cecil.nl- Logo - Beoordelingen

cecil.nl

1.304 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.503 beoordelingen in totaal

8 jul 2023
Vind t alleen jammer dat als je iets terug stuurt en je wil dat artikel in een andere maat, dat je dat niet op het retour formulier kunt bestellen. En eerst kon ik veel makkelijker bestellen hoefde ik naar betalen te gaan..bank aan te klikken en het bedrag over te maken.Nu moet ik zelf weer de naam en het rekeningnummer invullen, dat vind ik lastig, weet niet waarom dat de laatste tijd veranderd is?
HR
Henny R.
Amsterdam

31 aug 2023
Jammer we hebben vaker bestelling gedaan Jullie hadden het afgeleverd bij post nl Ik kreeg steeds een mail dat het nog niet bij post nl was en zou steeds een dag later komen en woensdag krijg ik van jullie een mail dat het is geannuleerd omdat het niet bij ons adres bezorgd kon worden en waarom niet weet ik nog niet Beetje raar. Gr H keep

Beoordelingen voor cecil.nl

19 okt 2023
17 okt 2023
Goede en snelle levering
17 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je beoordeling. Het is geweldig om te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Jouw positieve feedback is erg waardevol voor ons. We hopen dat we je kunnen blijven inspireren bij je volgende aankoop. Als je ons opnieuw beoordeelt, ontvangen we graag 5 sterren van je. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
15 okt 2023
Net zoals bij andere webshop, de keuze achteraf betaling zoals riverty
16 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, wij waarderen je beoordeling en zijn blij dat je tevreden bent met je aankoop. Je positieve feedback is zowel een stimulans als een bevestiging voor ons. Het zou ons een genoegen zijn je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je CECIL Service Team
YR
Yvie R.
Roerdalen
12 okt 2023
goed product goede communicatie beetje sneller leveren zou fijn zijn
13 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, hartelijk dank voor je positieve feedback. Het spijt ons oprecht dat je langer dan verwacht op je bestelling hebt moeten wachten. We hebben de afgelopen dagen wat vertraging opgelopen door het grotere aantal bestellingen. We zijn erg blij om te zien dat zoveel mensen onze producten waarderen, maar het stelt ons ook voor uitdagingen om alle zendingen op tijd te leveren. Jouw feedback is zeer waardevol voor ons omdat het ons helpt onze processen te verbeteren en ervoor te zorgen dat toekomstige bestellingen soepeler verlopen. Vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
10 okt 2023
De maten kloppen niet, er stond vermeld dat het kledingstuk groter uitvalt maar 1 maat kleiner was nog veel te groot. Je moet dan opnieuw bestellen, korting vervalt, beetje een gedoe. Is overigens na 1 telefoontje heel prima opgelost
16 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je beoordeling. Het spijt ons zeer dat het artikel niet paste. We zijn des te blijer dat uw probleem telefonisch naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
8 okt 2023
artikelen met zorg verpakt. Zou graag mail krijgen met datum en tijdzone van levering product
13 okt 2023
Hallo beste CECIL klant, bedankt voor je beoordeling. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met onze producten en service. Als u de volgende keer ook een positieve ervaring heeft, ontvangen we graag 5 sterren van je. Met vriendelijke groeten van jouw CECIL Service Team
8 okt 2023
Kwalitatief goede kleding. Toch terug moeten sturen, ruilen voor maat kleiner. Duurde kleine week eer het binnen was.
MW
Marij W.
Blaricum

Prima

keurige verwerking / behandeling van de bestelling
7 okt 2023
Prima vest. Prachtige kleuren. Alleen de bezorging laat te wensen over. Bij welk postnl punt? Zelf uitzzoeken waar. uiteindelijk bij het derde adres een eind verderop gevonden
Antwoord van cecil.nl
Hallo beste CECIL klant, hartelijk dank voor je beoordeling. Jouw suggesties en ideeën voor verbetering zijn erg belangrijk voor ons en zijn al doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wij waarderen de opbouwende kritiek en hopen je binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Vriendelijke groeten van je CECIL Service Team
12 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, we waarderen je beoordeling en zijn blij dat je bestelling je zo snel heeft bereikt. Wij hopen dat u ook tevreden bent met de artikelen en dat u er veel plezier aan zult beleven. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Serviceteam
7 okt 2023
Goed product, valt wel erg ruim
12 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, we waarderen je beoordeling en zijn blij dat je tevreden was met je aankoop. Het zou ons een genoegen zijn u binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Serviceteam
Prima
7 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, dank u voor uw beoordeling. Het is geweldig om te horen dat u tevreden bent met onze producten en service. Uw positieve feedback is erg waardevol voor ons. We hopen dat we u kunnen blijven inspireren bij uw volgende aankoop. Als u ons opnieuw beoordeelt, ontvangen we graag 5 sterren van u. Met vriendelijke groet van uw CECIL Service Team
6 okt 2023
Mooie trui, snelle levering
7 okt 2023
Hallo beste CECIL-klant, we waarderen je beoordeling en zijn blij dat je tevreden was met je aankoop. Uw positieve feedback is zowel een stimulans als een bevestiging voor ons. Het zou ons een genoegen zijn u binnenkort weer in onze online shop te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten van uw CECIL Serviceteam
6 okt 2023