mastichorse.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden66 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jun 2023
mastichorse.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
Ons paard had heel erg lastig te behandelen maagzweren. Hij had zweren op de overgang maag darmen en dat staat altijd onder maagzuur. Na diverse reguliere behandelingen waren we uit behandeld. Mastic horse treatment heeft ons paard het laatste zetje in de goede richting gegeven. We geven hem elke dag 2 schepjes en daar doet hij het goed op. Wat vooral fijn is, de zuurgraad gaat niet naar beneden en alle voedingsstoffen worden hierdoor opgenomen.

20 jan 2024
Ik koop 1 kilo mastic horse test product staat overal kon ook maar 1x zeggen is een fout. Als je iets koopt in de winkel en er staat die prijs voor krijg je dat ook daarvoor. En vervolgens zetten ze later op factuur 10 gram. Er was nog altijd eerst een aankoop van 1kilo. En niet vervolgens een bon maken aangepast. Staat op afbeelding ook duidelijk 1kg

Beoordelingen voor mastichorse.nl

Het is een goed product!

Het is een goed product. Ik merk het verschil in rust/onrust bij mijn paard. Paard vindt het niet lekker in z'n voer, maar met wat stukjes appel en wortel komt t toch binnen
9 mrt 2024

duidelijke informatie van produkt en…snel binnen

duidelijke informatie van produkt en snel binnen
SB
Sabine B.
Heikant
Snel in huis
24 feb 2024
Snelle verzending, stevige verpakking. Ik dacht dat bij de navulverpakking ook een maatlepel zou zitten (vast verkeerd gelezen). Helaas vindt ons paard het echt niet lekker.... Alleen door een flinke hoeveelheid slobber, en daar zit dan weer (hoewel weinig) suikers in. Gebruik het nog te kort om iets over de werking te zeggen.
28 okt 2023
Snelle service.