happy-size.nl

856 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.175 beoordelingen in totaal

21 mei 2023
Jullie hebben mooie originele kleding maar de prijs vind ik nog wel hoog door kortingcodes word het nog betaalbaar. Ik had een broek bij jullie besteld was totaal niet wat ik dacht op plaatje mooier dan in echt ook de stof niet wat ik dacht glad stug valt klein loopt klein in de pijpen af jammer. Ook een shirt met lange mauwen mooie print mooie kleur helaas vage witte vlekken erin valt ook klein ik heb een v hals nodig dit heeft ronde hals jammer net niet. De rest was wel goed.

Mijn pakketje is zoekgeraakt en na 2 e mails en telefonisch contact (na een half uur wachten) zegt de telefoniste dat het waarschijnlijk druk is bij DHL. Toen heb ik zelf contact gezocht met DHL en een aardige mevrouw kon eerst het pakket niet traceren en zag later dat hij nog in Duitsland lag. Ik Dhl duitsland geapt, maar mijn Duits is zeer slecht, dus kwam daar ook niet uit. Weer Happy Size gebeld, weer een wachttijd van een half uur..en ziet de dame dat het pakket waarschijnlijk kwijt is geraakt...wat waarschijnlijk heel normaal is voor jullie, ze zei het alsof het de gewoonste zaak van de wereld was,geen medeleven of zo ..pff. 1 artikel was uitverkocht , de andere nog bestelbaar. Ik was er klaar mee, mede namens het moeizame contact en de standaard antwoorden. Nu maar wachten op mijn geld, zalook wel lang duren. Helaas geen Happy Size meer voor mij..

Beoordelingen voor happy-size.nl

22 jul 2023
snelle reactie op de bestelling informatie over verwerking en levering snelle levering
24 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Happy Size
CS
Carla S.
Leiden
Ik ben heel blij met Happy site Anders zou ik nooit iets nieuws kopen voor mijn man.
Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, team Happy Size
18 okt 2023
Mooie kleding goeie kwaliteit. Alleen niet altijd te betalen. Wacht op de afwijzing.
20 okt 2023
18 jun 2023

Eenvoudig en gemakkelijk kleding te bestellen.

Eenvoudig om gewenste kleding op uw website te zoeken en gemakkelijk te bestellen.
20 jul 2023

Prima produkt

Had een beha gekocht die eindelijk lekker zat en een goede grote cup had. Blij mee.
21 jul 2023
9 jul 2023
leuke kleding, al is het soms wat vaag van kleur. Goede website en op tijd geleverd
AV
Alex v.
Vlissingen
22 jun 2023

Heel tevreden

Breed aanbod, hele mooie prijzen, perfecte maten, snelle levering en goede service.
28 jun 2023
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
VD
Vera D.
Alkmaar
15 aug 2023
Altijd snel geleverd en gratis retour indien mogelijk en kwaliteit wat ze leveren
16 aug 2023
12 sep 2023
Het feit dat bij retourzending dit soepel verliep. Dat was erg fijn om te merken!
13 sep 2023
22 aug 2023
snelle levering, correcte afhandeling van de retouren en daarop volgende factuur/
23 aug 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
20 jun 2023
Veel keuzes aan kleding. makkelijk te retourneren, geld wordt snel teruggestort.
21 jun 2023
Hartelijk dank voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
23 mei 2023
Toen ik net kennis maakte met Happysize waren de prijzen wel wat lager dan heden.
24 mei 2023
MH
mp h.
purmerend
Snelle verzending en bij retour van een van de artikelen snel je geld weer terug
23 jul 2023

Blij met Happy Size

Jammer dat de heren pyjama blauw afgeeft op de bankstel. Anders is hij perfect.
24 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat de pyjama heeft afgegeven op uw bank. Wij adviseren om artikelen met bepaalde felle kleuren eerst te wassen. Met vriendelijke groet, team Happy Size
30 jun 2023
Altijd goede kleding opsturen. En heeft goede kwaliteit van kleding en niet duur
Heel erg bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Happpy Size
DV
Diana v.
Niederlande

Toppy

Leuke kleding die past en zelfs een enkele keer te groot is en goede kwaliteit
2 aug 2023
TH
28 mei 2023
Diverse keren iets gekocht en keurig geleverd... tot nu toe geen enkele klacht
Onwijs bedankt! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
11 jun 2023
Keurige website snel ontvangen retouren goed geregeld Ik heb geen klachten
Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Happy Size
Mooie kleding goede stoffen en qua bezorging kan iets beter en duidelijker
Antwoord van happy-size.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Happy Size
5 okt 2023
Goede snelle bezorging. Mooie kwaliteit legging. goede betaalbare prijs.
Top beoordeling, dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Happy Size