Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.628 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

Niet gehouden aan aflever moment!

Specifiek aangegeven bestelling op dinsdag te ontvangen, 2 werkdagen na bestelling plaatsen, ging om 3 kasten, kreeg ik kast 1 op dag dinsdag, kast 2 op woensdag en kast 3 op donderdag. Onzin! En ook erg vervelend, aangezien het om zulke grote pakketten gaat. Kasten waren wel heel erg leuk.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Helaas hebben wij geen invloed als pakketten worden gesplitst. Hopelijk heb je de pakketten in goede orde ontvangen. Groet Angela
besteld op maandag, 1a2 dagen ingevuld woensdag bezorgen, pas op vrijdag ontvangen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Cor, Bedankt voor beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de levering zo lang heeft geduurd. Ons excuus hiervoor. Wij wensen je ondanks alles veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Bittere teleurstelling. Slechte service…

Ik heb 4 hele grote opbergdozen met deksels besteld máár 4x de verkeerde kleinere maat ontvangen. Xenos biedt geen ophaalservice. Ik heb geen auto dus moet ik met het ov deze dozen sleuren. Ik heb de hoofdkantoor een mail gestuurd met daarin een verzoek om compensatie/tegemoetkoming. Ik moet eerder van werk weg en extra ov kosten omdat de winkel ver weg ligt. Tot en met heden heb ik géén reactie ontvangen. JULLIE hebben deze fout gemaakt, niet ik.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Euzencice, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het zo is verlopen. Ons excuus hiervoor. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
20 jan 2024
Erg veel beschadigd in het pakket. 7 van de 8 borden waren gebroken.
20 jan 2024
Beste Sacha, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er zoveel borden kapot zijn geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij zien dat de kapotte borden al retour gebracht zijn. Wij wensen je veel plezier met de rest van je bestelling. Groet, Deborah
13 jan 2024

Wel besteld toch niet op voorraad

Ik bestelde keer online omdat een artikel in winkel nergens te krijgen was. Bleek dus na bestellen online ook niet..tsja
Antwoord van Xenos.nl
Beste Karin, Wat jammer om te lezen dat het artikel niet meer voorradig bleek te zijn, onze excuses hiervoor. Wij zien dat het aankoopbedrag inmiddels aan je is gecrediteerd. Groet, Gabrielle
13 jan 2024
Bankje ubud zat in gescheurd pakpapier, helaas geen retour en betalings bon,bankje beschadigd, voor gespaard dus een illusie armer.
13 jan 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Mocht er een artikel zijn beschadigd willen wij je adviseren om met ons contact op te nemen zodat we met je mee kunnen kijken. Groet Angela
Schroeven zaten niet bij de stoel die ik had besteld, dus de stoel kon niet eens in elkaar gezet worden. Ik moest de winkel bellen om te vragen of ze de schroeven daar nog over hadden om ze daar vervolgens nog op te halen, terwijl ik ze juist besteld had omdat ik ze per direct nodig had…
13 jan 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Het duurde te lang naar mijn mening, maar kwaliteit is wel een 10!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Tuba, Wat jammer om te lezen dat je lang hebt moeten wachten voordat je de bestelling hebt mogen ontvangen, onze excuses hiervoor. Heel fijn dat alles verder naar wens is. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle

Wat kan er nog meer mis gaan.

Er ontbreken artikelen in de bestelling, Er is een verkeerd product geleverd. en een kandelaar is bij het eerste gebruik uit elkaar gebroken. Daardoor durf ik de andere uit de bestelling niet meer te gebruiken.... Dus niet zo positief. Update 6 jan contact gezocht met xenos voor een oplossing. Maar tot op heden geen reactie mogen ontvangen na 1 week. Dus blijkbaar kan er nog mis gaan....
Antwoord van Xenos.nl
Beste Tamara, Wat vervelend om te lezen dat je nog geen reactie hebt ontvangen, onze excuses hiervoor. Ik heb je mail meteen doorgezet naar desbetreffende afdeling zodat deze op de juiste manier kan worden behandeld. Je ontvangt z.s.m. een reactie op je klacht. Groet, Gabrielle
Op de aangegeven tijd het pakket afleveren zodat ik daar rekening mee kan houden. Ook als het pakket dan bij alsnog wordt afgeleverd deze dan op een droge plek neerleggen en niet waar het natregent
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nick, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling is geleverd op een plek waar het is natgeregend dit is uiteraard niet de bedoeling. Wij hopen dat het artikel naar wens is. Wij wensen je dan veel plezier met je bestelling. Mocht het artikel niet goed zijn dat adviseren wij contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
31 dec 2023

Zeer slecht verpakking

Verzending was slecht , gebroken borden. De verpakking zag er slecht uit. De doos had beschadigingen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling beschadigd is geleverd, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan hierover contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Het zal door de kerst drukte komen maar heb op 14 dec glazen online besteld omdat er niet voldoende in de winkel waren. Tot op heden nog niets gekregen. In de winkel zeiden ze met 3 a 4 dagen heb je ze in huis. Heb vandaag bij een andere winkel 18 glazen gekocht. Ik wil niet het risico lopen met de kerst geen glazen te hebben voor de desserts. Waarschijnlijk overmacht, maar wel balen
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. Op het door jou doorgegeven ordernummer kan ik geen actieve bestelling terug vinden. Ik raad je hierom aan even contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij met je mee kunnen kijken en kunnen zoeken naar een oplossing. Groet, Gabrielle
Slecht ingepakt waardoor de spullen kapot waren
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marloes, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat de artikelen kapot zijn geleverd, onze excuses hiervoor. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
Zorgen dat er eerder word geantwoord op de mail
Antwoord van Xenos.nl
Hi Lisette, Bedankt voor je beoordeling, toevallig heb ik je partner net gesproken zodat we dit samen kunnen gaan oplossen. Graag ontvangen wij vanuit jullie reactie op onze email. Groet, Eline

Artikel kapot, duurt lang om te vervangen.

Ruim voor Sinterklaas besteld, 5 dagen later pas ontvangen. Glas was gebroken, direct gemeld. Weer 4 dagen moeten wachten op reactie. Artikel wordt vervangen maar Sinterklaas zit al lang weer thuis inmiddels. Nog niet eens een goedmakertje. Nog een hoop te verbeteren als het gaat om klantenservice of klantenbinding.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Maarten, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij zien dat het nieuwe artikel onderweg is naar het PostNL locatie punt. Wij wensen je alsnog veel plezier met je bestelling. Groet, Eline

Niet leverbaar wel gekocht

Besteld via de webshop en betaald vervolgens is een onderdeel niet voorradig zorg er dan voor dat het niet in het winkelmandje kan geplaatst worden. Wel netjes mijn geld terug gestort gekregen maar helaas geen 2+1…..
Antwoord van Xenos.nl
Beste Suzan, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat het artikel niet meer voorradig is. Ons excuus hiervoor. Wat fijn dat het geld inmiddels terug gestort is. Voor de vraag 2+1 gratis raden wij je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij samen kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
3 dec 2023
Stoelen kwamen ver uit elkaar binnen
Antwoord van Xenos.nl
Beste Iwan, Vanwege de extreme drukte kan het zijn dat sommige pakketten er wat langer over doen dan anderen. Wij hopen dat je inmiddels je bestelling compleet geleverd hebt gekregen en alles naar wens is. Wanneer dit niet het geval is vernemen wij dit graag van je zodat wij hier een oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Een deel van de bestelling is nog niet helemaal binnen gekomen. Dit zou afgelopen dinsdag zijn en tot zover is het nog niet binnen (zaterdag)
Antwoord van Xenos.nl
Beste Niels, Wat jammer om te lezen dat je bestelling nog niet compleet is geleverd, onze excuses hiervoor. Vanwege de drukte bij ons en PostNL kan het zijn dat de levertijd iets langer is dan je van ons gewend bent. Uiteraard kun je contact opnemen met onze klantenservice wanneer je hierover vragen hebt, wij helpen je graag verder. Groet, Gabrielle
mijn spiegel was letterlijk kapot! kan echt niet
Antwoord van Xenos.nl
Beste Jinte, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling kapot is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat mijn collega inmiddels een vervangende spiegel naar je heeft toegestuurd. Groet, Gabrielle
Tot 2 x aan toe of te weinig geleverd of het verkeerde
Antwoord van Xenos.nl
Beste Tessa, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Uiteraard zoeken wij graag naar een passende oplossing. Indien dit probleem nog niet is opgelost raden wij je aan contact op te nemen met onze klantenservice, wij helpen je graag verder. Groet, Gabrielle