Smartwatchbanden.nl- Logo - Beoordelingen

Smartwatchbanden.nl

5.865 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.271 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 apr 2021
Smartwatchbanden.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 jun 2023
Het geleverde metalen bandje voor mijn Xiaomi band6 bevalt prima. Al in maart gekocht en blijkt een degelijk product wat echt prima passend is voor mijn smart band.

Slechtste webshop ever Word niet geleverd dan maak je een chat aan om dit aan te geven moet ik nog een weekend wachten terwijl ik al een hele week wacht vervolgens maandag ik weer contact opnemen gaan ze nu pas een onderzoek starten daaag 42,90 chats worden abrupt gestopt zonder enige reden zeer klant onvriendelijk reageren voor mij nooit meer en een gewaarschuwd mens telt voor twee dus wees gewaarschuwd ! Ooit eerder hier besteld waar de bandjes na een maand al afbrokkelen of de sluitingen stuk gaan Beter ga je aar 123watches.nl betere kwaliteit wel klant vriendelijk en meer keuzes Wat een kl*te bedrijf dit zeg

Beoordelingen voor Smartwatchbanden.nl

Schofterig om dit op 4 mei om 20.01 uur te veagen
Nog steeds geen levering gekregen na 7 dagen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Beste Krekels1, Het spijt ons ten zeerste te horen dat je bestelling niet is aangekomen. We begrijpen volledig hoe frustrerend het kan zijn om op een bestelling te wachten en deze uiteindelijk niet te ontvangen. Ik zie dat er gisteren al contact is geweest met onze klantenservice afdeling voor een oplossing, we wachten graag je reactie hierop af. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
21 apr 2024
Bandje van de Fitbit na een week al verkleurd
Meer dan een week geleden besteld nog niiks
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Hi Frank, Het spijt ons ten zeerste te horen dat je bestelling niet is aangekomen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat er vandaag contact is geweest met onze klantenservice afdeling zij zullen ervoor zorgen dat het probleem word opgelost. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Ik wens je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Smartwatchbanden.nl
Na 2 weken de bandjes nog niet ontvangen 😐
29 apr 2024
Na meer dan een week nog niets ontvangen
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de uitleg in je review. Wij snappen dat het erg vervelend is dat je bestelling nog niet is aangekomen. Je bestelling is op tijd opgestuurd maar door stakingen nog niet geleverd. Per e-mail heb je zojuist een bericht ontvangen. Graag zien wij jouw reactie tegemoet. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team! Goedemorgen,
1 mei 2024
Mijn pakje is nog steeds niet geleverd!!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de uitleg in je review. Wij snappen dat het erg vervelend is dat je bestelling nog niet is aangekomen. Je bestelling is op tijd opgestuurd maar door stakingen nog niet geleverd. Gelukkig heeft mijn collega je zojuist geholpen via onze chat. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team! Goedemorgen,
Ik ka. Mijn bestelling niet traceren?
1 mei 2024
Zou max 2 dagen duren nog steeds niets
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Wat vervelend dat de bestelling nog niet is aangekomen. Helaas door stakingen in gedeeltes van België zijn er vertragingen opgelopen. Mijn collega heeft je zojuist een e-mail gestuurd. Graag zien wij je reactie tegemoet. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
18 apr 2024
De producten waren onvolledig en kapot
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Wat jammer dat je bestelling niet in goed orde is ontvangen. Zojuist is er een e-mail gestuurd en daar zien wij graag je reactie op. Fijn weekend alvast namens het smartwatchbanden.nl team!
Bandje paste niet, zonde van het geld
30 apr 2024
Kwaliteit van de band is niet goed
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Fijn dat je aangeeft wat het probleem is van je geleverde smartwatchband. Ik zie dat er een foto gevraagd is via onze klantenservice. Graag zien wij jouw reactie tegemoet. Fijne dag namens het smarwatchbanden.nl team!
28 apr 2024
leveren, nog steeds niks ontvangen
Product is weinig kwalitatief.
CB
Chantal B.
Rotterdam
27 apr 2024
Mist na 3 dagen al 3 steentjes
29 apr 2024
Veel te veel spam na aankoop

Niet geleverd

Ik heb niets aangekregen..
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemiddag, Bedankt voor de uitleg in je review. Super jammer om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er gelukkig contact is geweest met de klantenservice. Er is een nieuwe bestelling jouw kant op. Laat je ons alsjeblieft weten als je deze goed hebt ontvangen? Fijn weekend alvast namens het smartwatchbanden.nl team!
28 apr 2024
Nog altijd niets gekregen?!
Antwoord van Smartwatchbanden.nl
Goedemorgen, Bedankt voor de toelichting in je review. Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat jij je bestelling nog niet hebt ontvangen. Helaas zijn er door stakingen in België vertragingen opgelopen. Via de e-mail zal je een bericht ontvangen van ons. Graag zien wij daar je reactie op. Fijne dag namens het smartwatchbanden.nl team!
21 apr 2024
De bandjes gaan snel kapot!