Lucardi Juwelier Purmerend

173 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden232 beoordelingen in totaal

6 okt 2023
Bij mijn vorig bezoek ben ik fijn en uitgebreid geholpen. Vandaag zijn we terug gekomen om de rest op te halen maar vond ik de persoonlijke aandacht ver te zoeken. Met moeite kwam ze uit haar persoonlijk gesprek met haar collega. Eigenlijk ging het gesprek en hulp daarna erg moeilijk.

23 dec 2023
Telkens als ik kom heb ik het gevoel dat ik teveel ben. Daarnaast heb ik een armbandje besteld en die zou ik mogen laten graveren als ik hem binnen had. Vandaag werd mij vertelt dat zij hem niet meer zouden graveren en om ergens terug in januari terug te komen na alle drukte en vooral niet volgende week. Vervolgens heb ik andere sieraden uitgekozen en wilde ik het armbandje retourneren. De mevrouw liet mij het bedrag afrekenen van mijn nieuwe gekozen sieraden en toen ik bijna wilde weggaan en naar het bonnetje keek zag ik dat zij mijn geld niet terug had gegeven. Ik gaf dit aan en toen zij ze oja ik zal het voor je pakken en met moeite pakte zij het geld uit de kassa. Alles is gehaast en er is helaas geen liefde voelbaar voor de klant..

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Purmerend

4 okt 2023
Prachtige ketting met hanger gekocht, met 50% korting, maar omdat ik member ben kreeg ik nog meer korting. De prijs kwaliteit is hier uitstekend.
17 jun 2023
Laat gasten voelen dat medewerkers gasten gezien hebben en geeft klanten een blij gevoel . Dan gaat klanten zeker niet met de lege handen weg .
13 mei 2023
Het zijn altijd zulke lieve mensen die je helpen en proberen ook echt dat als ze het niet in de winkel hebben dat ze je zo goed mogelijk helpen.
Super service ! Werd meteen goed geholpen horloge werd meteen binnen een paar minuten op maat gemaakt en super lieve vriendelijke medewerkers !
26 jul 2023
Verkoopster heeft ons goed geholpen. Mijn zoontje wilde een ring en ze liet alle moddeletjes zien. Zoveel keus maar hij vond er 1 heel mooi
Had in eerste instantie 2 mannenarmbanden gekocht, maar ze pasten niet, mijn man heeft toen zelf wat anders uitgekozen. Heel tevreden nu!
FV
1 nov 2023

Positief en prettig gewinkeld.

Was bij Uw filiaal Purmerend; zeer tevreden over de bediening door de winkel- medewerkster: behulpzaam, geduldig en kennis van zaken.
14 okt 2023
Één fantastische service!!! Fantastisch personeel!!!wordt zo goed geholpen en nemen ook de tijd voor je. Niets anders dan lof!!!!!!
6 okt 2023

Horloge gekocht

Ik had een laatst een horloge gekocht bij de Lucardi en ben erg blij met hoe de medewerker mij behandelde. Erg aardige vrouw! :)
1 nov 2023

Purmerend

Ik was vandaag in de winkel in Purmerend , super geholpen door een jong meisje , erg aardig en help graag.mij complementen
we werden goed en vriendelijk geholpen in de winkel. ik heb daardoor een leuk cadeautje kunnen vinden voor mijn vriend!
24 sep 2023

prima geholpen

We werden prima geholpen en ondanks dat er meer mensen stonden te wachten nam ze alle tijd voor ringen te passen.
26 sep 2023
Ik heb een oor piercing gekocht, verkoopster hielp mij goed en heeft de piercing en oorbel voor mij erin gedaan
Dat de gene die mijn hielp de tijd nam ookal was het druk. Ze was heel aardig en netjes. Dit was in Purmerend.
13 mei 2023
Iets meer personeel zodat als je iets los koopt direct kunt afrekenen als medewerkers bezig zijn met klanten
25 dec 2023
Snel geholpen en er was voldoende voorraad (zelfs op 24 december). De verkoopster mocht íets vriendelijker.
25 nov 2023
De verkoopster was erg vriendelijk en geduldig met mijn 2 meiden. Die superblij zijn met hun mooie ring.
19 sep 2023
Fantastische service. Je wordt heel goed geholpen,en niets is te veel. Hele lieve en aardige dames. Top.
1 aug 2023
Betaalbaar, overzichtelijk Voor iedereen wat leuks en betaalbaar. Mezelf verwend met twee mooie ringen
15 okt 2023
De dames die mij hielpen bij de aankoop van mijn horloge waren bijzonder vriendelijk en hulpvaardig!