volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.711 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.442 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

19 apr 2024
13 apr 2024
13 apr 2024
22 apr 2024

Kleed besteld voor mijn moeder, kleed niet bezorgd.

Kleed besteld voor mijn moeder, wordt verzonden via DPD maar bezorger is te lui om het te bezorgen. Meldt dat er niemand thuis is, ondanks dat er gewoon iemand in huis zat te wachten op het kleed. Na 3 dagen gaat het naar een afhaalpunt. Mijn moeder heeft alleen een rollator en kan dat kleed onmogelijk ophalen. Kleed gaat na 7 dagen terug en zal opnieuw verstuurd worden, via DHL. Helaas wordt kleed weer via DPD verstuurd en wederom niet bezorgd. Bezorger beweert weer dat er niemand thuis is. 3 weken verder, geen kleed en geld weg. Klantenservice doet niets. Je moet maar wachten.
18 apr 2024
Omslachtig beleid wanneer een bestelling niet ontvangen is. Er mort gelijk een terugstortingsformulier worden ingevuld terwijl ik niet het idee heb dat er gekeken is naar de status en T&T van mijn bestelling. Ook kan het tot 10 dagen duren voordat de onderzoeksprocedure is afgerond. Ik bestel pas op ieuw wanneer ik mijn geld terug heb dus al met al wordt dit een erg lang traject. Jammer want leuke spullen!
Antwoord van volero.nl
Beste Emilie den Hartog, Bedankt voor uw review. Dit is inderdaad een procedure waarbij een formulier ingevuld dient te worden. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. We doen er uiteraard altijd alles aan om de klant zo spoedig mogelijk te helpen. Team Volero
23 apr 2024
Uw juiste kleuren omschrijven. Grijs (en ook op de foto was het grijs en ook op het aangekregen product stond “grijs” omschreven MAAR de werkelijk was totaal anders. Retour gestuurd en dat koste me dan nog eens 16euro! 🤬 Dus nee ik bestel niet meer want zo creeer je natuurlijk vele retours!!
Antwoord van volero.nl
Beste Nancy Dubois, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat het item niet naar wens was. De retourkosten zijn inderdaad wel voor de klant zelf. Dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekeningen zouden nemen, moeten wij dit berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! Echter bieden we wel de service om gratis te retourneren in een van onze showrooms. We hopen u terug te zien bij Volero. Team Volero