Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

709 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.332 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

20 apr 2023

Romper met foutief labeltje mijn eerste kerst!

21 apr 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal.
26 jul 2023
De bestelling heb ik opgehaald in de winkel. Het duurde iets langer dan ik verwachtte, ik vond de mail iets onduidelijk. Bij telefonische navraag was het mij duidelijk. Netjes verpakt, leuke muur accessoires, net als op de site afgebeelde kleuren.
28 jul 2023
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met je aankoop, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prénatal.
19 apr 2023

Fijn winkelen voor de kleine

Mijn ervaring is dat het merk van Prenatal zelf groot uitvalt. En de winkel is niet telefonisch bereikbaar, erg jammer. En het retourneren is niet erg klantvriendelijk omdat als je geen portokosten wil betalen je naar de winkel terug moet.
21 apr 2023
5 sep 2023

Tevreden!

Jammer dat ze niet meer in de buurt zitten. Daardoor online moeten bestellen, dat ging prima. Echter duurde de verzending iets langer dan verwacht. Ik kreeg hier overigens wel netjes bericht van. Ik zeer blij met de artikelen!
7 sep 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
7 sep 2023
Tevreden met mijn aankoop en de service. Verbeterpunt: Gratis retourneren zou fijn zijn aangezien bijna alle winkels gesloten zijn. Er is geen enkele winkel in de buurt.
13 sep 2023
17 mei 2023
Jammer dat de winkel 5 mei 5 uur dicht was terwijl op de site stond dat hij tot half 6 open was. Zo konden we geen kadootje kopen wat we s avonds nodig hadden.
17 mei 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prénatal.
9 sep 2023

Al bij aantal bezoeken gehad dat bepaalde maat uitverkocht was

Al bij aantal bezoeken gehad dat bepaalde maten uitverkocht waren. Steeds maat 50 en 56. Wordt dan wel zonder verzendkosten per post gestuurd, binnen 1 dag.
13 sep 2023
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prénatal.
22 okt 2023
De pruducten en kleertjes zijn altijd zoals verwacht voor een mooi prijs kwaliteit verhouding De levertijd echter vrij lang de laatste keren met bestellen
23 okt 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
5 jul 2023
De kledij is van goede kwaliteit en komt overeen met de online foto's. Een minpunt is alle verpakking en kapstokken die je erbij krijgt.
20 jul 2023
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor en ook veel dank voor het invullen van review en het geven van 4 sterren. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
26 jul 2023

Hulp stuk borstkolf

Ik vond het jammer dat ik niet kon slagen in de winkel. Waardoor ik een paar dagen moest wachten voor het binnen kwam.
MW
Marja W.
Dokkum
13 apr 2023
Vlotte levering. Mooie inklapbare box alleen jammer dat ze met een pen op het product gekrast hebben.
13 apr 2023
22 okt 2023
Prima kwaliteit. Mijn kleinzoon Guus van 2 jaar ziet eruit als een prinsje!
20 mrt 2023
Het had leuk geweest als het artikel als een kadootje werd ingepakt.
21 mrt 2023
Wij vinden het fijn dat je je mening met ons deelt, bedankt daarvoor. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Liefs, Prénatal
13 jun 2023
Product is super, alleen jammer dat zending altijd bijna week duurt
14 jun 2023
ME
MH E.
Amsterdam
28 sep 2023
Niet alles werd geleverd, maar wel geld teruggekregen. Verder oké
5 okt 2023
15 sep 2023
Leuke mode voor baby, dreumes en peuter tegen betaalbare prijzen.
25 sep 2023
21 okt 2023
Het verzenden mag iets sneller ☺️ Voor de rest zeker tevreden 😊
27 aug 2023
Prachtig baby kleren. Sneller leveren zal heel prettig zijn.
28 aug 2023
18 jul 2023
Makkelijk bestel proces, makkelijk op te halen in de winkel.
20 jul 2023
Wij vinden het fijn om te horen dat je blij bent met onze service, bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 4 sterren! Groetjes Prenatal
28 mrt 2023
Jammer, dat ik een week op mijn bestelling moest wachten.
1 apr 2023