Lucardi Juwelier Enschede

324 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden500 beoordelingen in totaal

We werden keurig geholpen in de lucardi winkel in enschede. Online had ik een paar mooie gouden ringen gezien, ik was opzoek naar een mooie speciale ring voor mijn vriendin. Aangezien het altijd moeilijk is om dr juiste maat en smaak van iemand te weten, had ik besloten om mijn vriendin mee te nemen en ter plekke als verrassing 3 ringen te laten zien en passen. Binnen 5 minuten had ze een keuze gemaakt en het advies van de verkoper had daar ook veel mee te maken. We zijn netjes en met goed advies geholpen en ik zal zeker in de toekomst hier weer sierraden kopen.

22 nov 2023
Ik heb recent een prachtige ring kunnen scoren bij Lucardi. Helaas was deze te groot bij mijn partner en zijn we tetug gegaan om te ruilen. Helaas voor ons was er niet voldoende keuze uit ringen dus we hebben het retour gedaan. Voor de rest een prachtige winkel, netjes, schoon en klantvriendelijk! Ben er al jaren klant en altijd tevreden!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Enschede

17 feb 2024
Aangezien ik een kleine maat ring heb moest hij besteld worden...ik werd vriendelijk gebeld na een paar dagen .. de verkoopster heeft echt tijd voor me genomen en ik ben zeer goed geïnformeerd....ik ben ook heel blij met mijn gouden diamanten ring.
Geweldige juwelier leuke cadeautjes voor men vriendin kunnen halen service was top en nooit problemen gehad klopt iets niet kan je altijd terug komen en hebben ze Iers niet kunnen ze het eventueel nog bestellen goeie prijs/ kwaliteits verhouding
Jonge man heeft mij heel goed geholpen! Hij was erg behulpzaam en kwam met ern alternatief. Het is altijd erg fijn als er vanuit de medewerker(s) wordt meegedacht met de klant. Jonge man was erg vriendelijk en behulpzaam.
17 feb 2024
De verkoopster was zeer behulpzaam en vriendelijk. Ik ben zelf ook eigenaar/winkelier en help mijn klanten zoals ik zelf ook graag geholpen word. Dat was hier zeker het geval. 5 sterren!
Heel fijn geholpen, laat een heren armband graveren en kan het morgen ophalen ook werd mij een membership aangeboden waarmee ik gelijk 5 euro korting kreeg. Heel erg fijn
Fijne winkel en aardig personeel, leuk en betaalbaar assortiment ik kom hier graag voor een kadootje, sieraden voor mijn dochter of voor mijzelf.
Bijzonder vriendelijk geholpen, en de huis te ketting voor mijn mooie hanger samen gevonden, perfect
Dat de verkoopster direct vroeg of ik member card wilde met 10% korting gelijk. Heel attent.
9 mrt 2024
Ik wil alleen zeggen dat het in de winkel erg warm is is niet heel aangenaam
De bereidheid on te helpen was goed En perfect geholpen.zeer tevreden

Super service

Je word super geholpen en denken met je mee over hoe je dingen.
Netjes geholpen door een aardige vrouw behulpzaam en vlot
Goeie hulp met alles wat ik aan ze vroeg erg behulpzaam
9 mrt 2024
Vriendelijk personeel en hielp mij erg goed
Heel erg aardig en behulpzaam personeel
Werd goed en vriendelijk geholppen
10 mrt 2024
Ze denken mee! Super 👌🏼