Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

709 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.332 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

1 dec 2023
14 dec 2023

Besteld, maar nooit meer!

Besteld, verzendbevestiging gehad met datum voor bezorging (dag erna). In de nacht pas een mail gehad dat 1 artikel niet leverbaar was. Terwijl op de website het nog steeds leverbaar was/is. Hadden extra korting voor dat artikel, nu dus e-kaart (tegoedbon) binnen via de mail, maar artikel is nu vele malen duurder! Had wel verwacht van prenatal dat ik het artikel dan alsnog voor die aanbieding prijs kon krijgen!
18 dec 2023
Beste Daphne, Wat vervelend dat het artikel niet voorradig was, terwijl deze wel al in je bestelling was verwerkt. Helaas gaat het hier om een technische fout. Wij hebben je een mail gestuurd met uitleg en hulp bij het verkrijgen van je artikel. Onze excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Prenatal
10 dec 2023
Ik heb een boxkleed gekocht, waarbij ingebruikname de vulling erdoor heen kwam en die ons kleinkind bijna had ingeslikt.... Retour gedaan en een klacht ingediend, maar verder is er niets mee gedaan.... Bewijsfoto's erbij gedaan. Had op zijn minst een soort van cadeaubon verwacht aangezien jullie een "babyspeciaalzaak" zijn!!!
11 dec 2023
Hartelijk dank voor het invullen van de review, wij komen graag met je in contact, zou je ons contactformulier in willen vullen? Je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Je kan het formulier invullen via de volgende link https://www.prenatal.nl/contact-c22.html
13 dec 2023
De bestelling is na 3 weken niet verstuurd en ik heb niets gehoord over mijn 3 mails.
14 dec 2023
Beste Arvin, Bedankt voor het invullen van de review. Wij hebben je gemaild, hou hierbij ook even de spam/ ongewenste mail in de gaten. Met vriendelijke groet, Prenatal

verkeerde levering …

Nou verkeerde levering gehad geen excuus niks! Alleen maar gezeik
18 dec 2023
Beste Danielle, Wat ontzettend vervelend dat het zo verlopen is, onze oprechte excuses. Wij hebben je benaderd via de mail. Vriendelijke groet, Prenatal
11 dec 2023
sneller leveren!
14 dec 2023
Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review in te vullen, dit stellen wij op prijs. Wanneer wij je nog ergens mee kunnen helpen kan je ons contactformulier invullen, je mag hier in je ordernummer en e-mail adres plaatsen zodat wij je de juiste service kunnen bieden. Via de volgende link kan je het contactformulier invullen https://www.prenatal.nl/contact-c22.html Groetjes Prenatal.
5 nov 2023
Kreeg eerst track en tracé voor de levering. Maar dag erna track en tracé voor retour. Gebeld, duurde lang om klantenservice te bereiken. Daarna opnieuw besteld maar nu zonder verzendkosten. Dit ging goed. Wacht nu op retourneren eerste betaling.
10 nov 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
13 nov 2023
Snelle levering, artikel is zoals beschreven. Babynestje nog niet gebruikt.
14 nov 2023
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prenatal
19 nov 2023
Het snelle toesturen van mijn bestelling.
20 nov 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
IW
Ineke W.
Nieuwerkerk aan den Yssel
26 nov 2023
Snelle levering. En een goede site.
28 nov 2023
Nuenen
3 nov 2023
6 nov 2023
14 nov 2023

Pakket kwijt, erg omslachtige afwerkinf

Bestelling geplaatst, 1 pakket ontvangen netjes binnen 2 dagen, pakket 2 kwam maar niet, onderzoek ingesteld, pakket "kwijt"had meerdere keren gevraagd, stuur dan een nieuwe, ik heb betaald, jullie pretenderen te leveren binnen 2 dagen. Nee onderzoek moet afgewacht worden, duurde dagen. Mededeling dat ik geld terug zou krijgen, op mijn vraag stuur het artikel dan gewoon op, niet mogelijk, binnen 5 tot 8 werkdagen zou geld teruggestort worden en dan zou ik opnieuw kunnen bestellen. Diezelfde dag naar prenatal winkel gegaan en stoel daar gekocht. Geld werd teruggestort, helaas 100 euro te weinig, dus weer onderzoek gestart, uiteindelijk goed gekomen. Moraal van het verhaal, bestel maar niet, ga naar de winkel
16 nov 2023
6 nov 2023
Pakket was niet aangekomen. Ging gelijk afzender retour. Helaas moest ik heel vaak achter Prenatal aanbellen en mailen om te vragen of ze mijn pakket kunnen annuleren en ik mijn geld terug kan krijgen. Nu moesten ze eerst onderzoek doen bij PostNL waar het pakket is gebleven. Prima, maar je kon zien dat het pakket nooit bij mij was aangekomen dus verwacht ik dat ik mijn geld terug kan krijgen, en dat zij het onderling met PostNL uitzoeken. Ik moest 3 weken wachten om mijn €100 terug te krijgen.
JS
Jacky S.
Landgraaf
8 nov 2023
Duurt veel te lang voordat de bestelling in de winkel is om op te halen. Word niet van te voren aangrgeven dat er maar 1x per week naar de winkel geleverd word.
BM
Beate M.
Dordrecht
5 nov 2023
Na 2 weken nog geen bestelling binnen dus geannuleerd! Jammer Prenetal!
12 nov 2023
Duurder dan andere winkels. Niet breed assortiment.
13 nov 2023