Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.514 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

24 okt 2023
nog steeds niets ontvangen!!! wacht op bestelling.
24 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je de bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
22 okt 2023
De goede spullen bezorgen . Een zwarte stoel is niet.groen..stond.mega groot op de doos ook nog
Antwoord van Xenos.nl
Beste Joyce, Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kleur stoel hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat de verkeerd geleverde stoel inmiddels door Extra@Home bij je is afgehaald en de juiste stoel aan je is nagestuurd. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
20 okt 2023
Erg slechte kwaliteit tuintafel hout 80x80 cm, reviews op site waren eigenlijk al niet goed maar ik nam toch het risico. Helaas terug moeten brengen naar winkel. Geld zou op rekening terug gestort worden Later kwam er een mail dat ik toch terug moest naar winkel om geld terug gestort te krijgen
20 okt 2023
Had een kast besteld en deze kwam beschadigd aan. Vervolgens kan ik deze zelf bij een post NL punt afgeven voor retour???
20 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaart. Helaas hebben we geen ophaal service om de pakketten op te halen. Groet Angela
19 okt 2023

Fout levering mag je zelf bekostigen en retour doen

Verkeerde kleur poef geleverd en mocht ik zelf retour brengen. Geen compensatie niks. Slecht ook slechte klantenservice en foto matched de teddy stoffen niet allemaal.
19 okt 2023
Beste Adriana, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Het klopt inderdaad dat wij niet beschikken over een afhaalservice en artikelen hierom altijd via een PostNL punt of in een van onze winkels geretourneerd dienen te worden. Ik zie dat je bestelling inmiddels is gecrediteerd. Groet, Tiffany
15 okt 2023
Ik wacht al meer dan een week op mijn bestelling……maar helaas…de bezorging wordt iedere keer uitgesteld…….alleen kan ik het betalen ook niet uitstellen 😉
16 okt 2023
Beste Trudy, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact ( 088-0274300) met ons op te nemen zodat wij dit voor je na kunnen kijken. Groet, Deborah
14 okt 2023
Xenos levert in een veel te grote doos met heel veel plastic
14 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je het zo ervaart. We hebben de melding doorgezet naar de des betreffende afdeling. Groet Angela
11 okt 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen
11 okt 2023
Beste Amira, Bedankt voor je beoordeling, wij hebben dit voor je nagekeken en zien dat beide pakketten zijn bezorgd op 5 en 7 november. Je kunt telefonisch contact met ons opnemen hierover. Groet, Eline
Het bestelde artikel nog steeds niet Ontvangen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Miranda, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik zie dat je gekozen hebt voor levering in onze winkel en deze afgelopen week geleverd zou moeten zijn. Wij wensen je alvast veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
8 okt 2023
Kast geleverd met een kapotte poot. Hierdoor niet te gebruiken als kast. Contact gehad met de klantenservice, geven aan de kast naar postNL punt te brengen. Voor mij niet haalbaar op m’n fiets.. zeer slechte service
Antwoord van Xenos.nl
Beste Karin, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij beschikken niet over een afhaalservice, hierdoor dienen artikelen via een PostNL punt of één van onze winkels te worden geruild of geretourneerd. Groet, Gabrielle
6 okt 2023
Heb mijn bestelling niet gekregen
6 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij adviseren om even contact op te nemen. Groet Angela
6 okt 2023
Item besteld. Bleek paar dagen later niet op voorraad
5 okt 2023

foute levering

te weinig geleverd
5 okt 2023
Beste Jan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat er te weinig is geleverd. Graag willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
29 sep 2023
Op het moment van bestellen waren volgens de website 4 stuks beschikbaar. Een week na bestelling kreeg ik een mailtje dat ze toch geen voorraad meer hadden en dat het product ook niet meer geleverd zou worden. Heb het bedrag teruggestort gekregen.
29 sep 2023
Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend dat de artikelen niet geleverd konden worden. Onze excuses hiervoor. Groet, Eline
27 sep 2023
Kandelaars niet ontvangen
27 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om ons even te bellen of een mailtje te sturen zodat wij het kunnen op pakken. Groet Angela
20 sep 2023

Geleverde producten meestal beschadigd/ lelijk

Ik heb helaas nu al een aantal keer meegemaakt dat de producten die ik online bij jullie besteld kapot zijn als ze geleverd worden. En als ze niet echt kapot zijn dan zijn ze wel scheef/lelijk.
20 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend dat de artikelen of beschadigd of niet naar behoren worden geleverd. Je dient dit ter alle tijden te melden bij de klantenservice zodat zij dit met je kunnen oplossen. Groet, Eline
Had een minihangstoel besteld. Kreeg netjes een bevestiging en een email met verzonden, inclusief track & trace. Maar heb de hangstoel nooit ontvangen. Aantal keer gebeld met de klantenservice, maar zonder resultaat. Na 5 dagen kreeg ik een email met de boodschap dat de mini hangstoel was uitverkocht en niet meer in het assortiment zou komen. Terwijl er 7 beschikbaar waren toen ik de bestelling deed. Meteen weer gebeld. Dit keer was mijn verbazing nog groter. De minihangstoel was online gewoon nog beschikbaar en de dame wilde m nogmaals voor me bestellen. Ik heb besloten om geen bestelling meer te doen. Ben van 't kastje naar de muur gestuurd. Zelfs postnl beweerde dat ze het pakket hadden, maar door drukte het nog niet bezorgd was. Hoe xenos erop komt om me een mail te sturen dat de hangstoel was verzonden en vervolgens 5 dagen later, schrijft dat hij is uitverkocht, blijft een raadsel. Er is nooit een verklaring gekomen, ook niet op de 3 mails die ik heb verstuurd. In mijn ogen een slechte zaak.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Caroline, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ons excuus hiervoor. Tijdens het inpakken is er geconstateerd dat het artikel uitverkocht is. Voor eventuele vragen kan je altijd contact met ons op nemen zodat wij je hierbij kunnen helpen. Groet, Deborah
17 sep 2023
Me bestelling is nog niet binnen
Antwoord van Xenos.nl
Beste B, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te zoeken ( 088-0274300) zodat wij kunnen kijken waar de bestelling gebleven is. Groet, Deborah
16 sep 2023
Product verzenden Ipv na een week te melden dat het ineens is uitverkocht
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marjolijn, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ons excuus hiervoor. Tijdens het inpakken van je bestelling is er geconstateerd dat de stoel uitverkocht is. Groet, Deborah
15 sep 2023