Lucardi Juwelier Hengelo

73 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden141 beoordelingen in totaal

Heb vanmorgen in alle rust mijn ring die stuk was kunnen ruilen (zat nog wel garantie op) en was zo blij. Heb met een goed gevoel meteen bij mijn collectie van Lucardi 2 ringen gekocht. Ging blij naar huis en ben bijzonder fijn geholpen, heel aardige verkoopsters, die moeten jullie houden. Voor mij hoeven jullie niets te veranderen, heb afgelopen eind september ook al een mooi setje gekocht. Thanks.

24 mrt 2024
Kinderkopbedels besteld (6/st) ingraveren en aan solderen, dat was afgesproken. Bedels€24,99 ingraveren € 9,99 en aan solderen €7,50 per bedel. Memberlid geworden dus 10% op totale bedrag korting. Dit lukte niet om een of andere reden. Afgesproken ( omdat het druk werd in de winkel 20% op solderen) Achteraf was dat de helft van de 10% korting!! Bedels werden thuis bezorgd (1 teveel) dus weer naar Hengelo om aan te laten solderen. Opmerking gemaakt over de 10% en de korting die we zouden krijgen €9,00. Verkoopster kon niet beslissen dus bedrijfsleidster was niet aanwezig dus ze zou overleggen en ons bellen. Verkoopster zei, ik maak het nu in orde en dan belt de bedrijfsleidster jullie terug. Mee akkoord. Bedrijfsleidster belt en zegt: “we kunnen helemaal niet solderen intern, dus dat gaat u € 33,00 per bedel kosten want wij moeten dit uit besteden!!! Dit klopt gewoon niet! Drie medewerksters die zeggen dat ze kunnen solderen en NU kan het ineens niet meer!! Voelt niet goed!! Komen de afspraken niet na!! Per gratie Gods kreeg ik €30,00 korting en dan moest ik maar bij een derde de bedels aan laten solderen!!! Als ik dit direct had gehoord had ik hier niets gekocht!! Heeel slecht!! Ze komen de afspraken niet na!! Personeel niet ter zake kundig!!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Hengelo

13 apr 2024

Goede winkel, behulpzame medewerkers

Medewerker was met ons bezig en ging tussendoor iemand anders helpen. Kwam daarna weer terug bij ons. Verder nette aardige medewerkers die je graag helpen.
Veel keuze. Betaalbaar. Vriendelijke verkoopster. Met de korting berekenen ging het enigszins moeizaam.

Goede hulp & Goede prijzen

Fijn geholpen, medewerkers waren erg aardig lekker en goedkoop geslaagd!
18 apr 2024

Vriendelijk, meedenkend,

Vriendelijk, zeer meedenkend ook over acties en kortingen
Mooie sieraden voor een goede prijs, kom hier al jaren.
De prijs en de medewerkster was echt vriendelijk
16 apr 2024
Super goed geholpen met een kado vinden!
We werden vriendelijk en goed geholpen!
Vriendelijk personeel Goed advies
Altijd klant vriendelijk
Nette winkel bediening
Vriendelijk geholpen
Persoonlijk
Werk goed geholpen door een van de medewerkers waardoor heb spoedig verliep en ik snel een keuze had gemaakt
Snel geholpen vriendelijk personeel
16 mrt 2024
Netjes geholpen door het personeel