Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.738 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Verlopen kortingsbon

Super geregeld echter zat er in m’n bestelling die ik ophaalde een kortingsflyer van 20% die al was verlopen…
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marieken, Wat fijn om te lezen dat je bestelling in goede orde bij je is geleverd. Vervelend dat er een oude flyer in het pakket heeft gezeten, onze excuses hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
MC
marco c.
den haag
5 nov 2023

Matige kwaliteit en kostte veel tijd om m bruikbaar te krijgen

Webbing kast kwam Schots en scheef binnen, de deuren konden niet eens open en de scharnieren moesten opnieuw worden bevestigd om de deurtjes wat recht te krijgen en überhaupt open. Houten poot onderzijde gespleten. Kast tweedehands of met geweld behandeld in fabriek? Kast zelf is mooi, maar voor €250 verwachten we toch andere kwaliteit.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Bertine, Wat vervelend om te lezen dat de kast beschadigd werd geleverd, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Groet, Gabrielle
4 nov 2023
Ik vond de service van de winkels xenos in Den Bosch goed. De service van de klantenservice minder.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Maria, Wat jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden was over onze service, dat is uiteraard niet waar wij naar streven. Indien je nog vragen hebt of wij je ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit graag van je, wij zoeken graag naar een oplossing. Groet, Gabrielle
1 nov 2023
Beter inpakken, niet de kwetsbare dingen onderop leggen. Kerstbal kwam nu niet heel aan.
1 nov 2023
Beste Karla, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat een artikel niet goed was geleverd, onze excuses. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
27 okt 2023
Product is slechte kwaliteit
28 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het zo ervaart. Mocht het artikel niet goed zijn kan je altijd eventueel contact opnemen. Groet Angela
26 okt 2023
Personeel was niet zo aarden met retour brengen
26 okt 2023
Beste Thalia, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Graag zouden wij je willen adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit verder kunnen oppakken en voor het vervolg niet meer gebeurd. Groet, Tiffany
24 okt 2023

Vermiste Schroeven

De kast is in orde alleen miste ik de 43 schroeven die nodig waren om de kast in elkaar te zetten .. de schroeven hadden ook nog eens een kleiner formaat dan de standaard maat waardoor de zoektocht naar nieuwe schroeven ietwat bemoeilijkt werd.
25 okt 2023
Beste Melissa, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je 43 schroeven miste. Ons excuus hiervoor. Wij hebben een nieuwe schroevenset voor je nagestuurd. Binnen 2 werkdagen wordt deze bij je thuis geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
16 okt 2023

Vreemde wijze via internet bestellen.

Ik vind het vreemd dat mijn bestelling via PostNL geleverd wordt bij Xenos en dat ik het daar gratis op kan halen, maar dat het pakket niet gratis direct bij mij bezorgd kon worden. Dit is alleen maar meer werk voor Xenos personeel dat het pakket eerst moeten aannemen en naar het magazijn brengen en later, wanneer ik het ophaal, daar weer moet halen. Ik kreeg wel via PostNL een update dat mijn bestelling (bij mij) bezorgd was.
16 okt 2023
Beste Elaine, Bedankt voor je bericht. Klopt inderdaad als je je bestelling laat bezorgen in één van onze kleurrijke winkels zijn de bezorgkosten gratis. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
10 okt 2023

Heel blij met de Hippolamp, maar...

Heel blij met de Hippolamp. Echter stond er niet vermeld dat het zonder lamp geleverd word. dat is wel handige informatie
10 okt 2023
Beste Caroline, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat artikel naar wens is. Wij stellen de tip zeer op prijs en nemen deze zeker mee. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
7 okt 2023

Leuke producten, minder enthousiast personeel

Producten waren echt super en ben er kei blij mee. Maar toen ik het pakketje kwam afhalen in de winkel kwam er weinig enthousiasme of vriendelijkheid van het personeel af wat erg jammer is want ze zijn het gezicht van de zaak
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marjory, Wat fijn om te lezen dat je zo blij bent met je bestelling. Vervelend om te lezen dat je deze ervaring hebt gehad in de winkel, onze excuses hiervoor. Wij wensen je uiteraard veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
5 okt 2023
Personeel in winkel wist niets te beantwoorden op mijn vraag. Ook niet hoe en of ik online zou kunnen bestellen.
5 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer dat je geen antwoorden hebt mogen ontvangen op je vragen. Je kan hierin ook onze klantenservice contacteren zodat wij je verder kunnen helpen en je vragen kunnen beantwoorden. Groet, Tiffany
5 okt 2023

Prima spiegel maar het hout stinkt

Aantrekkelijke spiegel maar het hout aan de achterkant ruikt nogal, zodanig dat hij voorlopig in een andere kamer staat. Hoop dat die lucht mettertijd verdwijnt.
5 okt 2023
Beste Hans, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
4 okt 2023
Helaas kwam de spiegel met een stukje er uit aan! Dit was erg zonde.
4 okt 2023
Beste Josephine, Wat vervelend om te lezen dat de spiegel beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
3 okt 2023
Ik meldt een kapot artikel, wat stuk is gegaan naar mijn mening omdat het in een veel te grote doos is verzonden. Maar hoor vervolgens niets meer..
3 okt 2023
Beste Marian, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Wij hebben dit voor je nagekeken en kunnen helaas geen email terug vinden om welk artikel dit gaat. Je kunt het beste telefonisch contact met ons opnemen zodat wij dit artikel opnieuw naar je kunnen versturen. Groet, Eline
2 okt 2023

Op zich wel leuke winkel, verzendkosten NO GO.

Wel leuke producten aangeboden, maar belachelijk om 35 euro verzendkosten te moeten betalen voor iets wat jullie ook in de winkels zouden kunnen aanbieden. Niet toegankelijk voor iedereen dit.
2 okt 2023
Beste Lisa, Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben een aantal artikelen die geleverd worden met extra@home dit zijn artikelen die groot en zwaar zijn en niet geleverd kan worden met de pakketdienst van postnl. Hier betaal je een eenmalig bedrag van 35 euro voor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
30 sep 2023
Het werd snel verzonden , maar er waren wel dingen kapot gegaan :-( dus niet zo tof
30 sep 2023
Beste Sylvia, Wat fijn om te lezen dat je bestelling snel is geleverd. Jammer dat er een aantal dingen beschadigd zijn geraakt, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
29 sep 2023
Omdat ik een tafeltje wilde dat Xenos verkoopt naar meerdere filialen geweest, maar tafeltje was er niet. Dus online besteld en gekozen voor aflevering in filiaal.Dat was op een vrijdag en het duurde tot dinsdag voordat het was afgeleverd bij dat filiaal. Misschien verwend, maar ik ging er vanuit dat het zaterdag beschikbaar was, vandaar dat ik dat specifieke filiaal koos, zodat we er uitje van konden maken... De hele communicatie hierover ontbrak, ik stond soort van in de wacht tot ik bericht kreeg op maandag of zo, dat op dinsdag dat tafeltje bezorgd zou worden (maar ik moest gewoon werken uiteraard, dus heel gedoe om dat tafeltje op te halen). Ik snap dat het soms niet direct in een dag kan, maar vooraf hier duidelijk over communiceren is wel gewenst :) Tafeltje is great.
29 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend dat de levering niet is gegaan zoals je had verwacht. Gelukkig ben je tevreden over het product en wensen wij jou hier veel plezier mee. Groet, Eline
25 sep 2023
Het lukt XENOS niet om de producten zo te verpakken dat ze onbeschadigd aankomen. Ook bij eerdere bestelling ging dat al niet goed. Hierbij worden simpele, vermijdbare fouten gemaakt, zoals beschadigd vóór het inpakken, onvoldoende tussenlagen of juist te veel opvulmateriaal, waardoor het wordt samengeperst.
26 sep 2023
Beste Arend, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het niet goed is aangekomen. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
24 sep 2023

Onvolledige bestelling

De keuze aan producten op de site was goed, net zoals de bezorging. Toch zijn er zeker een aantal grote verbeterpunten; ten eerste was mijn bestelling niet compleet. Er misten 5 noedelsoepjes. Ik heb toen meteen de klantenservice gebeld. Hier kreeg ik te horen dat deze soepjes (ondanks dat ze op de website te bestellen waren) niet voorradig waren. Ik zou mijn geld binnen 10 werkdagen teruggestort krijgen. Ik vind het heel raar dat ik hier niet van te voren een bericht over heb gekregen en dat ik hier zelf over moest bellen voor duidelijkheid. Daarnaast had ik juist een wat grotere bestelling geplaatst zodat ik gratis verzending zou krijgen. Als ik van te voren had geweten dat deze soepjes niet voorradig waren, dan had ik minder of misschien wel ergens anders besteld. Wat betreft communicatie en het up to date houden van de voorraad is er zeker genoeg ruimte voor verbetering.
25 sep 2023
Beste Leonie, Wat vervelend om te lezen dat een gedeelte van je bestelling niet voorradig bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Wij nemen je feedback uiteraard zeker mee zodat wij hier in de toekomst rekening mee kunnen houden. Wij hopen dat je tevreden bent over de rest van je bestelling en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle