Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.464 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.671 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

11 jun 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en krijg geen reactie vanuit de servicedesk. Erg vreemd als het al 1 week geleden is dat ik de order geplaatst hebz
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. PostNL geeft aan dat de pakketten vandaag of morgen verwerkt gaan worden, houdt je track en trace code goed in de gaten voor de bezorgtijd. Groet Eline
10 jun 2023
Bestelling komt na 5 dagen nog niet. Op mail wordt niet gereageerd. Ik heb wel betaald.
13 jun 2023
Het gaat niet om xenos Maar de teamleidster van Winschoten
10 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Mocht je een klacht hebben met betrekking tot een winkel willen wij je adviseren om dit te mailen naar klantenservice@xenos.nl zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. Groet Angela
9 jun 2023
Heb nog niks ontvangen en duurt al een week heel slechte service
9 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Er is inderdaad een grote vertraging op dit moment bij PostNL waardoor pakketten veel later geleverd gaan worden. Graag willen we nog vragen op je geduld. Als je het pakket niet meer wilt ontvangen kun je het pakket weigeren aan de deur. Onze excuses. Groet, Eline
9 jun 2023
Bestelling wacht ik nu een aantal dagen op. Heb het voor het weekend nodig. Dinsdag besteld. En als uk de klantenservice dan bel kan ik het zelf maar uitzoeken. Ik kan ook op de site van postal kijken. Net als de klantenservice maar daardoor ben ik niet geholpen.
DM
Debbie M.
Maassluis
9 jun 2023
Personeel doet zijn best maar post nl laat het behoorlijk afweten. Ik weet niet hoe ik nu mijn geld en of goederen kan krijgen.
9 jun 2023
Ik had plantenstandaard besteld 4 etalages , weet niet wiens schuld het is maar zou bezorgd worden door post.nl en via mail stond is bezorgd terwijl het helemaal niet bezorgd was mijn 2 dochters waren thuis en ook geen briefje hoe en wat , post.nl gebeld was weer terug gestuurd naar Xenos zeiden ze , ik naar Xenos gebeld ze wisten het ook niet ze hebben een zoekmelding gemaakt , NIET LEUK
9 jun 2023
Beste klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Zoals wij kunnen zien is hiervoor een PostNL onderzoek opgestart om te kijken wat er met je pakket is gebeurd. Zodra wij een terug koppeling hebben laten wij dit uiteraard weten. Excuses voor het ongemak. Groet, Eline
8 jun 2023
Ik heb mijn product nog steeds niet.
8 jun 2023
Beste Lisa, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het product nog niet hebt mogen ontvangen. Graag adviseren wij contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
7 jun 2023
Na een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen, terwijl deze op voorraad was
8 jun 2023
Beste Marieltje, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
4 jun 2023
Heb hangstoel besteld nog niks binnen heb gebeld .maar afwachten tot post nl mijn iets laat weten..duurt nu al paar weken .
5 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je zolang wacht op het artikel. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
IZ
Inez Z.
Maarheeze
4 jun 2023
Geen reactie op mail wanneer artikel Komt. Inmiddels bericht van Post.nl dinsdag 6 juni
5 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je geen reactie hebt mogen ontvangen, onze excuses hiervoor. Graag willen wij je adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen zodat wij je verder kunnen helpen. Mocht het artikel inmiddels al zijn geleverd dan wensen wij je veel plezier met de bestelling. Groet, Tiffany
3 jun 2023
na 1week niet duidelijk wanneer mijnbestelling gebracht word
3 jun 2023
'Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het zo ervaart. Je zou eventueel altijd met ons contact op kunnen nemen dan kijken we met je mee. Groetjes Angela
2 jun 2023
Wacht al een week op een klein pakje,post zei dat hij aan de deur was geweest. Ik was thuis woon in reeuwijk moest het halen in Rotterdam!!!!! Weer gebeld een aardige mevrouw hielp mij op nieuw besteld. Zou vrijdag komen ging niet door nu zaterdag, moet iedere keer thuis blijven.hoop dat het zaterdag doorgaat!
31 mei 2023
Ordered 5 large storage containers was promised next day delivery. 4 showed up after 3 days 1 container was damaged still waiting the 5 one?.
31 mei 2023
Dear Barry, Thank you for your feedback. We are sorry to read that you have not yet received everything and that one item was delivered broken. We would like to advise you to contact our customer service so that we can help you further. Greeting, Tiffany
31 mei 2023
Ik heb door jullie fout vier verkeerde stoelen ontvangen. Nu halen jullie die niet bij mij thuis op maar moet ik ze naar een bezorgpunt van de Post NL brengen. De dozen zijn ongeveer 60 x 60 x 60 centimeter en wegen meer dan 11 kilo. Hoe kan ik die zelf bij een ophaalpunt krijgen? Achter op de fiets gaat echt niet lukken. Bij jullie klantenservice krijg ik 0 op rekest. Terwijl jullie de verkeerde stoelen hebben bezorgd.
31 mei 2023
Beste Nicole, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het verkeerd geleverd hebt gekregen. Onze excuses hiervoor. Graag wil ik je adviseren nogmaals contact op te nemen met onze klantenservice om te kijken wat we voor je kunnen betekenen. Groet, Tiffany
Beschadigd
31 mei 2023
Beste Meyve, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling is beschadigd. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
31 mei 2023
Ik heb nog steeds geen enkele info over de levering van mijn bestelling. Nooit meer iets bestellen bij Xenos dus.
31 mei 2023
Beste Ronald, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je geen informatie hebt mogen ontvangen over je bestelling. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Artikelen beide kapot aangekomen, hiervoor ook gemaild
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Mijn collega heeft de mail inderdaad in behandeling genomen. Groet, Eline
IT
I T.
Utrecht
29 mei 2023
Melding bij klantenservice over prijswijzigingen serieus nemen en correct reageren en sneller afhandelen.
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend dat je dit zo ervaart. Goed dat je dit hebt doorgezet dan kunnen wij zorgen dat dit intern opgepakt gaat worden. Groet, Eline
29 mei 2023
als je bij het product zet dat deze binnen 1 a 2 werkdagen bij mij thuis is moet je dat ook doen. we wachten nu al 7 dagen en nog steeds geen bericht wanneer u eindelijk gaat leveren. Schandalig!!
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Zoals wij kunnen zien heb je vanochtend contact gehad met mijn collega om dit in te plannen. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling. Groet, Eline