Zenay.nl- Logo - Beoordelingen

Zenay.nl

29 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden39 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 9 mrt 2023
Zenay.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 okt 2023
Fijne producten, snel geleverd , en lage verzendkosten ook het minimum bedrag van 20 euro voor gratis verzenden vind ik zeer schappelijk. Dat maakt dat ik snel weer wat ga bestellen bij jullie.
SR
Shirley R.
Amsterdam

Still have not received confirmation or tracking. Literally nothing following my order.

Beoordelingen voor Zenay.nl

Hele snelle bezorging! Helaas kwamen de lipsticks totaal vernield aan bij mij. PostNL heeft over het pakje gereden.
Nikx gewoon zo door gaan..in no time mijn wax in huis
Prima producten en ook nog een cadeautje erbij.
Goede producten
18 apr 2024
Ilmzou mijn paket vandaag krijgen helaas niet gehad
Antwoord van Zenay.nl
Hartelijk dank voor de review. We vinden het spijtig om te vernemen dat niet alles naar wens is omdat we altijd streven naar optimale service. We vernemen graag wat we kunnen verbeteren of kunnen doen om een passende oplossing te vinden als er eventueel sprake is van een probleem. Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics
Snelle verzending, leuk verpakt product
Antwoord van Zenay.nl
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling. We vinden het fijn te vernemen dat alles naar wens is en hopen je in de toekomst nogmaals naar tevredenheid van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics
Snel en zorgvuldig geleverd
30 mrt 2024
Hartelijk dank voor de beoordeling van vijf sterren! We zijn blij te vernemen dat alles naar wens is en hopen je in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen op zenay.nl Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics
Antwoord van Zenay.nl
Hartelijk dank voor de positieve beoordeling. We hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics
Snelle levering. Netjes verpakt. Had kohl besteld. Viel me wel op dat er geen stokje bij zat om in het oog aan te brengen. Gebruik nu dun penseeltje en dat werkt ook goed.
Antwoord van Zenay.nl
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, Marjan. Dat stellen we zeer op prijs. Het klopt trouwens dat er geen stokje bij de pure ithmid wordt geleverd. In ons assortiment hebben we eventueel kohl met een stokje en ook containers met applicator verkrijgbaar, maar inderdaad kan aanbrengen ook eenvoudig met een dun penseel. Met vriendelijke groet, Zenay Cosmetics
levering volgens planning en naar verwachting
Antwoord van Zenay.nl
Hartelijk dank voor het plaatsen van een beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat je tevreden over onze service bent en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics
10 feb 2024

Snel bezorgd

De bestelling was heel snel bezorgd
10 feb 2024
Hartelijk dank voor deze positieve beoordeling! We vinden het fijn om te vernemen dat je tevreden over onze service bent en hopen je in de toekomst nogmaals van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics
24 feb 2024
Hartelijk dank voor deze review. Dat waarderen we absoluut! Graag tot ziens op Zenay.nl Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics
De goede en snelle verzorging van m’n bestelling en berichtgeving hierover :)))
Antwoord van Zenay.nl
Hartelijk dank voor het delen van je ervaring. We vinden het fijn om te vernemen dat we een goede indruk hebben gemaakt. Hopelijk tot ziens op zenay.nl Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics
18 jan 2024
Super snel .. TOP winkel!!
18 jan 2024
Hartelijk dank voor deze positieve review, dat waarderen we zeker. Hopelijk mogen we je in de toekomst nogmaals van dienst zijn! Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics
SR
Shirley R.
Amsterdam
13 okt 2023
Dank voor deze positieve beoordeling. We vinden het fijn om te vernemen dat je tevreden bent en hopen je binnenkort graag nog eens te mogen verwelkomen op Zenay.nl Met vriendelijke groet, Team Zenay Cosmetics