Xenos.nl- Logo - Beoordelingen

Xenos.nl

4.475 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden52.631 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 jul 2023
Xenos.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

26 mei 2023
Makkelijk te bestellen en super fijne communicatie. Echt Top. Het puntje van aandacht vind ik zelf het retouren. Ik had één item te veel besteld. Dit was mijn eigen fout. Alleen het retouren was een hele opgaven. Het was namelijk erg groot en je kon hem alleen retouren in een winkel (3 dorpen verderop helaas) en ik heb alleen een fiets. Dit was daardoor niet te doen. Het retouren op eigen kosten was ook onhandig, omdat het heel duur uit kwam. Eigenlijk heb ik iemand met een auto gevraagd, maar dat was niet ideaal. Het zou fijn zijn als er op een of andere manier gewerkt kan worden van het downloaden van een verzendlabel. Hier mag zeker een kleine vergoeding tegenover staan. Dat is niet het probleem. Maar voor retouren kan dit goedkoper.

Beoordelingen voor Xenos.nl

MV
M. V.
NIEUW-VENNEP
3 dec 2023
Goede spullen. Alleen wascer 1 bordje gebarsten dat vind ik wel zonde.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marleen, Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent met de producten. Ik heb zojuist meteen een nieuw bordje naar je laten toesturen, hiervan ontvang je nog een track&trace code per mail. Wij wensen je er veel plezier mee. Groet, Gabrielle
3 dec 2023
Waardeloos dat het terugsturen zoveel geld kost. Ik bestel daardoor er niet meer
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marieke, Wat jammer om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. Bestellingen mogen uiteraard ook in één van onze winkels kosteloos worden geretourneerd. Groet, Gabrielle

fijne winkel, maar bestellen is minder oke.

Super leuk en fijne winkel.. Alleen 3 grote meubels gekocht in 1,5 jaar tijd en 2 van de 3 bestelling kwamen stuk binnen. De romp slomp met halen en weer weg brengen van die grote pakken maakt het minder aantrekkelijk om nog grote pakketten te bestellen bij Xenos
Antwoord van Xenos.nl
Beste Nathalie, Heel fijn om te lezen dat je onze winkel zo leuk vindt. Jammer om te lezen dat je deze leveringen zo hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Je kunt hierover uiteraard contact opnemen met onze klantenservice zodat wij hier een passende oplossing voor kunnen vinden. Groet, Gabrielle
Twee sets servies besteld, maar twee verschillende sets geleverd. Daarnaast 2 sets bestek besteld die als separate levering van het servies bij Post.nl zijn aangemeld, maar in dezelfde doos als het servies zaten. Bij Post.nl staat nu nog steeds één pakket als nalevering te boek.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Dennis, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat er nog 1 pakket bij postnl staat. Wij raden je aan om telefonisch contact met ons op te nemen zodat wij met je mee kunnen kijken. Groet, Deborah
er zat geen gereedschap bij het kwam uit cina ligt zeker nog op de boot ide winkel hebben ze dat gezegd maar helaas niets
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de schroevenset niet is geleverd. Ons excuus hiervoor. Wij hebben de schroevenset per post opgestuurd. Binnen enkele dagen wordt deze bij je geleverd. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
Er miste het een en ander
Antwoord van Xenos.nl
Beste, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet compleet is geleverd. Wij raden je aan om telefonisch 088-0274300 contact met ons op te nemen zodat wij dit voor je kunnen nakijken. Groet, Deborah
25 nov 2023
De verpakking krijg ik niet open Zo vast is het dicht geplakt. Doe daar wat aan. Mensen met Artrose of reuma krijgen het niet Open.dus aub kan dat niet anders.
25 nov 2023
Beste Margot, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat je de verpakking niet open krijgt. Ons excuus hiervoor. Ondanks alles wensen wij je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah
19 nov 2023

Mooie schaal, matig borreltrio

Ik had een aantal items besteld, grotendeels tevreden, maar het olijfhouten borreltrio is lek, dat wil zeggen dat de olie van olijven en tapenades er doorheen komt aan de onderkant. Dat is jammer want daarom kun je ‘m niet goed gebruiken. Over de grote houten schaal niets dan lof, prachtig!
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je bericht. We stellen je feedback op prijs en we nemen het mee in ons overleg. Fijn dat je wel tevreden bent over de schaal. Groetjes Marielle
19 nov 2023

Zoveel plasticafval!

De items waren naar wens - de badmat, de bestekbak en de vaatdoekjes doen gewoon wat ze moeten doen. Alleen: waarom moet er zoveel bubbeltjesplastic meegeleverd worden!? Had dan een kleinere doos verstuurd, want dan had het ook nog prima gepast!
Antwoord van Xenos.nl
Bedankt voor je beoordeling. Gelukkig is al ons verpakkingsmateriaal van gerecycled folie. We zien je graag terug op onze webshop. Groet, Marielle
14 nov 2023

DE kaarsen waren beschadigd....wellicht…

DE kaarsen waren beschadigd....wellicht beter verpakken als het kwetsbaar is.
14 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor je beoordeling, en wat vervelend. Je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij dit samen met jou kunnen oplossen. Je kunt dit per mail doen klantenservice@xenos.nl of per telefoon 088-0274300. Groet, Eline
Mijn kast kwam verbogen aan. Gelukkig heb ik het metaal voorzichtig kunnen terugbuigen en de kast alsnog in gebruik kunnen nemen. Verzending was verder snel en jullie aanbod is top.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Myriam, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de kast verbogen aan kwam. Gelukkig is het opgelost. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Deborah

Verlopen kortingsbon

Super geregeld echter zat er in m’n bestelling die ik ophaalde een kortingsflyer van 20% die al was verlopen…
Antwoord van Xenos.nl
Beste Marieken, Wat fijn om te lezen dat je bestelling in goede orde bij je is geleverd. Vervelend dat er een oude flyer in het pakket heeft gezeten, onze excuses hiervoor. Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Groet, Gabrielle
MC
marco c.
den haag
5 nov 2023

Matige kwaliteit en kostte veel tijd om m bruikbaar te krijgen

Webbing kast kwam Schots en scheef binnen, de deuren konden niet eens open en de scharnieren moesten opnieuw worden bevestigd om de deurtjes wat recht te krijgen en überhaupt open. Houten poot onderzijde gespleten. Kast tweedehands of met geweld behandeld in fabriek? Kast zelf is mooi, maar voor €250 verwachten we toch andere kwaliteit.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Bertine, Wat vervelend om te lezen dat de kast beschadigd werd geleverd, dat is uiteraard niet de bedoeling, onze excuses hiervoor. Wij raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij kunnen zoeken naar een passende oplossing. Groet, Gabrielle
4 nov 2023
Ik vond de service van de winkels xenos in Den Bosch goed. De service van de klantenservice minder.
Antwoord van Xenos.nl
Beste Maria, Wat jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden was over onze service, dat is uiteraard niet waar wij naar streven. Indien je nog vragen hebt of wij je ergens mee kunnen helpen vernemen wij dit graag van je, wij zoeken graag naar een oplossing. Groet, Gabrielle
1 nov 2023
Beter inpakken, niet de kwetsbare dingen onderop leggen. Kerstbal kwam nu niet heel aan.
1 nov 2023
Beste Karla, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend dat een artikel niet goed was geleverd, onze excuses. Wij willen je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij je verder kunnen helpen. Groet, Tiffany
27 okt 2023
Product is slechte kwaliteit
28 okt 2023
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je het zo ervaart. Mocht het artikel niet goed zijn kan je altijd eventueel contact opnemen. Groet Angela
26 okt 2023
Personeel was niet zo aarden met retour brengen
26 okt 2023
Beste Thalia, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te lezen. Graag zouden wij je willen adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice zodat wij dit verder kunnen oppakken en voor het vervolg niet meer gebeurd. Groet, Tiffany