volero.nl- Logo - Beoordelingen

volero.nl

2.735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden30.334 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 sep 2023
volero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik ging langs in de toonzaal en werd zeer goed geholpen. Kreeg ook daar nog te horen dat mijn nieuwe tapijt gratis in BE geleverd werd als ik die ter plaatste bestelde. Top!

20 jul 2023
Het feit hoe jullie omgaan met oudere klanten. Het kleed was mooi, maar had kleurverschil. Toen begon de ellende. Ik moest foto's maken. Daar begon het mee. dat lukte mij niet. Moest om hulp vragen. Ik heb gemaild het product is niet goed kom het maar halen. Bij het bezorgen zit er geen retour bon. Weer een probleem, die moest ik maar gaan printen. Dat is lastig als je geen printer bezit. Dan komt de kers op de taart. Het kostte mij 16,95 euro om een ondeugdelijk vloerkleed terug te sturen. ik heb gevraagd de retourkosten te vergoeden. na die tijd niets meer vernomen. kortom een zeer slechte service.

Beoordelingen voor volero.nl

(1999)
Vloerkleed paste niet in interieur. Communicatie vriendelijk en begripvol. Weer opgehaald. Prima service. Volero aanrader.
30 mrt 2024
Fijne verkoopster, die ons ook de ruimte gaf om zelf verder te kijken en toen het nodig was ons goed heeft geholpen.
Goede service. Was wat mis met het eerste exemplaar. Heel netjes door ze opgelost. Heel blij met mijn nieuwe kleed

Top

Grote keuze, vlotte bestelling, perfect verpakt en geschrokken van de erg goeie kwaliteit !! Top ! Echt waar !
We hebben helaas nog niet van het buitenkleed kunnen genieten maar hij ligt mooi en was ook gauw bezorgd top

Prima levering vloerkleed

Erg snelle levering. Het vloerkleed was zorgvuldig verpakt en zag er ook precies zo uit als op de foto's
31 mrt 2024
Prima service, de bestelling kwam inderdaad de volgende dag. Kleed was precies wat ik ervan verwachtte.
Leuke kleden wel dun en van het klrine kleed duurt het even voordat de vouwen er uit gelopen zijn
Veel keuze aan buitenkleden. Wij zijn erg tevreden met ons kleed en het werd heel snel geleverd.

Naar wens

Levering keurig en voldoet aan de verwachtingen qua kleur. De kwaliteit had iets beter gekund.
13 apr 2024
Ik ben erg tevreden met de kwaliteit. De kleed is zacht en ziet er beter uit dan op de foto.
Snel en goed bezorgd. En mooie kwaliteit van buiten vloerkleed voor de overkapping/ serre.
T is een prachtig buitenkleed, heel blij mee. Mooi grote maten en super snel geleverd.
PD
Paul d.
Helmond
Heeeeeel mooi buitenkleed met extra korting. Dat niet alleen, het was hel snel binnen.

Een aanrader

Snel bezorgd. Heel mooi vloerkleed. Kleuren kwamen goed overeen met de online foto’s
Mooi vloerkleed, geheel naar verwachting en scherpe prijzen. Snelle levering.
snelle levering, mooi tapijt, lekker licht en blijft goed op zijn plek liggen
Snelle levering, vriendelijk via de mail en goede kwaliteit vloerkleed. TOP!

Top !!

Netjes geholpen met goed advies erbij in de winkel en daarna snel bezorgd

Voldoet zeker aan de verwachting!

Heerlijk zacht en mooi vloerkleed, komt overeen met de beschrijving.