volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.711 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.442 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

18 apr 2024
Omslachtig beleid wanneer een bestelling niet ontvangen is. Er mort gelijk een terugstortingsformulier worden ingevuld terwijl ik niet het idee heb dat er gekeken is naar de status en T&T van mijn bestelling. Ook kan het tot 10 dagen duren voordat de onderzoeksprocedure is afgerond. Ik bestel pas op ieuw wanneer ik mijn geld terug heb dus al met al wordt dit een erg lang traject. Jammer want leuke spullen!
Antwoord van volero.nl
Beste Emilie den Hartog, Bedankt voor uw review. Dit is inderdaad een procedure waarbij een formulier ingevuld dient te worden. Bij een zoekgeraakt pakket, laat het antwoord af en toe wat langer op zich wachten, gezien we afhankelijk zijn van meerdere partijen. We doen er uiteraard altijd alles aan om de klant zo spoedig mogelijk te helpen. Team Volero
23 apr 2024
Uw juiste kleuren omschrijven. Grijs (en ook op de foto was het grijs en ook op het aangekregen product stond “grijs” omschreven MAAR de werkelijk was totaal anders. Retour gestuurd en dat koste me dan nog eens 16euro! 🤬 Dus nee ik bestel niet meer want zo creeer je natuurlijk vele retours!!
Antwoord van volero.nl
Beste Nancy Dubois, Bedankt voor uw review. Wat jammer om te vernemen dat het item niet naar wens was. De retourkosten zijn inderdaad wel voor de klant zelf. Dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekeningen zouden nemen, moeten wij dit berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! Echter bieden we wel de service om gratis te retourneren in een van onze showrooms. We hopen u terug te zien bij Volero. Team Volero

Waardeloos bedrijf met nutteloze klantenservice

Misschien eens een mail of reactie lezen. Jullie zijn helemaal niet bereid te verbeteren dus waarom steeds mijn mening vragen. Nutteloos bedrijf. Trouwens al nagedacht over mijn opmerking dat ik te laat een beschadigd kleed heb ontvangen?
23 apr 2024

Kleur week af van wat ik bestelde.

Kleur was bruin terwijl ik naturel bestelde. Het kleurverschil zou komen omdat de fotografie binnen was geweest, terwijl het een buitenkleed betrof. Na de mailwisseling mocht hem niet, zonder kosten, retour sturen. Slechte service!
Antwoord van volero.nl
Beste Estella Hart, Bedankt voor uw review. Wat spijtig om te vernemen! We bieden de service om tot 30 dagen na ontvangst uw order te kunnen retourneren indien deze niet naar wens is. Dit kan ook gratis in een van onze showrooms. Team Volero

We wachten op de bezorging, duurt erg lang.

Het eerste tapijt wat we bestelden was er al een dag later, maar het tweede is er nog steeds niet. Schijnt teruggestuurd te zijn. Waarom? We wachten nog steeds op de levering. Dus één ster voor het eerste tapijt.
Zo opeen gevouwen in een doos leverd veel kreukels op, kon dat niet gewoon opgerold geleverd worden?
Antwoord van volero.nl
Beste Susan Hamelers, Het vouwen van een vloerkleed heeft geen invloed op de levensduur van een vloerkleed. We doen het alleen bij de vloerkleden waarbij we 100% zeker zijn dat het mogelijk is. Mocht het vloerkleed nog een beetje bobbelen; geen zorgen, dit zal eruit vloeien. Team Volero
Het kleed was veel te duur . Was op de foto mooi, maar was een slechte kwaliteit
Antwoord van volero.nl
Beste D. Bolt Vos, Bedankt voor uw review. Wat jammer dat het vloerkleed niet naar wens is. Uw order is retour verwerkt. We hopen u snel terug te zien bij Volero. Team Volero
25 apr 2024
neem klachten serieus en laat mensen niet wachten!
Antwoord van volero.nl
Beste Robert Klomp, Bedankt voor uw review. Gelukkig is uw casus inmiddels door de klantservice opgelost. Team Volero
23 mrt 2024

Problème de renseignements précis quand à la Livraison plus tard que prévue et…

Livraison plus tard que prévue et annonce du passage seulement la veille. Nous avons dû trouver qq pour réceptionner de 14h30 à 18h30....nous avons reçu en soirée un avis pour dire que le colis ne pouvait être livré...et finalement il est arrivé en fin de soirée et est resté dehors( on avait laissé un mot à tout hasard)toute la nuit car nous n étions pas là
Het kleed voor ons balkon ziet er prachtig uit. Je ziet en voelt totaal niet dat dit een buitenkleed is. Het was ook snel en goed geleverd. Alleen de randen zijn naar mijn idee iets te dik waardoor ze een beetje omhoog blijven staan en je er over kan struikelen. Misschien dat dit met de tijd nog wat beter wordt Al met al toch wel een aanrader.
Veel keuze, snelle levertijd, redelijke prijzen, mooie kwaliteit vloerkleed. Helaas een beschadiging aan het vloerkleed, maar we hebben het vloerkleed zo neergelegd dat de beschadiging onder de tafelpoot valt. We hadden namelijk geen puf om dit reclameren, mee rond te zeulen en terug te sturen. En hoe pak je zoiets weer in?
24 mrt 2024
Ik vind het kleed mooi maar jammer dat het opgevouwen in een doos bezorgd wordt Vouwen zijn er moeilijk uit te krijgen ondanks dat ik het een keer opgerold heb Het lijkt mij beter om het opgerold te bezorgen
30 mrt 2024
Goede middag ik ben heel blij met het kleed en werd met 2 dagen thuisbezorgd. Er staat dan wel de volgende dag bezorgd dat is niet altijd haalbaar (denk ik) ik ben in ieder geval heel tevreden.
20 mrt 2024
Kleed werd snel geleverd! Het is een mooi kleed! Wel dun maar tis daarom ook wasbaar. Kreuken moeten er nog wel uit! Hij ligt al een paar dagen maar blijft wat gekreukt
Het is goed verpakt en gemakkelijk uit de verpakking te krijgen. De kleur van mijn vloerbedekking is precies aangegeven zoals ik het hebben wil.
Mooi rood vloerkleed, rand van het kleed mooi afgewerkt. Het is erg jammer dat het kleed opgevouwen was, krijg de vouwen er niet uit heel jammer!
Jammer dat het vloerkleed gevouwen was. We krijgen hem niet goed vlak daardoor Had beter opgerold verstuurd kunnen worden
Het personeel, de klantvriendelijkheid, Het verpakken van het vloerkleed in een doos vond ik vreselijk., Zag er niet uit.
31 mrt 2024
Prima service, de bestelling kwam inderdaad de volgende dag. Kleed was precies wat ik ervan verwachtte.
Leuke kleden wel dun en van het klrine kleed duurt het even voordat de vouwen er uit gelopen zijn