangst staat er in het waslabel dat de pyjama’s gemaakt zijn van 80% katoen en 20% polyester. Ik heb de retourkosten betaald vanwege milieuoverwegingen ondanks belofte van prenatal dit niet te hoeven. Het beste voor het milieu is dat prenatal de juiste informatie op de website plaatst!
4 dec 2023
Fijne website&makkelijk bestellen met leuke producten ! De app crasht helaas af en toe waardoor je niet bij je winkelmand kunt komen en dan moet je naar de website of een dag wachten, vandaar 1 ster minder
7 dec 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
4 dec 2023

Kapot product ontvangen, maar wel fijne service.

Tot tweemaal toe kapot product ontvangen. Inmiddels gesproken met de klantenservice en een passende oplossing gevonden. Verder altijd tevreden met de producten en kwaliteit van Prenatal.
14 dec 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Blij te horen dat we er samen uit zijn gekomen. Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
10 dec 2023
Snelle service in de winkel. Alleen onduidelijk wanneer je het pakket opgehaald kon worden. Geen mail ontvangen dat die op locatie was.
28 dec 2023

Fijne webwinkel

Overzichtelijke site, bestelling snel binnen. Enige minpuntje zijn de verzendkosten wanneer je iets wilt retourneren
8 jan 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
15 dec 2023
Product prima en goed aangekomen. Levertijd was vrij lang en geen communicatie over levering oid.
18 dec 2023
9 dec 2023
Jammer dat je goederen niet gratis terug kunt sturen.ik heb nu twee keer verzendkosten betaald
11 dec 2023
Aardig personeel en mooie producten maar verzending ging zo traag als dikke ontlasting
7 dec 2023
Gelukkig was het niet kapot omdat de doos open was, het was niet goed dicht getaped
13 dec 2023
Vriendelijke verkoopster, de tijd tussen bestelling en ophaalmoment kan sneller
29 dec 2023
Snelle en correcte verzending,