Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.464 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.671 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

27 sep 2023
Kandelaars niet ontvangen
27 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om ons even te bellen of een mailtje te sturen zodat wij het kunnen op pakken. Groet Angela
20 sep 2023

Geleverde producten meestal beschadigd/ lelijk

Ik heb helaas nu al een aantal keer meegemaakt dat de producten die ik online bij jullie besteld kapot zijn als ze geleverd worden. En als ze niet echt kapot zijn dan zijn ze wel scheef/lelijk.
20 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend dat de artikelen of beschadigd of niet naar behoren worden geleverd. Je dient dit ter alle tijden te melden bij de klantenservice zodat zij dit met je kunnen oplossen. Groet, Eline
Had een minihangstoel besteld. Kreeg netjes een bevestiging en een email met verzonden, inclusief track & trace. Maar heb de hangstoel nooit ontvangen. Aantal keer gebeld met de klantenservice, maar zonder resultaat. Na 5 dagen kreeg ik een email met de boodschap dat de mini hangstoel was uitverkocht en niet meer in het assortiment zou komen. Terwijl er 7 beschikbaar waren toen ik de bestelling deed. Meteen weer gebeld. Dit keer was mijn verbazing nog groter. De minihangstoel was online gewoon nog beschikbaar en de dame wilde m nogmaals voor me bestellen. Ik heb besloten om geen bestelling meer te doen. Ben van 't kastje naar de muur gestuurd. Zelfs postnl beweerde dat ze het pakket hadden, maar door drukte het nog niet bezorgd was. Hoe xenos erop komt om me een mail te sturen dat de hangstoel was verzonden en vervolgens 5 dagen later, schrijft dat hij is uitverkocht, blijft een raadsel. Er is nooit een verklaring gekomen, ook niet op de 3 mails die ik heb verstuurd. In mijn ogen een slechte zaak.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Caroline, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ons excuus hiervoor. Tijdens het inpakken is er geconstateerd dat het artikel uitverkocht is. Voor eventuele vragen kan je altijd contact met ons op nemen zodat wij je hierbij kunnen helpen. Groet, Deborah
17 sep 2023
Me bestelling is nog niet binnen
Antwoord van Xenos.nl
Beste B, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te zoeken ( 088-0274300) zodat wij kunnen kijken waar de bestelling gebleven is. Groet, Deborah
16 sep 2023
Product verzenden Ipv na een week te melden dat het ineens is uitverkocht
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marjolijn, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is gelopen. Ons excuus hiervoor. Tijdens het inpakken van je bestelling is er geconstateerd dat de stoel uitverkocht is. Groet, Deborah
14 sep 2023
De Homespray wilde ik hebben , gekeken op de site welke vestiging hem had , er op af , nee hebben we niet . Totaal 3 winkels afgegaan waarvan de site zegt ja op voorraad, nou niet dus heel Dus online besteld , ja hebbes 4 x op pad voor de Homespray ! € 16 euro ook niet echt goedkoop/ Rituals kost iets maar dan heb je wel een grotere fles ! Prijs / inhoud Xenos nee
15 sep 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat ontzettend vervelend. Helaas is de voorraad op onze website niet altijd correct onze excuses hiervoor. Groet, Eline
14 sep 2023
Beter vermelden dat je meteen had af moeten rekenen ipv afreken bij afhalen want nu is me bestelling geannuleerd en heb ik geen lijst en heb het elders moeten bestellen
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Groet, Eline
12 sep 2023
Borden gebroken ontvangen. Na 5 dagen nog geen reactie van Xenos.
13 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je nog niets hebt vernomen. Momenteel is het wat drukker dan dat je van ons gewend bent. Je zou eventueel ook telefonisch contact kunnen opnemen. Groet Angela
12 sep 2023
De bakken die ik heb besteld zijn beschadigd aangekomen omdat ik ziek ben heb ik ze ook niet kunnen vervangen bij Xenos heel jammer
12 sep 2023
Beste Han, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bakken beschadigd geleverd zijn. Ons excuus hiervoor. Graag ontvangen wij per email ( klantenservice@xenos.nl) foto's van de beschadigde bakken. Zodra wij de email hebben ontvangen zullen wij deze in behandeling nemen en kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah

Slechte levering

Online geven jullie aan dat de lever tijd 1 of 2 dagen is. Terwijl datvin werkelijkheid 10 tot 14 dagen is. Aan de telefoon word gedaan alsof hun neus bloed want dat was toch zeker niet hun fout maar @home die er lang over deed want dan moet je zelf kiezen wanneer je pakket geleverd word. Maar geef dat dan duidelijk aan! Ik bestel in iedergeval nooit meer bij jullie!!
12 sep 2023
Beste Babette, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je het zo lang heeft geduurd totdat je bestelling is geleverd. Ons excuus hiervoor. Binnen 5 werkdagen na aankoop ontvang je van postnl extra@home een email met de bezorgkalender hier kan je zelf de dag uitkiezen wanneer de bestelling wordt geleverd. Alle informatie hierover kan je vinden op onze website https://www.xenos.nl/bezorgen. Ondanks dat de levering zo lang heeft geduurd wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Niet zo best..

Ik krijg geen contact met de klantenservice. Mijn bestelling is nog niet aangekomen en geen reactie over wat er aan de hand is.
12 sep 2023
Beste Sarah, Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te lezen dat je bestelling nog niet is geleverd. Je bestelling wordt geleverd met postnl extra@home. Je ontvangt binnen 5 werkdagen na bestelling een email van extra@home met een bezorgkalender zodat je zelf een dag kan uitkiezen wanneer je bestelling wordt geleverd. Heb je de bezorgkalender nog niet ontvangen raden wij je aan om telefonisch ( 088-0274300) contact met ons op te nemen zodat wij je hierbij verder kunnen helpen. Groet, Deborah
10 sep 2023
Verkeerd kast geleverd, geen manier om het terug te sturen
11 sep 2023
Beste Sanne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de verkeerde kast hebt ontvangen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch ( 088-0274300) contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
9 sep 2023
Het personeel in de winkel opleiden tot klantgerichtheid.
11 sep 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je in de winkel niet klantgericht bent benaderd. Ons excuus hiervoor. Groet, Deborah
8 sep 2023
very bad
9 sep 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je zo hebt ervaren. Voor vragen kun altijd contact opnemen met onze klantenservice. Groet Angela
7 sep 2023

Slechte service

2 ladekastjes besteld waarvan 1 licht beschadigd en bij de andere gaat er 1 lade niet open! Dit zou ik dan zelf terug moeten brengen naar de winkel want terug sturen is voor eigen rekening. Lekker dan als je geen auto hebt! Hele slechte service !!!!!
7 sep 2023
Beste Katinka. Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het niet juist is geleverd, onze excuses. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet ,Tiffany
6 sep 2023
Kapotte spullen geleverd en nog geen reactie ontvangen na de melding
6 sep 2023
Beste Math, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het niet heel is geleverd, onze excuses. Wij doen ons best de berichten zo spoedig mogelijk te beantwoorden. Graag willen we je adviseren om telefonisch contact met onze klantenservice op te nemen zodat wij je sneller verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
5 sep 2023
Slechte terugkoppeling. Geen bericht of het product in de winkel is aangekomen ja of te nee. Erg slecht!!!
6 sep 2023
Beste Sharon, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen bericht hebt gehad over je bestelling. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen met je bestelling. Groet, Tiffany
4 sep 2023
Spiegel 2x besteld beide kapot heb het weggegooid.
4 sep 2023
Beste Gaetano, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Indien je foto's hebt gemaakt van de spiegels voordat je deze hebt weggegooid raden wij je aan deze naar ons toe te sturen per mail zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
JV
Joke V.
Den Haag
2 sep 2023
Omdat ik niet kon betalen dat is toch wat elk bedrijf wil. Toen heb ik de koop gecanceld.
4 sep 2023
Beste Joke, Wat jammer om te lezen dat je de bestelling hebt geannuleerd. Het is ons niet helemaal duidelijk wat je precies bedoelt. Indien je vragen hebt over de betalingsmethoden raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Gabrielle