Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.498 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.598 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

30 mrt 2024

Niet geleverde schaaltjes

Ik bestelde schaaltjes met als reclame 3 + 1 gratis. Maar die gratis schaaltjes heb ik niet gekregen. Het blijkt dat ik dan 4 schaaltjes had moeten zetten in m'n mandje en dan had ik er dus wel 4 gehad. Ik vind dat ze daar stukken duidelijker in moeten zijn. Ze zijn ook niet van plan er 3 na te sturen, ik had nl een grote bestelling van 9 schaaltjes en ik verwachtte er dus 12. Jammer, slechte service!

Liever uit de winkel dan online

Leuke spulletjes maar ik ze koop liever in de winkel dan online. Mijn laatste bestelling was online en helaas beschadigd. Het systeem is verouderd waardoor de gevraagde foto's niet mee gestuurd kunnen worden en daarna nog meerdere malen contact op moeten nemen om het artikel gratis te retourneren. Uiteindelijk wel goed geholpen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sanne, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de bestelling beschadigd was geleverd. Ons excuus hiervoor. Wat fijn dat het uiteindelijk wel is opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Geen bezorgkosten, maar wel extreem veel verpakkingsmateriaal…

Fijn dat je voor het afhalen van de bestelling in de winkel geen bezorgkosten hoeft te betalen. Minder fijn dat de artikelen in een extreem grote doos verpakt waren. Zonde van het verpakkingsmateriaal, ook neemt het onnodig veel ruimte in, zowel bij de vervoerder, in de winkel, en in mijn fietstas. Verbeterpuntje dus, xenos!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Erica, Bedankt voor je beoordeling, en wat goed te lezen dat je bestelling gratis in de winkel is bezorgd. Wij zullen dit doorzetten naar ons distributiecentrum zodat zij hierna kunnen kijken. Bedankt voor je doorgeven. Wij zien je graag terug bij Xenos. Groet, Eline
9 mrt 2024
Heel fijne opbergsysteem. Helaas kwam de laatste doos kapot. Hij is kapot opgestuurd. Het stuk plastic zat niet in de doos dus het is niet onderweg gebeurd. Jammer dat het niet goed is gecheckt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Amina, Wat vervelend om te lezen dat een van de boxen kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij een passende oplossing kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Een pakket niet in 2 delen versturen en niets laten weten aan klant. Je vraagt om een bezorging omdat je dan thuis bent en als je dan maar de helft krijgt is dat een tegenvaller
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend om te lezen. Momenteel is er bij PostNL een achterstand met bezorgen waardoor het kan zijn dat beide pakketten niet tegelijk worden aangekomen. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline
23 mrt 2024
Nog steeds geen mail gehad dat mijn bestelling is opgestuurd en heb reeds meer dan een week geleden besteld!!
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Voor meer informatie over je bestelling zou je ook telefonisch contact met ons op kunnen nemen. Groet Angela
Er was wel een erg ruim bezorgtijdvak waardoor ik toch een groot deel van de dag aan huis gebonden was.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Joyce, Wat jammer om te lezen. De tijdvakken worden echter ingepland door PostNL, hier hebben wij helaas geen invloed op. Wij hopen dat de bestelling in goede orde is geleverd en wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
24 mrt 2024
Verkeerd product geleverd, bestelling hebben wij opgehaald en we kwamen er later pas achter.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Riccardo, Wat vervelend om te lezen dat het verkeerde product is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Alles uit bestelling in één pakket. En regeling met retourzending ipv op eigen kosten.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Renske, Bedankt voor je beoordeling. Je bestelling was te groot om in één pakket te stoppen. Dit is ook de reden dat je bestelling uit 2 pakketten bestaat. Als er iets kapot is geleverd raden wij je aan om contact met ons op te nemen zodat wij een retourformulier kunnen sturen zodat je deze op onze kosten retour kan sturen via een postnl punt. Is het artikel niet beschadigd dan zijn de kosten voor de klant het is ook mogelijk om het artikel kosteloos in één van onze kleurrijke winkels retour te brengen. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
23 mrt 2024
Helaas niet over alle geleverde producten tevreden.
23 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen dat je het zo ervaart. Mocht je vragen hebben zou je ons altijd kunnen mailen of telefonisch contact op kunnen nemen. Groet Angela
30 mrt 2024
Ik heb een mand ontvangen met een gebroken handvat
Antwoord van Xenos.nl
Beste Aleya, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je een mand hebt ontvangen met een gebroken handvat. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om contact met ons op te nemen zodat wij de juiste mand voor je na kunnen sturen. Groet, Deborah
Mijn tafel kwam kapot aan
9 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag wil ik je adviseren om met ons contact op te nemen zodat wij dit in behandeling kunnen nemen. Groet Angela
KV

De producten zijn prima MAAR slechte bedrijfsvoering

De producten zijn prima en snel verzonden, eigenlijk te snel. Ik had voor de bezorging zaterdag aangegeven en ik ontving het pakketje vrijdag. Ik kreeg vrijdagochtend 3 verschillende mailtjes (ook niet van dezelfde afzender) met het bericht dat één van de producten niet op voorraad was. Er was geen mogelijkheid om een andere kleur lampion te kiezen want de bestelling was al verzonden. Daarnaast was één van de mailtjes gericht aan meerdere personen waardoor ik toegang had tot persoonlijke gegevens van derden en zij dus ook van mij. Eén van de personen reageerde op de mail via 'reply all' waardoor dit duidelijk was. De klantenservice doet vervolgens hetzelfde. Ik vind dit ZEER slordig en NIET kunnen. Wat mij betreft dus een slechte ervaring met Xenos.nl
Antwoord van Xenos.nl
Beste Kelly, Wat vervelend om te lezen dat uw bestelling niet is geleverd op de door u gekozen datum, onze excuses hiervoor. Betreffend de e-mails die u vanuit ons heeft ontvangen; we weten niet waar in het proces het is misgegaan. We vinden dit uiteraard een zeer kwalijke zaak en komen graag met u in contact om te achterhalen waar het verkeerd is gegaan. Vandaag hebben we geprobeerd contact met u op te nemen. Morgen zullen wij wederom proberen telefonisch contact met u op te nemen. Groet, Gabrielle
16 mrt 2024

Pakketje niet ontvangen. Arrogant klantenservice

Pakketje niet ontvangen en wel willen mijn ervaring delen… ik heb de klantenservice gebeld, vrouw was best arrogant tot zij heb gezien dat iets verkeerd was met mijn bestelling. Heel niet aardig. Nu wacht ik voor meer dan een week om mijn bestelling te ontvangen
16 mrt 2024
Beste Carlota, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is verlopen. Ons excuus hiervoor. Wij zullen deze klacht intern doorzetten. Fijn om te lezen dat ondanks alles het toch opgelost is. Groet, Deborah

Online kastje besteld

Online erg leuk kastje besteld, deurtje bleek kapot. Xenos stuurt mij een kapot kastje, en nu is het mijn probleem, geen ophaal service. Hoe krijg ik het bij de winkel, Xenos Spijkenisse is helemaal geen doen om het daar in te leveren! Erg vervelend!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Het klopt inderdaad dat wij geen afhaalservice hebben, als een pakket is bezorgd door PostNL dient het ook retour via een PostNL punt of in een van onze winkels, hoe vervelend dit ook is. Groetjes, Eline
Het geleverde servicegoed (Toscana) is een telleurstelling. Ondanks er een stikker op de borden is dat het servicegoed vaatwasser bestendig is blijkt dat niet zo te zijn. De dinerborden krijgen scheuren en barsten uiteindelijk uit elkaar. Jammer.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Friederik, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Het Toscane servies is vaatwasmachine bestendig en moet in de vaatwasser kunnen. Je mag ons altijd een email sturen met daarin foto's naar klantenservice@xenos.nl Groet, Eline
Late Levering, twee zendingen op basis van één bestelling, op twee verschillende dagen, grote plastic bak kapot, Bij de vorige zending was er ook al een bak kapot.
9 mrt 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het zo ervaart. Graag wil ik je adviseren om met ons contact op te nemen zodat wij de klacht in behandeling kunnen nemen. Groet Angela
Ik heb een grote bestelling gedaan en een artikel niet ontvangen en dit zou gecrediteerd worden maar heb nog steeds niets gehoord
Antwoord van Xenos.nl
Beste Kelly, Wat vervelend om te lezen dat een gedeelte van je bestelling niet is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat er inmiddels twee terugbetalingen zijn gedaan in je bestelling, hiervan zou je een bevestiging moeten hebben ontvangen per mail. Indien je hierover vragen hebt raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice. Groet, Gabrielle
MD
Ik heb 29 februari besteld en per ongeluk2x betaald Maar nog steeds niks ontvangen Mail heb ik ook al verzonden
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marijke, Bedankt voor je bericht, en wat ontzettend vervelend. Helaas kunnen wij op ordernummer 812428659 niets terug vinden. Tevens kunnen wij op het onderstaand email adres geen email terug vinden, zou je ons nogmaals een bericht kunnen sturen zodat wij je verder kunnen helpen naar klantenservice@xenos.nl Alvast bedankt. Groet, Eline
Lever tijd bedroeg 1 a 2 werkdagen. Zijn nu een week verder en heb hem nog steeds niet
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jasper, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet bijtijds is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je bestelling inmiddels opnieuw naar je is toegestuurd en deze vandaag zal worden geleverd. Wij wensen je er alvast veel plezier mee. Groet, Gabrielle