Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
1 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Sinds ik een zoontje heb besef ik me dat het voor jongetjes lastig shoppen is. Ik heb al meerdere malen kleding en jassen voor hem gekocht, als je online besteld is het de volgende dag netjes in huis. Plus de medewerkers zijn er super vriendelijk en steken echt hun nek voor je uit.
Ze hebben er iig een vaste klant bij 🩵
Bestelde goederen komen niet aan door bijvoorbeeld verkeerde sortering of dat het weer retour gestuurd wordt. Wellicht een andere vervoerder? Is tot 2x toe gebeurd. Producten die verkocht worden zijn top, als je belt ook zeer vriendelijk, maar jammer dat de goederen niet op tijd aankomen.
Erg jammer dat als er de volgende dag iets afgeprijsd is ze daar niets mee doen als je daar om vraagt, komt erop neer gewoon pech!!!
Beoordeling melden
Antwoord van Superstellar.nl
26 jul 2023
Beste klant, bedankt voor uw review. Van niet korting naar korting vergoeden wij het verschil tot 10 dagen terug vanaf de start van de uitverkoop, van korting naar korting hanteren wij het beleid om het verschil niet terug te geven. Tijdens de start van de uitverkoop is er nog ruime keuze, naarmate de kortingen toenemen wordt de keuze minder. Graag tot een volgende keer, team Coccinelle.
23 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Belachelijk dat je nog zelf de bezorgkosten moet betalen om iets te retourneren...
Beoordeling melden
Antwoord van Superstellar.nl
26 mei 2023
Beste klant,
Bedankt voor uw review.
Wij hebben gekozen voor een betere bezorging met PostNL.
Deze service brengt hogere kosten met zich mee, uiteraard willen wij niet alle kosten aan onze klanten doorberekenen.
Om onze verzendkosten op € 5,95 te kunnen aanbieden hebben wij ervoor gekozen om geen voordelige retourmogelijkheden meer aan te bieden.
15 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Wachttijd bestelling verkorten. Ik wacht al een week op mijn bestelling.
Beoordeling melden
21 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Verzendkosten voor bezorgen en terugsturen vind ik te veel
Beoordeling melden
Antwoord van Superstellar.nl
26 jul 2023
Beste klant, bedankt voor uw feedback. Wij kunnen op dit moment helaas niet anders dan deze kosten doorberekenen. Bestellingen boven de 100,- (zonder korting), verzenden wij wel kosteloos. Graag tot een volgende keer, team Coccinelle.
8 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Telefonisch informatie over het product was slecht
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.