volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.673 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.461 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

6 jan 2024

Voor ons geen volgende bestelling 🤨…

Een aantal keer achter mijn bestelling aan moeten bellen. Er kon geen antwoord worden gegeven op waar de bestelling bleef. Inmiddels een mail dat de bestelling weer retour is gekomen bij Volero zonder dat wij hem ooit ontvangen hebben. Zonder excuus.
Antwoord van volero.nl
Beste Ellos Heekelaar, Bedankt voor uw review. Ik zie inderdaad dat uw order vanuit de pakketdienst retour afzender gekomen is, excuus hiervoor! We hebben u gevraagd of u een nieuwe zending wenst. Deze is gelukkig inmiddels afgeleverd. Veel woonplezier gewenst en nogmaals excuus voor het ongemak. Team Volero

Lelijk kleed

Het fluffy zwarte vloerkleed kwam opgepropt in een doos, je verwacht een kleed maat 2 X 3 meter opgerold in plastic. Het leek wel een afgesneden stuk lap zaten ook dikke stukken aan elkaar in het fluffy kleed. Gelijk geretourneerd, niet mijn ding.
21 nov 2023
Beste Ria Jong, Wat jammer om te vernemen dat u niet tevreden bent met het item. We zien dat uw retour momenteel verwerkt wordt! Team Volero
15 nov 2023
ik heb een gang loper besteld en hij ligt heel hobbelig,ik krijg hem niet plat, ik denk aan de manier van verzenden, als hij op een rol was gedraaid,dan zou het minder zijn en nu is hij gewoon gedraaid en zit hij hobbelig, ik heb er veel spijt van!
21 nov 2023
Beste van de Pol, Bedankt voor uw review. Ik zie dat we u per mail hebben voorzien van tips om uw item sneller te laten uitvloeien! Veel woonplezier gewenst. Team Volero

Rand tapijt gerafeld

Melding gemaakt dat tapijt bij een deel gerafeld is. Foto’s gestuurd. Moet alsnog nieuwe foto’s sturen. Jammer, in het geheel geen betrokkenheid. Er is in het geheel geen controle op kwaliteit uitgevoerd. Hoe verder? Ze willen eerst foto’s zien.
Antwoord van volero.nl
Beste Woody Rompas, Bedankt voor uw bericht. De toegestuurde foto's waren helaas wat onduidelijk, vandaar hebben we om aanvullende foto's gevraagd. Deze hebben we nodig om een beter beeld te krijgen van de situatie. We helpen u uiteraard graag verder! Team Volero
6 aug 2023
Verzending was waardeloos. Tapijt opgevouwen in een doos. Doos was kapot. Welliswaar snel contact mogelijk maar geen enkele vorm van compensatie. Persoonlijk had ik met coulance verwacht. Ik ga dan ook geen gebruik meer maken van jullie diensten.
11 aug 2023
Beste Jeffrey Deux, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen dat u de aankoop zo heeft ervaren! Indien de bestelling niet naar wens is kunt u de order tot 30 dagen na ontvangst retourneren, dit kan ook gratis in een van onze showrooms. Team Volero
21 jul 2023
Ik zit al 8 werkdagen te wachten op de bestelling nog steeds niets thuis , om er van te genieten , dit vind ik een zeer slechte zaak ook al 4 keer gebeld geen verbetering ze maken verontschuldigingen wat heb ik hier aan , bestel er nooit meer
26 nov 2023

Geen katoen maar polyester. Slechte bezorgservice.

Hetvgeleverde vloerkleed is niet van katoen, zoals de website zegt maar van polyester. Beroerde bezorging door dpd na 2 dagen meldt pas op de dag zelf dat ze komen en levert op aangekondigd tijdstip bij de buren af terwijl ik thuis ben.
4 aug 2023

Kleed niet geleverd, geen oplossing voorhanden

Kleed niet geleverd. Mailwisseling met als enige terugkerend antwoord "we zijn het aan het uitzoeken". Geen oplossing als: we sturen onmiddellijk een vervangend kleed, of we retourneren uw geld. Wil eigenlijk niet eens een ster geven.
11 aug 2023
Beste Lonneke Bindels, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Echter zie ik dat er in overleg met u een nieuwe zending gestuurd is en u deze in middels heeft ontvangen. Gelukkig is uw casus netjes opgelost met de klantenservice. Team Volero
24 nov 2023
Binnen 2 werkdagen zou de bestelling geleverd moeten zijn. Nu wachten we inmiddels 11 dagen en hebben we nog steeds niets ontvangen. Hopelijk krijgen we snel reactie over waar de bestelling nu is en wanneer we deze kunnen ontvangen.
Antwoord van volero.nl
Beste Imke Boonen, Bedankt voor uw review. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. Gelukkig wordt uw casus door de klantservice opgelost. Team Volero
24 sep 2023
Er stond dat het kleed de volgende dag bezorgd zou worden maar dat was helaas niet zo. Verder wilde ik het kleed ruilen voor andere maat maar en contact voor opgenomen maar moet je wel opnieuw bezorgkosten (en retourkosten) betalen
11 aug 2023
Ik had mijn bestelling dubbel ontvangen en inmiddels al een tijd geleden 1 stuk teruggestuurd naar jullie, tot nu toe heb ik hierover nog geen enkel bericht ontvangen van mijn retour, laat staan hiervoor een terugbetaling gekregen !
Belofte nakomen. Op de website wordt gesteld ene dag besteld voor 12:00 uur volgende dag in huis. Na vijf dagen nog steeds geen artikel. Geannuleerd, binnen vijf werkdagen geld retour. Ook niet nagekomen is 10 werkdagen geworden.
13 jul 2023
Beste W Heiliegers, Bedankt voor uw review. We vinden het zeer jammer om te horen dat u deze aankoop zo heeft ervaren. Dit helpt enorm met het verbeteren van onze service want wij zullen dit intern oppakken. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero
15 okt 2023
Ik had het tapijt besteld omdat ik redelijk snel een tapijt nodig had. Er stond voor 23u besteld morgen in huis! Dit was spijtig genoeg niet het geval! Ik heb langer als een week moeten wachten. Het tapijt is leuk maar heel dun.
20 okt 2023
Beste Femke Printems, Bedankt voor uw review. Gelukkig heeft u het item ontvangen! We wensen u heel erg veel woonplezier toe. Team Volero

Bestelling niet bezorgd, Volero lost het wel goed op.

Het is kleed is tot nu toe al 6 of 7 kweer vertraagd door de bezorger, heb het nog steeds niet ontvangen. Volero heeft het wel goed opgelost door mij een niet ontvangen formulier toe te sturen zodat ik mijn geld terug krijg.
13 jul 2023
Beste H.Kelder, Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te vernemen. Excuus voor het ongemak. Gelukkig is uw casus inmiddels goed opgelost door de klantenservice! We wensen u een fijne dag toe. Team Volero
11 nov 2023
Mijn bestelling wordt door een externe firma verkeerd geleverd op fout adres en ik moet nu aantonen dat ik wel correct ben terwijl externe firma 1u na de levering opbelt om te zegge da hun chauffeur verkeerd heeft geleverd
21 nov 2023
Beste Leslie Vandenbergen, Bedankt voor uw review, wat jammer om te vernemen! We zien dat uw zending is afgeleverd. We wensen u veel woonplezier toe! Team Volero
18 aug 2023
De tapijten opgerold sturen en niet in een doos dubbel geklapt. Daardoor duurt het heel lang voordat de vouwen eruit gaan. De rand krijgen wij niet meer plat en blijft omhoog staan zodat wij ouderen erover kunnen vallen
22 aug 2023
Beste K Bos-Koops, Bedankt voor uw review. We willen u vragen contact op te nemen met de klantenservice, we hebben enkele goede tips! Team Volero
20 okt 2023
Klantenservice geef niet de juiste informatie. Klachten worden niet sirieus genomen. Aangegeven kwaliteit is niet hetzelfd als wat je ontvangt! Ik zou iedereen die hier een vloerkleed wilt kopen zeer zeker afraden!
26 okt 2023
Beste Emel Babayigit, Bedankt voor uw review en uw feedback. We zien dat uw retour inmiddels is verwerkt. Team Volero
10 okt 2023
Een tapijt lever je opgerold aan en niet opgevouwen in een doos zodat de rug van het tapijt kan beschadigen. Dit zag er erg armoedig uit en toont het weinige respect wat leverancier voor eigen producten heeft.
11 okt 2023
Beste Michel Hakker, Bedankt voor uw review en uw feedback. Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Team Volero Team Volero
17 nov 2023
Ik bestelde een rond vloerkleed en die voldeed totaal niet aan kwaliteit. Het was niet rond, de cirkel was slecht geweven. Er moet een eindcontrole komen op producten.... Foto's zijn gemaakt en opgestuurd.
Antwoord van volero.nl
Beste Wil Beij, Bedankt voor uw review. We zien dat uw casus inmiddels netjes is opgelost met onze klantenservice. We hopen u terug te zien bij Volero.nl! Team Volero
27 jul 2023

Valt erg tegen.

Kleed is heel dun en licht in gewicht, de randen lubberen. Stofzuigen is onmogelijk, stofzuiger op laagste vermogen en kleed wordt opgetild, ook al ligt er een kleverig ondertapijt onder. Heel jammer.