dochorse.nl

1.179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.961 beoordelingen in totaal

4 jun 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

20 mrt 2024
Levering bleef wederom uit, zonder communicatie. Zit je paard weer te wachten op niks. Vorige keer na een paar maanden en veel discussie het geld van niet geleverde spullen teruggekregen. En Via hier een niet kloppend excuus. Benieuwd wat er nu vooronwaarheden komen. Ook is de prijs van 1 artikel fors duurder dan bij de concurrent, omwille van 'prijsverhoging van de leverancier'. Weet de andere winkel niks van..

Beoordelingen voor dochorse.nl

4 nov 2023
Snelle service en levering
21 okt 2023
20 okt 2023
Fijne producten, snelle levering
16 okt 2023
Goed advies ( aan de hand van een door mij gestuurde foto) over welke maat deken ik voor mijn paard moet hebben.
11 okt 2023
2 okt 2023
19 sep 2023
Snelle levering. Prima product
14 sep 2023
Ga zo door !
2 sep 2023
Mijn regendeken was snel geleverd. Er zaten alleen geen bilkoorden bij, terwijl dit wil bij de beschrijving vermeld staat. Deze had ik dan los moeten bijbestellen.
2 sep 2023
Bestelling en bezorging verliepen prima. Ben niet zo heel blij met het product, maar weet niet goed met wie, of hoe, ik dat kan bespreken.
1 sep 2023
Snelle verzending en levering
25 aug 2023
Snelle levering, goede service en fijne producten. Verbeterpunt: Soms hebben jullie niet alles voorraad. En als er dan op dat moment wel een aanbieding is, dan is er geen mogelijkheid om het toch te bestellen, hetzij met latere levertijd (bij hypostore is die optie er bijvoorbeeld wel). Je loopt dan dus de korting mis die op dat moment gegeven wordt en dat is jammer.
23 aug 2023
Duidelijke webshop, snel geleverd. Jammer dat PostNL het geleverde had beschadigd
22 aug 2023

Percel tracking en levering

Hallo, Ik gebruik DocHorse voor jaren en ben heel tevreden. Altijd een snele antwoord via email. Ik ben niet gek op de nieuwe ColisPrive maatschappij. 3 dagen langer dan de concurrenten and tracking niet top.
19 aug 2023
17 aug 2023

Verzending

Bij het afrekenen duidelijk neerzetten met welk koeriers bedrijf verzonden word als ik aanvink post nl is beetje raar dat dit achteraf met trunkrs die bezorgen alleen in de avond niet handig op een camping staat
15 aug 2023

Prima service , maar jammer van de extra aanbieding paar dagen later

Prima service , fijne deken, alleen jammer dat diezelfde deken een paar dagrn later nog 10% goedkoper blijkt te zijn .. had m nog niet eens gepast..