Tattoo-tijdelijk.nl- Logo - Beoordelingen

Tattoo-tijdelijk.nl

347 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden805 beoordelingen in totaal

Alsnog bestelling ontvangen! :) plaats op woensdag 5 juli een bestellen waarvan ik later op de dag een mail krijg dat hij is verwerkt en zelfs vanuit het magazijn is verzonden. Het gekke is alleen dat op de mail van 5 juli een aankoopdatum staat van 7 juli. Op jullie website zeggen jullie dat de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen binnen zou zijn. Vandaag is het 10 juli en heb nog niets ontvangen

1 jul 2023
Niks binnengekregen, een mail verstuurd, maar geen reactie ontvangen, op Instagram een bericht gestuurd, maar ook hier geen antwoord op gekregen. Dus kort samengevat enorm slecht hoe jullie met je klanten omgaan. Geen bestelling ontvangen en geen antwoord krijgen op de vragen hierover !

Beoordelingen voor Tattoo-tijdelijk.nl

17 mei 2024

Actie 3+1

Er was een actie van 3+1. Ik heb 3 tattoos besteld en ontving er ook 3 ipv 4. Uiteraard had ik zelf kunnen bedenken dat ik er 4 in mijn winkelwagen had moeten doen en dat het verrekend zou worden, maar ik een goede service hadden jullie ook even contact op kunnen nemen. Dat vind ik een beetje jammer, maar verder tevreden over aankoop en levering.
29 mei 2024
29 mei 2024
25 mei 2024
28 mei 2024

Bestelling klopt niet.

Ik heb een bestelling gekregen, maar dit was niet allemaal goed. Er zaten verkeerde in het zakje. Probeer al 4 dagen te mailen via hun site, maar krijg het bericht niet verzonden. Niet bereikbaar
27 mei 2024
Te weinig tattoo's binnen gekregen. Meerdere berichten gestuurd geen reactie en geen oplossing. Erg slechte service
Ik heb nog niks ontvangen! Inmiddels 4 dagen geleden er werd geadverteerd met 2 dagen levertijd.
28 mei 2024
Nooit toegekomen en niet te bereiken via klantendienst ( niet via mail en ook niet telefonisch).
19 mei 2024
Tattoo kwam helemaal beschadigd aan. Klacht via mail en Instagram maar helaas geen reactie.
Nog niks binnen ze zeggen 1 a 2 werkdagen
19 apr 2024
Mooi lijkt net echt Maar wel erg kleim
2 mei 2024
Hi Jolanda, Lief dat je een review achter laat! En inderdaad ze zijn er klein. Wij volgen namelijk de actuele trends. Er zijn ook grotere bloemen op de website aanwezig hoor! Momenteel zelfs met 25% Moederdag korting
30 apr 2024
Alles wat er snel en zag er netjes uit
20 apr 2024
9 mei 2024
Niet op tijd geleverd. Volgende keer bestel ik ergens anders.
12 mei 2024
Niks ontvangen
30 apr 2024
23 apr 2024
Leuke tattoo.s blijven best lang zitten mooie keuze en veel Maar mis wel tattoo.s voor heren
30 mrt 2024
Leuk dat je een review plaatst. We hebben een aantal unisex ontwerpen op de website staan. Fijn paasweekend🐥❤️

De tattoo vaagt

De tattoo is snel zichtbaar, maar vaagt een beetje uit op een gegeven moment
2 mei 2024
Hi Mies! Dat is gekomen door het aanbrengen. De dunne lijntjes kwamen pas later door omdat die heel dun waren vervaagt. Misschien iets te lang of te nat gemaakt?🤔