Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl
Beoordelingen:

4.471 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.728 beoordelingen in totaal  

4,49
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

26 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

de meest kritische beoordeling

11 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kom je in de winkel voor een bepaald product, in dit geval een overtrekhoes/laken(stond op een verlanglijstje). Niet te vinden en bij de vraag of dit aanwezig is wordt aangegeven dat dit alleen online is te bestellen. Ik vraag of ik dit dan in de winkel kan bestellen. Nou, dat is er lastig en dat gaat dan ook wel lang duren. Dan maar online bestellen. Online proberen te bestellen maar dan kom je te weten dat dit niet alleen besteld kan worden omdat dit een bedrag onder de 15 euro is. Moet er dus wat bij bestellen anders kan het niet geleverd worden. Dus maar weer wat bijbesteld wat ik eigenlijk niet nodig heb en dan toch maar in de winkel laten bezorgen omdat er dan geen verzendkosten zijn. Je moet wat doen om binnen het Sinterklaasbudget te blijven en om nog een cadeautje te kunnen kopen. Ik kan het halen op 5 december en dat is geen probleem want ik heb het de 9e nodig. Kom ik om twee minuten over vijf bi de winkel en is de winkel dicht. Zuie nergens een aankondiging staan dat op deze de winkel om 5 uur dicht is. Kan ik later nogmaals naar de winkel om het op te halen. Waarom een minimaal bedrag en waarom kan je het dan niet direct bestellen in de winkel. Deze winkel heeft in mijn waardering in service en beleid een behoorlijke deuk opgelopen!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Xenos.nl

 Sorteren  
Relevantie
(172)
(103)
Resetten
17 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte kwaliteit kussens

De tuinstoelen die ik heb gekocht waren niet goedkoop maar de kussens die erop horen ogen wel goedkoop. De rafels hangen eraan, letterlijk bij elk kussen (4 stuks). Jammer want de stoelen zijn leuk!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
16 uur geleden
Bedankt voor je bericht en de foto's. Wat jammer om te lezen dat je het zo ervaart. Je zou eventueel ons een mailtje kunnen sturen zodat wij met je mee kunnen kijken. Groet Angela
HV
Henny v.
Hellevoetsluis
26 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Verpakking kan kleiner

De verpakking van de 4 producten was heel erg groot. Doos was nog niet voor de helft gevuld. Makkelijk te bestellen en fijn dat je het in de winkel kan retourneren
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
29 apr 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat fijn te lezen dat je tevreden bent over de artikelen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Hartelijke groet, Eline
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Er was een bord kapot bij ontvangst. Ik wilde eigenlijk terug naar de winkel hiervoor, maar wellicht kan het ook op deze manier.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Hi Jacqueline, Het is handiger om even een mail te sturen naar klantenservice@xenos.nl onder vermelding van je ordernummer. Geef dan meteen even aan om welk bord het gaat evt met een foto erbij. Dan weten we welke we kunnen nasturen voor je. Je hebt verschillende borden in de order staan dus dit is nu niet duidelijk voor ons. Alvast bednakt. Grotjes Marielle
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet geleverd volgens afspraak (een dag eerder dan de uitgekozen leverdatum) en het pakket kwam beschadigd aan.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Beste Mandy, Wat vervelend dat het niet op de afgesproken dag geleverd is. Wij hopen dat alleen de doos beschadigd was en het artikel zelf niet? Zou je anders contact met ons op willen nemen zodat we je verder kunnen helpen? Groetjes Marielle
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bezorging werd in 2 delen bezorgd, de nalevering was geleverd bij postnl punt maar werd daar niet over geïnformeerd
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
23 apr 2024
Beste Paul, Wat vervelend dat je vanuit PostNL geen melding hebt gekregen over de tweede levering, hiervoor had je een aparte track&trace code moeten ontvangen. Wij hopen dat je bestelling inmiddels wel in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Besteling werd geleverd zonder schroeven en bouten. Is na een telefoontje 2 dagen later goed gekomen
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
22 uur geleden
Hartelijk dank voor je bericht. Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed is gekomen. Wij zien je graag nog is terug in onze mooie webwinkel. Groet Angela
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Afmeting bestelde mandjes

De afmeting van de bestelde mandjes klopt niet met die op de website en het kaartje op het produkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
20 apr 2024
Bedankt voor je bericht. Wij hebben het intern doorgegeven en gaan ermee aan de slag. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Jammer dat het artikel niet in orde was. Kreeg wel een korting aangeboden.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 dagen geleden
Hi, Wij zien dat de korting al in het systeem staat en het bedrag wordt dan binnen enkele dagen terug op je rekening gestort. Veel plezier verder met de aankoop. Gr Marielle
9 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
5 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Onder in de veel te grote doos de bestelling met abnormaal en onnodig veel plastic materiaal gekregen. Slecht!
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
13 dagen geleden
Beste klant, Het verpakkingsmateriaal gebruiken wij uiteraard om ervoor te zorgen dat de producten zo veilig mogelijk worden vervoerd en de kans op eventuele beschadiging kleiner is. Het verpakkingsmateriaal dat wij gebruiken is recyclebaar. Wij hopen dat je verder blij bent met je bestelling en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
24 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde kleur ontvangen; nu moet ik weer bestellen boven 15 euro, opnieuw afreizen winkel -- ik baal
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
24 apr 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om contact met ons op te nemen zodat wij een passende oplossing kunnen aanbieden. Groet Angela
30 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet geleverde schaaltjes

Ik bestelde schaaltjes met als reclame 3 + 1 gratis. Maar die gratis schaaltjes heb ik niet gekregen. Het blijkt dat ik dan 4 schaaltjes had moeten zetten in m'n mandje en dan had ik er dus wel 4 gehad. Ik vind dat ze daar stukken duidelijker in moeten zijn. Ze zijn ook niet van plan er 3 na te sturen, ik had nl een grote bestelling van 9 schaaltjes en ik verwachtte er dus 12. Jammer, slechte service!
Beoordeling melden
AM
Anne M.
Leusden
17 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Kon niet afrekenen

Kreeg eerst site, bleek buitenlands, wilde betalen, lukte niet, vloog bestelling er meerdere malen af. Dit irriteerde me, moest aantal gegevens ook steeds opnieuw invoeren. Uiteindelijk helemaal opnieuw begonnen bij site en toen is het gelukt. Omdat het kadootje was ging ik door, anders was ik gestopt, dacht ik, laat maar.
Beoordeling melden
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

De kast is top, bezorging een flop

De kast die ik besteld heb is helemaal top. Ben er super blij mee. Het nadeel vond ik de bezorging. Ik heb expres aangegeven dat ik het de 5de bezorgd wilde hebben en uiteindelijk komt hij de 6de, ik moest haasten van mijn werk om te zorgen dat ik op tijd was voor de bezorging terwijl ik de 5de vrij was.
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
9 apr 2024
Beste Lian, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de kast top is. Wat vervelend om te lezen dat de bezorging niet is gelukt op de 5de. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een pakket niet in 2 delen versturen en niets laten weten aan klant. Je vraagt om een bezorging omdat je dan thuis bent en als je dan maar de helft krijgt is dat een tegenvaller
Beoordeling melden
Antwoord van Xenos.nl
5 apr 2024
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Momenteel is er bij PostNL een achterstand met bezorgen waardoor het kan zijn dat beide pakketten niet tegelijk worden aangekomen. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline