Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.631 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

23 dec 2023
verzendkosten lager maken
23 dec 2023
Beste Twan, Bedankt voor je beoordeling. Wij doen ons best om alles zo goedkoop mogelijk te maken voor de klant. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Product is tijdens transport kapot gegaan. Betere controle op bezorgdienst.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat het artikel niet heel is geleverd, onze excuses. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany

Geen afhaalservice voor zware artikelen.

Ik had een kast ontvangen vol met barsten, ik was er niet blij mee dat ik die zelf naar een winkel of post.nl punt moest brengen. Het geld heb ik wel snel teruggekregen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je het artikel kapot had ontvangen, onze excuses. Het klopt dat wij geen afhaalservice hierin hebben om het af te laten halen. Dit is zelf retourneren. Wat fijn dat je het geld snel terug hebt ontvangen. Wij verwelkomen je graag terug in een van onze kleurrijke Xenos winkels of op onze leuke website. Groet, Tiffany

Niet goed verpakt

Ik had servies besteld en er waren dingen niet goed verpakt, dus kapot.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te lezen. Graag willen wij je adviseren om met ons contact op te nemen zodat we het op kunnen lossen. Groet Angela
Ik vond de doos belachelijk groot! De producten zijn prima.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je het zo hebt ervaren. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Groet Angela
Producer beschadigd.
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Mochten er artikelen beschadigd zijn kan je ons altijd een mailtje sturen. Groet Angela
Snelle levering ter vervanging toen bleek dat er iets gebroken was
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. Wat fijn om te lezen. Wij zien je graag nog is terug in een van onze kleurrijke winkels. Groet Angela
1 van de 4 kerstballen bleek kapot
Antwoord van Xenos.nl
Beste Pierre, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je bestelling niet helemaal heel is geleverd, onze excuses. Graag willen wij je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
16 dec 2023
Product kapot aangeleverd. Slechte kwaliteit.
16 dec 2023
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet naar behoren is geleverd, onze excuses hiervoor. Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en het probleem voor je is opgelost. Mocht je hierover nog vragen hebben dan vernemen wij dit graag van je zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Gabrielle
MR

Snel geleverd maar niet compleet

Bestelling was snel geleverd, maar helaas niet compleet. Het ging om iets kleins en ik had geen zin om er achteraan te gaan. Maar toch vervelend dat er iets ontbreekt.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Wij willen je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen. Groet, Eline

Slechte communicatie

Erg snel bezorgd, maar kreeg alleen geen mail dat het al in de winkel lag om op te halen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Danny, Bedankt voor je beoordeling. Je ontvangt inderdaad geen mail als de bestelling in de winkel is geleverd. Zodra de track en trace code aangeeft dat de bestelling is geleverd kan je je bestelling daar ophalen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Huispak

Het huispak wat we besteld hadden , daarvan was de verpakking nogal gehavend. Duidelijk al 1 of 2 keer teruggestuurd. Bezorging was netjes op tijd.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Peter en Patricia, Bedankt voor jullie beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de verpakking nogal gehavend is binnen gekomen. Is het huispak ook niet in orde dan raden wij je aan om contact met ons op te nemen zodat wij kunnen kijken voor een passende oplossing hiervoor. Groet, Deborah
Ik ben best tevreden over de producten, maar de wijze waarop ik de bestelling moest doen was irritant: Het was nmogelijk om 15 stuks in 1 keer te bestellen, dus moest ik 2 aparte betellingen doen. Zo jammer van de verzendkosten en verpakkingsmateriaal!
Antwoord van Xenos.nl
Beste Annet, Bedankt voor je beoordeling. Wat fijn dat de producten naar wens zijn. Wat jammer dat je niet in 1x kon bestellen. Wij willen je adviseren in het vervolg de klantenservice te contacteren zodat wij je verder kunnen helpen. Voor nu willen wij je veel plezier wensen met je bestelling. Groet, Tiffany

Waarom minimaal bestelbedrag.

Tja is gewoon een site om te shoppen. En heel jammer dat er een minimaal bestelbedrag van toepassing is.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Mark, Bedankt voor je beoordeling. Het klopt dat wij een minimaal bestelbedrag hebben van €15,00. Wij stellen je feedback hierin zeer op prijs en zullen deze zeker meenemen. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany
Ik had 5 dezelfde producten besteld, kreeg 3 verschillende.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Sylvia, Ik zie in je bestelling dat je een diverse varianten artikel hebt besteld. Bij deze artikelen wordt op de website weergegeven dat je hierbij geen voorkeur kunt doorgeven en deze willekeurig worden verzonden. Wanneer je een variant ontvangt die je niet had gewenst kun je deze uiteraard waar voorradig omruilen in een van onze winkels. Groet, Gabrielle
Elke keer als ik iets bestel dan is er weer een gedeelte van de bestelling niet. Nu krijg je netjes je geld terug gestort, maar is beter als het vooraf aangegeven is dat product niet op voorraad, ipv van achteraf na de bestelling.
Antwoord van Xenos.nl
Beste klant, Wat vervelend om te lezen dat je dit zo hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Uiteraard nemen wij je feedback mee en wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
3 dec 2023
Bestelling lag niet klaar bij de kassa. Medewerker bleef lang weg. Rij mensen achter me werd ongeduldig. Uiteindelijk moest ik zelf naar magazijn lopen.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Anke, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat je zelf het pakket op moest halen in het magazijn. Wij zullen dit oppakken met de desbetreffende winkel. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Tiffany