droneland.nl- Logo - Beoordelingen

droneland.nl

67 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden634 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 feb 2016
droneland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jul 2023
Ik wordt er altijd vrolijk van wanneer er aanbiedingen zijn in de categorie freubel-hoekje. Leuke prijsjes voor apparaten die normaal een vermogen kosten Jammer dat, in mijn geval, alleen het grond station er nog was en niet de video zender. Je kunt niet alles hebben. Ook het telefonisch en chat contact was heel prettig. Ik hou de site nauwlettend in de gaten voor meer aanbiedingen.

23 jun 2023
In het kort. Ben op 18 juni bij u in de zaak geweest met controller die stuk is. Zou opgestuurd worden naar DJI voor reparatie omdat, het in eigen zaak niet kon. Zou dezelfde dag nog een mail krijgen met de bevestiging voor inname. Op 22 juni had ik nog steeds geen bevestiging ontvangen en heb toen gebeld en om uitleg gevraagd. Mij werd verteld dat de controller nog op de toonbank staat. De medewerker zou onmiddellijk actie ondernemen en heeft mij dezelfde dag nog een mail gestuurd. Daarin stond dat de controller wel in huis gerepareerd kon worden. Daarbij kreeg ik de mail die mij eerder beloofd was. De vraag , wat gebeurd er nu echt ? Ik heb bij het eerste bezoek wat de kosten ongeveer zijn, antwoord ongeveer € 100.- Ik heb gezegd dat ik daarmee akkoord ging . Nu krijg ik de mededeling dat er een vooronderzoek plaats vindt , waarvan de kosten €47,50 zijn. Bij akkoord reparatie worden deze kosten verrekend.. Ik heb toch al toestemming gegeven, moet ik nu weer reageren ? Ik wil het hier bij laten. Met vriendelijke groet, Een trouwe klant.
WE
Wil E.
Eindhoven

Beoordelingen voor droneland.nl

6 okt 2023
I ordered several items in parts. I asked that they be shipped together. Droneland was able to accommodate me. Beyond that, I had a question about operator ID and the person kindly printed out several stickers for me and included it with my order. I did not ask them to do this. It was a really nice touch.

Al vanaf 2016 klant bij Droneland

Prima service, duidelijke informatie, uitgebreide showroom, en ze nemen de tijd om alles uit te leggen wat je wilt weten, ook de reparatie afdeling en de administratie afdeling heb ik uitstekende ervaringen mee.
18 jul 2023
Alles was duidelijk. Website gaf al veel informatie, maar heb je nog vragen dan kun je makkelijk contact opnemen. Helaas was het telefonisch erg druk, dan maar een mail gestuurd en die werd snel beantwoord.
26 okt 2023
Fijn advies en contact! Snel geholpen met mijn vragen en uiteindelijk op basis van dit advies tot aanschaf over gegaan. Aanrader!
10 sep 2023
Vlotte levering en over ontbrekend onderdeel van de bestelling werd netjes en duidelijk gecommuniceerd.
24 jun 2023
Vriendelijk en veel expertise 👍
Goede service.
16 jun 2023
Prima service
24 mei 2023
Alles wieder Superschnell geliefert worden. Super Geschäftspartner. Bin wie immer sehr zufrieden.
13 mei 2023
Orderverloop is helemaal goed gegaan. Prima updates van verzending.
13 mei 2023

Goede prijs / perfecte service

Goede prijs , bij een vraag , meteen persoonlijk antwoord ; Top
4 sep 2023
Heldere communicatie en prima prijzen, goed verpakt geleverd.
28 aug 2023
Super fijn contact, snelle levering en goed advies. Toppers!
MK
3 dec 2023
Goede service, prima voorlichting, uitstekend meedenken.
30 jul 2023
Goede service en snelle en duidelijke communicatie!
10 sep 2023
Ben nog niet klaar maar zeer goed voor elkaar
28 aug 2023
Veel keuze en goede uitleg. Snelle levering.
19 sep 2023
Ik ben gek op de deals die jullie hebben.
6 jun 2023
Goede voorlichting en uitstekende service
9 jun 2023
Zeer goede webshop en snelle levering