Lucardi Juwelier Hengelo

72 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden144 beoordelingen in totaal

Heb vanmorgen in alle rust mijn ring die stuk was kunnen ruilen (zat nog wel garantie op) en was zo blij. Heb met een goed gevoel meteen bij mijn collectie van Lucardi 2 ringen gekocht. Ging blij naar huis en ben bijzonder fijn geholpen, heel aardige verkoopsters, die moeten jullie houden. Voor mij hoeven jullie niets te veranderen, heb afgelopen eind september ook al een mooi setje gekocht. Thanks.

24 mrt 2024
Kinderkopbedels besteld (6/st) ingraveren en aan solderen, dat was afgesproken. Bedels€24,99 ingraveren € 9,99 en aan solderen €7,50 per bedel. Memberlid geworden dus 10% op totale bedrag korting. Dit lukte niet om een of andere reden. Afgesproken ( omdat het druk werd in de winkel 20% op solderen) Achteraf was dat de helft van de 10% korting!! Bedels werden thuis bezorgd (1 teveel) dus weer naar Hengelo om aan te laten solderen. Opmerking gemaakt over de 10% en de korting die we zouden krijgen €9,00. Verkoopster kon niet beslissen dus bedrijfsleidster was niet aanwezig dus ze zou overleggen en ons bellen. Verkoopster zei, ik maak het nu in orde en dan belt de bedrijfsleidster jullie terug. Mee akkoord. Bedrijfsleidster belt en zegt: “we kunnen helemaal niet solderen intern, dus dat gaat u € 33,00 per bedel kosten want wij moeten dit uit besteden!!! Dit klopt gewoon niet! Drie medewerksters die zeggen dat ze kunnen solderen en NU kan het ineens niet meer!! Voelt niet goed!! Komen de afspraken niet na!! Per gratie Gods kreeg ik €30,00 korting en dan moest ik maar bij een derde de bedels aan laten solderen!!! Als ik dit direct had gehoord had ik hier niets gekocht!! Heeel slecht!! Ze komen de afspraken niet na!! Personeel niet ter zake kundig!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hengelo

Het was fijn dat de medewerker mij uit zichzelf de mogelijkheid gaf om member te worden, zodat ik direct korting kreeg. Eeg klantvriendelijk.
30 jun 2023
Mijn dochter heeft een 2e gaatje laten zetten! Ze waren heel erg duidelijk over hoe ze het moet verzorgen, dat is erg fijn. Heel vriendelijk!
12 jul 2023

Klantvriendelijkheid

Mijn dochter was na 1 dag haar oorbel verloren, die zat niet goed gesloten. Toen mocht ze nieuwe uitzoeken. Zo attent en klantvriendelijk
13 sep 2023
Samen met mijn moeder oorbellen laten zetten. Zeer professionele verkoopster. Ze maakte er een feestje van. Sharon is haar naam.
8 jul 2023
de ring was niet voorradig in de goede maat in de winkel. Is besteld en gebeld. Bij ophalen netjes gevraagd of de ring past.
25 mei 2023
Prachtig sieraad, mooie kleur, normale lengte, prachtige cadeau om te geven voor je bonusmoeder die 55 word.
17 sep 2023
Ik ben snel en vriendelijk geholpen en ben geslaagd voor wat ik wilde kopen in jullie winkel.
12 sep 2023
Fijne klantenservice! Ook met een membership erg leuk door een extra korting bij elka aankoop.
17 jun 2023
Twee zeer klantvriendelijke medewerkers die ons goed en naar tevredenheid hebben geholpen.
8 aug 2023

Super behulpzaam en geduldig

Super behulpzaam, geduldig en gwn heel vriendelijk geholpen @#LucardiHengelo
27 jun 2023
Leuke Sieraden En je wordt snel geholpen door de aardige verkopers
Nette winkel, breed assortiment en vriendelijke medewerkster
1 jun 2023
Super Lieve dames aan het werk, hebben me goed geholpen
24 okt 2023
Goede hulp, super leuk assortiment en mooi geslaagd.
LB
Lineke B.
Hengelo
6 jan 2024
Vriendelijk personeel. Winkel ziet er netjes uit.
20 sep 2023
Werd vriendelijk geholpen goede keus kunnen maken
7 jan 2024
Super happy met Lucardi’s nieuw jaars korting ;)
31 mei 2023
Personeel heel hulpvaardig en vriendelijk
Wij kregen goede uitleg héél blij mee.
22 sep 2023

Ben zo vriendelijk en professioneel geholpen .

Ben zo vriendelijk en professioneel