Prenatal.nl- Logo - Beoordelingen

Prenatal.nl

709 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.332 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 apr 2019
Prenatal.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Online bestelling duurde een paar dagen voordat het bezorgd werd. Geen probleem. Een baby Rompertje van nijntje had een labeltje aan de zijkant waarop met rode letters stond: mijn eerste kerst. Is een cadeautje voor de zomer dus naar Prenatal in Zaandam gegaan om het te ruilen. Dat was geen probleem, verkoopster verbaasde zich er ook over. De opdruk was overigens hetzelfde, niets dat wees op een kerstnijntje! Toen bleek in de winkel 2 dezelfde rompers te hangen, maar ook rompers met het juiste labeltje gelukkig. Dus die kreeg ik mee. Het zal een foutje zijn geweest tijdens de fabricage....

7 apr 2023
Belofte was levering in 5-6 dagen. Na twee dagen kreeg ik berichtje dat mijn bestelling klaar stond voor verzending. Na twee weken ben ik gaan bellen omdat track and tracé niets kon vinden. Wachttijd meer dan een half uur. Mail gestuurd. Antwoord: u krijgt binnen drie werkdagen antwoord. Nog eens gebeld. Mijn pakket blijkt gewoon bij het afhaalpunt bezorgd en omdat het niet afgehaald werd weer geretourneerd te zijn. Dat er geen berichten daarover verstuurd zijn als s onverklaarbaar. Op mijn vraag of het pakket weer naar mij kan worden opgestuurd is het antwoord ontkennend. Dat kan niet. Ik krijg mijn geld terug. Bij de afrekening daarvan blijkt dat er een bedrag wordt afgeschreven voor de retourkaarten. Dit huig ik toe voor gevallen waarbij mensen zaken bestellen en terugsturen. Ik vind het in dit geval niet terecht. Ik zit maar te wachten op mijn autostoeltje wat niet komt. Ik probeer te achterhalen waar het is, wat niet lukt. Jullie sturen geen bericht van verzending of aflevering en de track and tracé werkt niet. Alles bij elkaar een dikke onvoldoende

Beoordelingen voor Prenatal.nl

WW
Wendy W.
Alkmaar
20 dec 2023
Netjes geleverd en verpakt, makkelijk op te halen in de winkel.
28 dec 2023
Bedankt voor het invullen van de review en het geven van de 5 sterren! Veel plezier met je aankopen Groetjes Prenatal
8 dec 2023
Supersnelle levering en heel netjes verpakt jullie zijn toppers
3 dec 2023
Snel verzonden en geen problemen met vezending en bestellen
4 dec 2023
27 dec 2023
Correct verpakt. Producten voldoen aan de verwachtingen.
7 dec 2023
Mooi producten. Snelle levering en keurig verpakt.
7 dec 2023
Altijd weer leuke kleertjes voor baby en kleuter!
16 dec 2023
Goede levering en geld snel terug na retourneren
18 dec 2023
WA
Wilma A.
Huizen
9 dec 2023

Mooie aanbieding, snel in huis. Zeer tevreden
8 dec 2023
Mooie artikelen. Snel geleverd en goed verpakt
23 dec 2023
duidelijke communicatie en snelle verzending.
7 dec 2023
Alles was gegaan zoals het de bedoeling was.
11 dec 2023
Bestelling was correct en op tijd geleverd.
EM
Ernest M.
Utrecht
Uitstekende klantvriendelijke medewerkster
3 dec 2023
Levering prima zoals op.de.site vermeld
4 dec 2023
26 dec 2023
Goede kwaliteit en hele goede bezorging
Leuke kleertjes, goede kwaliteit
8 dec 2023
Mooie producten en snel geleverd
17 dec 2023
Goede kwaliteit. Netjes verpakt
18 dec 2023
22 dec 2023
Je krijgt waar voor je geld!!!
DL
D L.