Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.277 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.101 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

20 mrt 2024
Bij de grote batterij zaten geen vijzen en moeren bij. Voor de rest was het ok.
Accu aanbod is prima , levering was ik minder tevreden over , als er staat voor 11.00u besteld ,vanavond bezorgd , en ik betaal daar ook nog eens voor , hoort men ook na tekomen
Ze zijn telefonisch niet te bereiken

Slordige blauwe stift markeringen.

Snelheid levering 5*. Prijs kwaliteit 5* Ik begrijp alleen niet waarom deze nieuwe propere accu met blauwe alcoholstift beschreven werd? Met vriendelijke groeten, Xavier
Op de website zeggen ze dat je de accu op kan halen op vestiging in Amsterdam maar dat kon dus niet.toen de accu toch maar op laten sturen.dat hebben ze netjes gedaan maar toen heel veel gedoe gehad met gls om de accu uiteindelijk in huis te krijgen.heb de accu uiteindelijk zelf maar op gehaald na 3 dagen op het depot van gls.De accu is verder prima daar heb ik niks over te klagen
Bezorgd op de aangegeven dag
Had vorig jaar een accu hier gekocht. Helaas is deze nu al stuk. Omdat de garantietermijn van een half jaar met 2mnd is verstreken konden ze helaas niets voor mij betekenen. Beetje jammer dit. Vind de klantenservice hierin iig teleurstellend. Omdat ik in tweede kansen geloof, opnieuw een accu gekocht. Time will tell hoe dit zal verlopen. Maar kom het zeker melden als dit nodig blijkt.
Dinsdag besteld, pas vrijdag in huis. GLS wijzigt 6x per dag de bezorgtijden. Hierdoor is het lastig om beschikbaar te zijn voor een pakket dat uiteindelijk 3x dag later wordt uitgesteld. Ook lekte de accu hierdoor uiteindelijk door lang transport en waren de gele dopjes allang eruit gevallen. Accu werkt gelukkig prima, alleen een slechte bezorgservice en niet al te behulpzame klantenservice die iets kan betekenen hierin behalve bij elke telefoontje zeggen “wij nemen contact op met GLS en u krijgt terug koppeling” om vervolgens niks meer van terug te horen.
CM
Carine M.
INGOOIGEM
Hadden bijbetaald voor levering de dag erna . De vrijdag leveren . Ze hebben maar de maandagavond geleverd . Jammer van mijn geld dat ik extra moest bijbetalen
accu was wel goed verpakt, maar niet geheel opgeladen, maar 12,5 volt en dat is eigenlijk voor een nieuwe accu te laag, verder zaten er pool vergroter bij die eigenlijk een te geringe diameter vergroting bewerkstellen zodat de poolklem niet goed vast te zetten was, poolklemmen moeten aanpassen, kortom nog voor verbetering vatbaar.
14 jan 2024
Jai commandé une batterie F21 et j'ai reçu une A6 !! Il aurait fallu informer le client à l'avance. La livraison avec GLS est médiocre, le colis était livré à un point de relais alors j’étais chez moi toute la journée !!! Surtout que j’ai payé les frais de livraison
Zaterdag leveringoptie uitzetten als jullie dicht zijn en niet kunnen verzenden. Te veel betaald voor een extra dienst die jullie niet na zijn gekomen
16 dec 2023
Levering niet volgens afspraak
Snel service
product zelf is correct echter is de levering later dan beloofd en pakket van waarde meer dan 150 euro gewoon achter gelaten te midden op mijn parking

Accu te laat geleverd

Accu is als beloofd. Extra betaald voor levering dezelfde dag 's avonds, maar kwam pas een dag later.
Twee dag later dan verwachte is mijn batterij afgeleverd
beter stockbeheer