Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.738 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

12 jul 2023

Gematigd positief

Goed: De communicatie en de snelheid waarmee geleverd werd. Niet zo goed: bestelling was niet compleet. Dit werd naderhand wel goed opgelost maar het gaf toch extra onrust en werk
12 jul 2023
Beste Marianne, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend. Gelukkig is de bestelling uiteindelijk goed aangekomen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
5 jul 2023
het zoeken naar artikelen vond ik niet zo handig op de site. Zoeken met bepaalde steekwoorden lukte niet. Het duurde heel lang voordat ik gevonden had wat ik nodig had.
5 jul 2023
Beste Mirjam, Wat vervelend om te lezen dat het niet gemakkelijk was het artikel te vinden waar je naar op zoek was. Fijn dat dit uiteindelijk wel is gelukt. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
5 jul 2023
Product was niet meer leverbaar, voordat dit duidelijk was gingen er een aantal dagen overheen. Teleurstellend.
5 jul 2023
Beste Karl, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Ik zie dat de terugbetaling inmiddels is verwerkt. Indien je hierover nog vragen hebt vernemen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
4 jul 2023
De spullen zijn kwalitatief redelijk
5 jul 2023
Beste Hilde, Fijn om te lezen dat de artikelen naar wens zijn. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
1 jul 2023
Pakket opgehaald bij de winkel. Op zowel de verpakking als het kleed zat bloed.
1 jul 2023
Beste Feline, Wat vervelend om te lezen, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat je bestelling verder naar behoren is geleverd. Indien dit niet het geval is raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle

onduidelijk

De bestelling in één keer geplaatst, maar de levering was in twee keer. Hierin klopte de levering niet met wat er in de doos zat. Bij de eerste levering zaten spullen die volgens de lijst in de tweede doos zaten en andersom.
JB
jan B.
GIETEN
30 jun 2023
Winkels zijn meestal erg vol .Ruimte vergroten of minder assortiment
30 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat jammer te lezen dat je onze winkels overvol vindt. Wij zullen dit doorzetten naar de juiste afdeling. Groet, Eline
29 jun 2023
Mijn online bestelling was een krukje maar deze was heel slecht verpakt. Alleen de bovenkant zat in de verpakking. Gelukkig geen beschadigingen. Maar het verpakken voor verzending kan wel wat netter/beter.
30 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat goed te lezen dat je bestelling gelukkig goed is aangekomen. Wij gaan dit doorzetten naar de juiste afdeling. Groetjes, Eline
26 jun 2023
Het retourneren in de winkel kan veel beter. Ten eerste al een poos in de lange rij gewacht omdat er maar 1 kassa los was. De vrouw voor mij had ook een internetretour (grote dozen) en daar werd al gezegd dat de medewerkers zelf hoofdkantoor moesten bellen om te vragen hoe dat retour moest. (Toen konden er in 1 keer wel 2 extra medewerkers bijkomen) Toen ik aan de beurt was wist het meisje niet hoe ze retour moest slaan, en hielp een collega haar. Er werd niet eens in de doos gekeken en er moesten maar dingen afgevinkt worden op papier om terug te slaan. Ook kan het bedrag dan niet gelijk terugpinnen maar moet je wachten tussen de 2-10 werkdagen voordat het op je rekening staat. Daarnaast moest ik nog de retourbon en nog een ander formulier tekenen (wss boven een bepaald bedrag?) Het voelde heel omslachtig allemaal, en ik liep eigenlijk ook wel met een raar gevoel de winkel uit. Het bestellen zelf ging hartstikke goed, en kreeg ik ook erg snel binnen.
27 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend dat het retouren omslachtig is verlopen dat is uiteraard niet de bedoeling. Onze excuses dat je dit zo hebt ervaren, wij gaan hier mee aan de slag. Groet, Eline
26 jun 2023

Webshop voorraad

Tot 2 keer toe geprobeerd een artikel online te bestellen wat volgens de webshop voorradig was, en beide keren werd het bedrag terug gestort omdat het dus niet voorradig was. Leuke producten voor een prima prijs, maar hier valt nog wel wat te verbeteren
24 jun 2023
Bedankt voor je bericht. Wij zullen dit intern doorzetten naar de des betreffende afdeling. Groet Angela

Modern nachtkastje

Erg leuke nachtkastje. Helaas wel wat kleine beschadigingen.Jammer ook dat het niet echt hout is. Het model is leuk. Erg makkelijk was het ook in elkaar te zetten.
24 jun 2023
Bedankt voor je bericht. Wat Fijn om te lezen. Graag zien wij je nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
23 jun 2023
Ik zou het prettig vinden om zelf te kiezen wanneer mijn spullen worden geleverd. Via PostNL kan dat niet meer, bij DHL parcel kan je wel je eigen voorkeuren doorgeven
24 jun 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Helaas zijn wij inderdaad afhankelijk van de planning bij post NL. Groet Angela

Tuinbankje voor balkon

Ziet er een beetje goedkoop uit en de sierkussens zijn niet echt fijn . Bankje zit wel heel erg lekker en staat gezellig op het balkon. In elkaar zetten was een drama, maar nu die eenmaal staat is het prima.
20 jun 2023
Beste Kim, Wat jammer om te lezen dat niet je gehele bestelling naar wens is. Je kunt hierover uiteraard contact opnemen met onze klantenservice of het desbetreffende artikel retourneren. Fijn dat het bankje wel naar wens is en deze gezellig op het balkon staat. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Product was niet in orde, kon niet worden gemonteerd.
20 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren bij je is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat dit inmiddels in onze winkel is opgelost en je het aankoopbedrag terug ontvangt. Indien je hierover nog vragen hebt vernemen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
Ik kan er weinig over zeggen. Heb mijn pakket nog steeds NIET ontvangen 😡
20 jun 2023
Beste Bianca, Ik zie dat je bestelling inmiddels is geleverd in onze winkel en deze klaar ligt om opgehaald te worden. Onze excuses voor de langere levertijd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
18 jun 2023
De bestelling werd in 2 delen opgesplitst en daar werd niet helder over gecommuniceerd
Antwoord van Xenos.nl
Beste David, Wat vervelend om te lezen dat het niet duidelijk was dat je bestelling in twee delen werd verzonden. Één gedeelte van je bestelling betreft een Extra@Home artikel, deze artikelen worden zoals aangegeven op onze website op afspraak op het huisadres geleverd en staan los van de reguliere verzendingen. Indien je hierover nog vragen hebt vernemen wij dit graag van je. Groet, Gabrielle
13 jun 2023
Informatie op de site is heel prima! De bezorging minder, veel artikelen waren kapot bij ontvangst. Waarschijnlijk door vervoer.
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend om te lezen. Je kunt ons het beste een email sturen naar klantenservice@xenos.nl met daarin je ordernummer en wat er kapot is aangekomen. Dan kunnen wij kijken wat we hierin kunnen betekenen. Groet Eline
Had liever gehad dat get gewoon voorradig in de (een) winkel was geweest.
11 jun 2023
Servies besteld, helaas een aantal delen beschadigd bezorgd. Omdat ik de fotos niet kon uploaden gevraagd om een mailadres, helaas nog niks ontvangen.
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat ontzettend vervelend. Wij ontvangen geen een email met daarin de foto's en het ordernummer je kunt deze sturen naar klantenservice@xenos.nl Groet Eline