volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.461 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

Zeer slecht

Ik heb een naturelkleurig kleed besteld dat heel donkerbruin bleek. De klantenservice vond het een kwestie van 'al of niet mooi vinden', maar dit is een kwestie van 'iets anders krijgen dan je besteld hebt'. Op de foto is het verschil te zien tussen naturelkleur en donkerbruin. De tweede foto is de foto van de website. Ik heb hier een aantal keren over gemaild en ook gebeld, maar Volera bleef bij haar standpunt. Heel slecht dat je dan 17 euro voor de verzendkosten moet betalen. Niet meer van deze tijd zo'n slechte service.
13 jul 2023
Beste Mieke Kotterink, Bedankt voor uw review. U heeft het juiste vloerkleed mogen ontvangen. Echter was dit item voor u niet naar wens dat kan en mag! Inmiddels is uw retour netjes verwerkt en het bedrag teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. We hopen u in de toekomst terug te zien bij Volero.nl! Team Volero

De kwaliteit van het kleed viel tegen.

Het vloerkleed was van een hele dunne kwaliteit/stof en zat opgevouwen in een kleine doos. Hierdoor lag het vloerkleed niet mooi op de grond. Na een poosje laten liggen, bleven de vouwen er in zitten. Daarnaast is de print op de witte harige stof geprint. Als je met je hand tegen de richting van de stof in wrijft, vervaagt de print en zie je de witte ondergrond. De kwaliteit viel daarom tegen. Ik heb daarom het vloerkleed teruggestuurd. Jammer, want ik heb eerder een vloerkleed besteld bij Volero en dat kleed was prachtig.
22 sep 2023
Beste TG Dolfijn, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met de klantenservice hierover. Aan de hand van uw ordernummer zal ik persoonlijk contact met u opnemen en stuur ik u graag de tips toe om het uitvloeien van het vloerkleed te versnellen! Team Volero
Het eerste tapijt dat we bestelde zag er op de foto's helaas heel anders uit dan het daadwerkelijke kleed. We wilden het toen terug sturen en moesten vervolgens van 8.00 tot 22.00 thuis blijven. Om 18.30 ontvingen we een SMS dat de bezorger onderweg was en 3 min later kregen we een email dat er helaas iets tussen was gekomen en er niemand zou komen en we maat een andere ophaal afspraak in moesten plannen. Nu moeten we weer van 8.00 tot 22.00 thuisblijven en wachten op een pakketdienst die wel of niet komt.
13 jul 2023
Beste Carmen van Belkom, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat het vloerkleed niet naar wens is. Gelukkig bieden we de service om te retourneren tot 30 dagen na ontvangst. Zodra er een afhaling ingepland is (wat enkel is bij een product boven 1,75cm) ontvangt u een tijds-vak van 2,5 uur waarin ze langs komen! Team Volero
26 okt 2023

Groot vloerkleed

We hadden een groot vloerkleed besteld. Die werd opgevouwen geleverd. Hij vouwde heel lelijk uit. Het duurde bijna een week voordat hij redelijk uitgevouwen was. Nog steeds staan de punten iets omhoog. Mail gestuurd hierover. Kreeg snel een reactie, dat was wel fijn. Het antwoord was wel dat dit gebruikelijk was en je kon op YouTube een filmpje kijken met tips. Het kleed is mooi en vrij zacht maar blijf het erg jammer vinden dat hij niet strak ligt. Op de foto’s is te zien hoe hij geleverd werd.
10 nov 2023
Beste Danielle van den Hoeven, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Veel woonplezier gewenst. Team Volero
14 aug 2023

Na drie weken nog geen kleed…

Inmiddels zo’n 3 weken terug een vloerkleed besteld t.w.v 450€. Volgens de website “voor 24 uur besteld, volgende dag in huis”. Helaas nog helemaal niets ontvangen. Zowel de vervoerder als Volero zelf gemaild en krijg alleen een “vervelend, we zijn een onderzoek gestart”. Na meerdere mailtjes m.b.t de voortgang is mijn geduld een beetje op en heb ik aangegeven de koop te willen ontbinden. Helaas nog geen reactie. Vind dit niet netjes en zal zodoende hier niet nogmaals wat bestellen.
7 okt 2023

Trekt op niks

Ja we hebben nog steeds nlets ontvangen, maar al wel betaald! We nemen dan contact op. . . En krijgen dan te horen dat ze ff niets aan kunne doen en een dossier opstarten bij de transporteur. . . En ja dat kan enkele dagen duren. Sorry dat begrijp ik niet. Neem je telefoon, bel die firma op en vraag dat er dezelfde dag nog uitsluitsel komt van waar het pakket nu is. . . Dat is klantvriendelijk, en niet een dossier opmaken en zeggen tegen je klant ja wacht nu maar een aantal dagen af
11 okt 2023
Beste Hans Rondeaux, Bedankt voor uw review. Ik zie dat we u een oplossing hebben voorgelegd; nieuwe zending toe sturen of u uw geld terug storten. Momenteel is er een nieuwe zending voor u onderweg! We wensen u alvast veel woonplezier toe. Team Volero
16 sep 2023
Goedemorgen, wij hebben een vloerkleed besteld en de levertijd was 1 week stond erbij.ik gebeld omdat het niet geleverd is.gaf mevrouw aan duurt een week of 3 jammer dat dit niet op de site vermeld stond bij het kleed kreeg 10% korting als ik het kleed nog wilde.kreeg een mailtje dat het kleed geleverd zou worden eerder dan verwacht maar nog steeds niets geleverd.paar keer gebeld naar volero nu schijnt het ooit nog is geleverd te worden.jammer van deze service!!!!
Je snelle levering waarmaken. Op 24/11 besteld en nu maandagavond 4/12 niet bekend wanneer ik het kan verwachten. Omgekeerd, hoe zou u dit ervaren? Eerst zou de levering zijn 1-3 dagen, dus uiterlijk woensdag 29/11, ik gebeld, sorry erg druk, wordt nu vrijdag 1/12. Vrijdag weer gebeld, excuus wij werken in het weekend door, dus volgende week, nu maandagavond en nig steeds geen mail wanneer het wel bezorgd wordt. Over service gesproken.
Antwoord van volero.nl
Beste C. Veldhuis, Bedankt voor uw review. Ik zie dat u uw order 21/11 geplaatst heeft, deze is 24/11 netjes bij u geleverd. We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero
3 aug 2023

Erg onduidelijk lange levering

Helaas nog steeds niet ons pakket ontvangen en na hierover gebeld te hebben met de klantenservice, nog geen bericht gehad over wanneer ons vloerkleed aankomt. Dit terwijl de medewerker in de showroom aangaf dat als hij het vandaag zou bestellen, we twee dagen later konden genieten van ons vloerkleed. Vooral de wisselende en gebrekkige communicatie hierover vind ik kwalijk. Ik kan nog geen beoordeling geven over het kleed zelf.
de aflevering van het vloerkleed was slecht. Werd niet op opgerold geleverd maar opgevouwen in een doos. Het kleed zat vol met vouwen. de reactie in de winkel: wij vinden dat ook niet ok maar men wil minder plastic gebruiken? Bijzonder want dit opgevouwen kleed zat ook gewoon in plastic verpakt. Vervolgens duurt het heel lang voor je je geld terugkrijgt. Op 4 november teruggebracht in de winkel, mijn geld nog niet terug....
18 apr 2024
Omslachtig beleid wanneer een bestelling niet ontvangen is. Er mort gelijk een terugstortingsformulier worden ingevuld terwijl ik niet het idee heb dat er gekeken is naar de status en T&T van mijn bestelling. Ook kan het tot 10 dagen duren voordat de onderzoeksprocedure is afgerond. Ik bestel pas op ieuw wanneer ik mijn geld terug heb dus al met al wordt dit een erg lang traject. Jammer want leuke spullen!
Antwoord van volero.nl
Beste Emilie den Hartog, Bedankt voor uw review. Dit is inderdaad een procedure waarbij een formulier ingevuld dient te worden. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. We doen er uiteraard altijd alles aan om de klant zo spoedig mogelijk te helpen. Team Volero
3 dec 2023

Damaged rug

Good day, I really loved my rugs however the one is damaged. I sent photos to volero and they told me just take a needle and thread and fix it’. I requested an exchange and have not heard anything since. Unfortunately, not what I expected from a brand new rug and customer service even worse!!! Update: still waiting for replacement - it’s been more than 2 weeks. Not prompt in my opinion.
4 jun 2023
Op 16 mei 2 tapijten gekocht in winkel Amsterdam. Talloze malen van camping naar Amstelveen gereden (200 km. vv). Dagen lang thuis geweest, voor niets. Nog steeds niet binnen! Tapijten zijn zoek?!
8 jun 2023
Beste M.J. Pijlman, Bedankt voor uw review. Spijtig om te vernemen dat uw zending is zoekgeraakt. Waar mensen werken, worden er ook fouten gemaakt. Onze excuses dat u hiervan de dupe bent geweest en dat er een beroep op uw geduld gedaan moest worden. Ik zie dat het juiste vloerkleed geleverd is, daar kunt u nu gelukkig van genieten. Bedankt voor uw geduld en wensen u nog veel woonplezier toe. Team Volero
5 sep 2023
Eigenlijk geen enkele ster Hele slechte service DHL is mijn pakket kwijt geraakt en Volero wil mijn geld niet terug betalen of het pakket moet retour komen naar hun 🤔 De
7 sep 2023
Beste Mimi Schild, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw pakket is kwijt geraakt. We doen er uiteraard alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Helaas zijn wij ook afhankelijk van terugkoppeling van een derde partij. Excuus voor het ongemak. Team Volero
24 sep 2023
Communicatie verbeteren met klant en kiezen voor een andere vervoerder. Izipack is ronduit slecht te noemen. Mijn bestelling heb ik namelijk nog steeds niet in huis. Ook omdat ik zelf, na twee dagen wachten, naar de track en trace code heb moeten vragen is er veel oponthoud ontstaan. Via die track en trace code moet je namelijk de besteldag kiezen. Vervolgens blijft alles weer bij Izipack liggen
27 sep 2023
Beste Ellen van der Wal, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback met ons te delen. We waarderen uw eerlijkheid en betrokkenheid bij het verbeteren van onze producten/diensten. Team Volero
24 nov 2023

Slechte levering en klantenservice

Ze adverteren met “op werkdagen voor 23:00 besteld is morgen in huis” echter was dit zeer zeker niet het geval en heb ik er 5 dagen op moeten wachten. Ik gaf dit aan bij de klanten service en werd afgescheept met: het is druk we hopen op je begrip. Ook werd het vloerkleed opgevouwen in een doos geleverd. Na 2 weken ligt die nog niet mooi recht en zie je nog steeds de vouwen er in zitten
Antwoord van volero.nl
Beste Robin van Lochem - Sanders, Bedankt voor uw review. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Het is deze periode inderdaad wat drukker wegens black friday. Team Volero
20 jul 2023

Geen grijs, maar grijs/bruin kleed

Een grijs kleed besteld (genoemd in omschrijving als ook zichtbaar op foto), maar grijs met bruin kleed geleverd. Echt teleurgesteld bij uitpakken. Ook jammer dat bij melding geantwoord werd dat foto's in studio afwijken van licht in huis. Als was maar vermeld in omschrijving dat er ook bruin in kleed verwerkt was, dat had beter gepast. Retour en terugstorting is wel vlot gegaan.
31 aug 2023

Niet tevreden

Bezorger was te snel weg om de bestelling in ontvangst te nemen, probeerde het ook niet bij de buren af te leveren maar vertrok meteen om het naar een ophaalpunt te brengen dat verder weg is dan het dichtstbijzijnde punt na slechts 1 bezorgpoging terwijl de pakketten te groot zijn om te dragen. Zonder de bestelling te ontvangen waar ik reeds voor betaald heb ben ik niet tevreden!
7 sep 2023
Beste Machteld van de Vegt, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat uw levering zo gegaan is. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service omdat we dit intern zullen gaan oppakken met de pakketdienst. Gelukkig is uw casus inmiddels opgelost door onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak! Team Volero
Dramatische levertijden/ communicatie hierover. Op de website stond twee weken levertijd, maar het zijn er zes geworden. Het is niet erg als een product (wat) later komt, maar communiceer dit dan. Helaas valt er slecht met Volero in contact te komen en als je dan een reactie krijgt is deze nietszeggend. Kortom; slechte partij om zaken mee te doen, maar het product bevalt wel.
13 jul 2023
Beste Bas van Tilborg, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Wat vervelend om te horen dat u ons slecht te bereiken vind.. We zijn telefonisch te bereiken van 9:00 t/m 17:00 en ook via een live chat. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. We wensen u heel erg veel woonplezier toe! Team Volero
7 jun 2023

Slechte communicatie

De communicatie mbt de bezorging was uitermate teleurstellend. Heb uiteindelijk meer dan een week moeten wachten, voordat mijn bestelling werd bezorgd. Ging om een klein formaat kleed wat in een pakket van ca. 40x40 in opgevouwen vorm werd bezorgd. Heb het kleed zelf opgerold en een week zo moeten laten liggen, voordat ik het op de vloer kon leggen. Het ligt nu enigszins glad.
13 jun 2023
Beste Aly Klaver, Bedankt voor uw review en feedback. Wat jammer dat u geen contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Een vloerkleed heeft enige tijd nodig om uit te vloeien. We hadden graag met u meegekeken naar de vouwen/rolgolven, we hebben hier wat tips voor! We wensen u veel woonplezier toe. Team Volero