Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.497 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.525 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Artikelen niet geleverd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Roel, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling niet hebt mogen ontvangen. Wij zouden je willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
IT
goede service
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ingrid, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat je zulke goede service hebt mogen ontvangen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Beter kijken wat de bestelling is ik kom nu 1 bruine papieren kerstboom te kort
Antwoord van Xenos.nl
Beste Dineke, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je een artikel mist. Graag zouden wij je willen adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
3 dec 2023
Helaas twee glazen reeds gebroken
Antwoord van Xenos.nl
Beste Annemiek, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Uiteraard gaan wij er voor zorgen dat er zo snel mogelijk nieuwe glazen naar je worden toegestuurd, hiervan ontvang je nog een track&trace code per mail. Groet, Gabrielle
Lijsten zonder lijm aan de glasrand leveren. Nu zijn ze weggegooid in de container. Ik had aan alle drie de lijsten niets. Slordig. Zonde van het materiaal. Graag noteren als klacht.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Pieter, Wat vervelend om te lezen, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice indien je bestelling niet naar behoren wordt geleverd zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen zoeken. Groet, Gabrielle
Product kapot geleverd en moest hem zelf naar de winkel brengen
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaart. Helaas hebben wij geen ophaal service om de artikelen op te laten halen. Groet Angela

35 euro verzendkosten voor een product van 38 euro

Ik had een rolgordijn willen bestellen van een totale breedte van 180, maar de verzendkosten hiervan waren bijna hetzelfde als de kosten van het product zelf. Waardoor ik heb gekozen voor 2 rolgordijnen van 90 cm. Dit artikel is ook alleen online verkrijgbaar, waardoor je eigenlijk gedwongen wordt 35 euro te betalen aan verzendkosten, belachelijk.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Renate, Bedankt voor je beoordeling, dit klopt inderdaad omdat dit om een groot artikel gaat word dit artikel alleen met een speciale bezorgdienst bij de klant thuis bezorgd en zijn de kosten hiervoor €35.00. Wij wensen je veel plezier met je bestelling en zien je ondanks graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Artikel nooit gekregen. Geld wel terug gestort gekregen. Maar hoe is het mogelijk iets te kunnen kopen als het achteraf na aankoop toch ineens uitverkocht blijkt te zijn...
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je bericht, en wat vervelend. Het kan zijn dat het artikel niet meer op voorraad was en er daarom een terug betaling heeft plaats gevonden erg vervelend. Groet, Eline
GEEN REACTIE NIET EENS EEN REACTIE GEHAD WACHT AL DAGEN!!!! SLECHT!!!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Ilknur, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij hebben dit voor je nagekeken en zien dat jij zondag een mail hebt gestuurd wij hebben een reactie tijd tussen de 1/3 werkdagen. Wij hebben je mail erbij gezocht en het artikel opnieuw voor je besteld je ontvangt een nieuwe bestelbevestiging en track en trace code. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling en zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
Ik bestel 4 stoelen en krijg 2 stoelem per dag geleverd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sharona, Bedankt voor je beoordeling. Wij zien dat je bestelling inderdaad uit 2 pakketten bestaat. Ons excuus hiervoor. 4 stoelen passen echter niet in 1 doos vandaar de 2 pakketten. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
MS
Ik bestel wat. Maar wat ik ook probeer. De factuur zie ik nergens en kan ik ook niet betalen. Daar komt bij dat t niet de gang van zaken is. Eerst artikelen binnen krijgen en achteraf betalen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marieke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je geen factuur van ons ontvangt. Wij raden je aan om telefonisch 088-00274300 contact op te nemen zodat wij kunnen kijk voor een passende oplossing. Op onze website bij de betaalmethode kan je altijd kiezen voor achteraf betalen (Afterpay/Riverty ). Groet, Deborah

Onjuiste informatie per mail

Ik kreeg ineens de melding dat mijn retour is verwerkt en ik geld terug krijg. Terwijl het artikel dus niet op voorraad was en geannuleerd is. Dit kon ook op een andere manier doorgegeven worden, dan dat ik ineens een mail krijg over een retour. Dat klopt namelijk helemaal niet! Ik heb niks geretourneerd, jullie annuleren het zonder dat door te geven.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Esra, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je verkeerde informatie hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Tijdens het inpakken van je bestelling is er geconstateerd dat de ezel niet meer voorradig was. Wij hebben dan ook het bedrag voor je gecrediteerd. Ondanks alles wensen wij je nog veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Deborah
Ik heb 8 dagen gelden garden besteld en nog niks gehoord. Hopelijk komt het snel want het zijn kadootjes voor sinterklaas
Antwoord van Xenos.nl
Hi, Je hebt gekozen om te bestellen via de zuil in de winkel. Deze order loopt alleen door wanneer je aan de kassa betaald. Wij hebben voor deze order geen betaling staan, vandaar dat deze niet is geleverd. Gr Marielle
18 nov 2023
Bestelling niet compleet, duurt lang voordat reactie komt vanuit klantenservice
18 nov 2023
Beste Mireille, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet compleet is geleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege drukte kan het zijn dat de reactietijd op de mail wat langer is dan je van ons gewend bent. Uiteraard kun je ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Wij zoeken graag naar een oplossing. Groet, Gabrielle
12 nov 2023
Producten niet ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Lizbeth, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact ( 088-0274300) met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken waar het pakket is gebleven. Groet, Deborah
10 nov 2023
Ik heb een week geleden iets besteld en heb nog geen bericht gehad . Heb al gebeld met de klantenservice En ze konden mij niet verder helpen . Dus ik bestel nooit meer bij jullie .
11 nov 2023
Beste Riet, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet is geleverd en dat je niet geholpen bent door ons. Ons excuus hiervoor. Wij zien dat je de betaalmethode overboeking hebt gekozen. Mocht de bestelling niet betaald worden binnen 2 weken wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Voor verdere vragen raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah

6 opbergboxen…

ik heb tot mijn teleurstelling 6 opberg boxen besteld waarvan geen 1 goed afsluit .
Antwoord van Xenos.nl
Beste Linda, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Groet, Gabrielle
Borden besteld maar was nog minder dan B keus.
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met onze borden. Ons excuus hiervoor. Voor eventuele vragen raden wij je aan om contact met ons op te nemen. Groet, Deborah
28 okt 2023
Machine broke down after first time using it
Antwoord van Xenos.nl
Best Willemijn, Thank you for your review. How annoying to read that the machine broke the first time.Our apologies for this. We would like to receive an email (klantenservice@xenos.nl)with photos and order number of the machine As soon as we have received this, we will process the email further and look for a suitable solution. Greetings, Deborah
26 okt 2023

Komt levering niet na

Ik bestel iets op een do. Voor de week erop de woensdag te leveren.( omdat ik dan de hele dag thuis ben) Dan krijg ik pas woensdagmiddag te horen dat er een product niet op voorraad was. Wat kan gebeuren overigens. En vervolgens krijg ik pas rond 22.00u woensdagavond bericht dat mijn pakket (waarschijnlijk) donderdag geleverd wordt. Dagen tot het weekend dat ik niet thuis ben. Waarom the fuck laat je klanten levering op een dag kiezen, als je het niet kan waarmaken. Als je die dag pas je pakket gaat inpakken? Anders was je al eerder op de hoogte dat er iets in de bestelling ontbreekt. En had het tijdig geleverd kunnen worden.
26 okt 2023
Beste Sandra, Wat vervelend dat het niet gelopen is zoals het hoort. Wanneer er voor levering op woensdag gekozen wordt pakken we de pakketten in en zetten deze klaar zodat de vervoerder deze op dinsdag mee kan nemen. Zij geven ons de verzekering dat ze de andere dag kunnen leveren. Op dinsdag merkt het magazijn dan op dat er een artikel niet leverbaar is en geeft dit door aan de afdeling die dit aan je meld en een credit voor je doorzet. In dit geval is dat pas op woensdag verwerkt. Jammer genoeg heeft de vervoerder in dit geval de leverbelofte niet gehaald. Onze excuses dat het pakket hierdoor te laat ontvangen is. Vriendelijke groet, Marielle