Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

709 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.332 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

23 jan 2024
13 feb 2024
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prénatal
22 jan 2024
19 jan 2024
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
16 jan 2024
15 jan 2024
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 3 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
Antwoord van Prenatal.nl
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen. Groetjes Prenatal
13 jan 2024
13 jan 2024
3 jan 2024
2 jan 2024
14 dec 2023
Beste prenatal, het helpen is goed maar het mag wel sneller actie ondernemen. Ik heb namelijk 3x gebeld over mijn probleem situatie. Mijn bestelling is van de aanbodem verdwenen en ze weten niet waar het is gegaan, heb het niet ontvangen. Ondanks ik via klarna zou betalen. Verder is het opgelost inmiddels ben ik bezig op nieuw te bestelling hoop dat het optijd wordt bezorgd. Vanwege zwangerschap. Helaas heb ik geen foto's omdat niks heb ontvangen.
18 dec 2023
14 dec 2023
Behoorlijk veel producten besteld bij prenatal. Zowel voor mijzelf als cadeau voor een andere. Producten voldoen aan de beschrijving en foto. Artikelen worden netjes verpakt verzonden en je wordt op de hoogte gehouden.
18 dec 2023

Goed bevallen

Online bestelt. Vanuit een ander filiaal werd het in Tilburg afgeleverd, waarna ik het daar kon ophalen. Bestelling was netjes ingepakt. Medewerkster was klantvriendelijk.
27 dec 2023
Ik kon de aankoop zonder problemen terug doen en ontving dezelfde dag het bedrag terug op mijn bankrekening.
11 dec 2023
Fijne website en ook fijne winkel. Alleen jammer dat de jas in webshop 5 euro duurder was dan in de winkel.
27 dec 2023

Goede kwaliteit

Heb topjes mt. 44 voor mijn kleindochter gekocht en ze waren echt schattig en van goede kwaliteit.
DL
Dalia L.
Duivendrecht
21 dec 2023
Mooi groot winkel met mooi assortiment,, ook mooi acties ,, ook voor zwangere kleding,,
29 dec 2023
Goede service en vriendelijk personeel bij het afhalen in de winkel in Dordrecht.
8 jan 2024