Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.464 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.671 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

23 jun 2023
Te late bezorging en niet op de hoogte gehouden
23 jun 2023
Beste Eline, Bedankt voor je bericht, en wat ontzettend vervelend. Helaas is het momenteel erg druk bij PostNL waardoor pakketten een vertraging oplopen. Groetjes, Eline
20 jun 2023
Na een week heb ik mijn bestelling nog niet binnen. De rol van Post NL is echt slecht: zij hadden mijn pakket gisteren bij zich bij het Post NL punt en hebben het zonder bericht mee retour genomen
20 jun 2023
Spullen afhalen in winkel in plaats van de hoofdprijs voor verzenden te moeten betalen, en dan materiaal niet geleverd krijgen en daarna een zeer onvriendelijke klantenservice aan de lijn te krijgen.
Pakket niet aangekomen
20 jun 2023
Beste Nikki, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle

Leveringstijd waardeloos

Ik heb een bestelling geplaatst met een leveringstijd van 1-2 werkdagen, op dit moment wacht ik al 6-7 werkdagen en Xenos weet niet te vertellen wanneer de levering wel verwacht kan worden. Xenos geeft Postnl de schuld en Postnl Xenos en de klant is de dupe.
20 jun 2023
Beste Shundell, Wat vervelend om te lezen dat je pakket vertraging had opgelopen, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je de bestelling inmiddels in goede orde hebt ontvangen. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
Ik krijg een mail of ik mijn pakketje wil beoordelen en alles er om heen maar ik heb mijn pakketje nog niet.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Iris, Wat vervelend om te lezen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. De track&trace code van je bestelling geeft aan dat deze voor je klaar ligt op het door jou gekozen PostNL punt. Indien dit toch niet het geval is raden wij je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
18 jun 2023

Ineens voorraad op?!?

Als er online iets op voorraadis en een week later wordt de bestelling geannuleerd omdat het niet meer op voorraad is, ben ik dus geen tevreden klant !
Antwoord van Xenos.nl
Beste Monique, Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet meer op voorraad bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Wij nemen je feedback uiteraard mee zodat dit in de toekomst kan worden voorkomen. Groet, Gabrielle
16 jun 2023
Delivery is terrible, i dont want anymore that desk, 2 weeks waiting is too much!
Antwoord van Xenos.nl
Dear Arkadiusz, We're sorry to read that your order was delayed, our apologies. I can see that your order has been delivered at the chosen PostNL pickup point. We hope that you enjoy your order. If you have any further questions please don't hesitate to contact our customer service. Kind regards, Gabrielle
16 jun 2023
Tuinstoel geleverd maar geen hulp voor bij het in elkaar zetten wat wel was toegezegd
Antwoord van Xenos.nl
Beste Cecile, Wat vervelend om te lezen dat je verkeerd bent geïnformeerd, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Wij hopen dat je desondanks tevreden bent over de levering en de stoelen en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
14 jun 2023
Ik heb mijn pakket nooit gekregen!! Maar ik moet wel betalen...
15 jun 2023
Beste Frenda, Wat vervelend dat je pakket er nog niet is. PostNL heeft een enorme vertraging opgelopen met het leveren van pakketten. Dit zou inmiddels opgelost moeten zijn. Wij kunnen zien dat je pakket vanmiddag geleverd gaat worden. Onze excuses voor de vertraging. Hartelijke groet, Marielle
MV
Marjo V.
Zoetermeer
14 jun 2023
Veel beschadiging op bbq.
14 jun 2023
Beste Marjo, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Wij hebben een nieuw artikel naar je toegestuurd. Wij willen je vragen om deze review aan te passen. Groet, Eline
13 jun 2023

Na een week nog geen levering...

Al een week geleden producten besteld. Levering blijft maar uit, zonder bericht ook. "Het is druk bij PostNL" krijg je dan te horen. Zo druk zal het niet zijn.. Wel het verzoek om al te betalen..
13 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. PostNL heeft een grote vertraging waardoor pakketten ook later bezorgd worden. PostNL geeft aan dat de pakketten vandaag of morgen verwerkt gaan worden, houdt je track en trace code goed in de gaten voor de bezorgtijd. Groet Eline
13 jun 2023

Besteling meer als een week onderweg…

Bestelling meer als een week onderweg zonder bericht .
Bestelling niet geleverd

Te lange levertijd zonder

Te lange legertje Inmiddels duurt t al een week voor een bestelling geleverd word.. krijg wel mailtje dat t verzonden is maar t is nog niet eens verzonden Helaas nog steeds geen pakket, verjaardag inmiddels geweest dus het pakket word geheel teruggezonden Jammer!
13 jun 2023
Bestelling van 4 juni jl na 1 week nog steeds niet ontvangen!
SD
Sandra D.
Boskoop

Ik heb 9 dagen geleden wat besteld en het is er nog steeds niet

Ik heb 9 dagen geleden wat besteld en het is er nog he
11 jun 2023
De bestelling leveren gaat helpen. Nog niets ontvangen en nu wachten op reactie klantenservice op vraag hierover. Niet verstuurd, alleen aangemeld bij PostNL
11 jun 2023
Zit nog steeds op mijn levering te wachten. Wacht nog twee dagen anders mijn geld terug! Voor mij Xenox niet online bestellen!