Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.112 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

accu was wel goed verpakt, maar niet geheel opgeladen, maar 12,5 volt en dat is eigenlijk voor een nieuwe accu te laag, verder zaten er pool vergroter bij die eigenlijk een te geringe diameter vergroting bewerkstellen zodat de poolklem niet goed vast te zetten was, poolklemmen moeten aanpassen, kortom nog voor verbetering vatbaar.
CM
Carine M.
INGOOIGEM
Hadden bijbetaald voor levering de dag erna . De vrijdag leveren . Ze hebben maar de maandagavond geleverd . Jammer van mijn geld dat ik extra moest bijbetalen
Allereerst heb ik een accu gevonden die werd aangeboden op internet die in de aanbieding werd aangeboden voor €72,95. Ik wilde deze gaan bestellen maar bij de bestelling werd deze in een keer €87,95. Vervolgens gebeld en gechat met hun hierover hoe dit kon maar de prijs was toch echt €87,95 werd me verteld. Zou een fout zijn op de website volgens hen. Toch maar besteld op woensdag om toch zo snel mogelijk te kunnen rijden en aangegeven voor een levering 2 dagen later op vrijdag zodat ik het weekend kon rijden. Krijg ik een mailtje rond 14.30 uur die vrijdag dat de accu aangemeld was om door GLS opgehaald te worden bij hen. Uiteindelijk dus op maandagmiddag de accu ontvangen, baalde er wel echt van.
18 jan 2024
Na 3 werkdagen wachten en regelmatig geprobeerd een medewerker aan de telefoon te spreken werd ik uiteindelijk terug gebeld door een medewerker met de mededeling dat de gewenste accu niet leverbaar was. Vervangend type kon de volgende dag geleverd worden. Dus ivm slechte communicatie vanuit Accudeal 2 sterren gegeven.
17 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Zodra bekend was dat wij het bestelde product niet op de gekozen bezorgdatum konden leveren, hebben wij je inderdaad gebeld met een gelijkwaardig alternatief. Deze is vervolgens netjes op de gekozen bezorgdatum afgeleverd. We hopen dat je tevreden bent met het geleverde product.
24 mei 2023
Zat op een accu te wachten en was hele dag thuis gisteren terwijl ik al 2 dagen daarvoor besteld had en dat geeft niet. Maar geef even mailtje dat het dag later komt
15 sep 2023

Tegenvallende 1ste ervaring.

De acuu die ik besteld had bleek niet voorradig te zijn en ook niet de vervanger die ik dan wilde. Dit ondanks dat beide wel voorradig moesten zijn. Telefonische bereikbaarheid is zeer slecht, ik heb 40 minuten in de wacht gestaan. Werd toen wel vriendelijk te woord gestaan en werd mij uitgelegd dat het voorraadsverschil was ontstaan door een recente verhuizing. De accu die men geleverd heeft was lastig te vullen dmv de bijgeleverde houders met vloeistof. Dus zal wellicht de vlgde keer ergens anders iets dergelijks kopen.
GB
GG B.
Tolbert

Jammer

Als het er op liijkt dat een nieuwe accu defect is op de boot en je bent onderweg, is het erg complex om een nieuwe aan boord te krijgen. Met name omdat de communicatie via devmsil moet ivm vacantie drukte. Erg jammer als de mail vervolgens niet goed word gelezen. Ondanks 2 jaar garantie op de Bosch 180ah, wordt dit nirt accuraat afgehandeld en moet je vooraf weer investeren in een nieuwe accu voordat de eindbeslissing door Bosch is genomen. Hier heb je als watersporter onderweg niets aan.
29 sep 2023
Ik ben niet tevreden, omdat ik de accu had besteld om te leveren op maandag 25 september. Wat schetst mijn verbazing, de accu in een kartonnen doos staat aan de voordeur, open en bloot. Hij is zaterdag bezorgd, omdat het zaterdag heeft geregend, was de verpakking doorweekt. Op de bestelling had ik nadrukkelijk de bezorging op maandag gezet. Er is toch wel iemand, die kan lezen. Enfin, de handleiding, verpakking en binnendoos nat. Voor hetzelde geld, had iemand de doos kunnen meenemen.
27 mei 2023

Kleine verbetering verder top!

Ik heb toch moeten betalen voor een avond levering terwijl dat anders op de website stond vermeld. En er zat geen doos oid om de accu en als je dus een pakket brievenbus hebt. Dan gaat deze daar dus onbeschermd in. Verder ondanks betaling snelle en heel nette levering. Goede accu.
KI
Klant I.
Nederland
26 mei 2023
De spullen zijn goed en de prijs is goed. De aflevering komt met dagen vertraging. Dat is niet erg als je daar over wordt geïnformeerd. Helaas was dat niet het geval. Daarom maar 3***.
22 mei 2023

Beetje jammer

Woensdag ochtend besteld extra betaald voor de levering voor de zelfde avond. Zojuist (maandag avond) is de accu bezorgt. Jammer is dat de bezorger is vergeten de €3,99 terug te geven.
16 apr 2024
Achteraf de verkeerde accu geleverd Volgende dag wel de juiste Voor avond levering gekozen echter de levering 2 dagen later, maar wel netjes gecommuniceerd
18 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerde accu hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en voor ons een verbeterpunt. Gelukkig heb je de juiste accu inmiddels ontvangen en krijg je de kosten voor avondbezorging uiteraard terug. We nemen de feedback mee en hopen je in de toekomst weer te zien!
25 sep 2023

Goed materiaal, mindere levering

Op maandag een accu besteld. Zou op woensdag geleverd worden. Werd op dinsdag gebeld door een keurige jongeman, dat de levering vertraagd werd tot vrijdag. Aangezien ik de accu dan direct in gebruik moest nemen op vrijdag gevraagd of hij vol was bij levering. Dit bleek niet het geval. Prima materiaal, prima prijs, maar gezien meerdere recensies zou ik niet van de leverdata uitgaan
15 sep 2023

Misleading website info

Bought a battery to pick it up the same day, which was een option on the website. When I got to the location, it appeared to be temporarily closed. Accudeal called me and had the battery delivered the next day, free of charge. However, I expecially ordered with them because I needed it the same day. If that is not an option anymore, get it off your site

Accu niet geleverd

Accu besteld, op de dag dat ie normaal geleverd ging worden krijg ik mail dat ie niet voorradig is. Mocht wel enkele dagen eerder gezegd zijn, of zichtbaar op de website. Het was een dringende bestelling, anders had ik al ergens anders gekocht en had ik de accu al op de dag dat het nodig was. Kan dus beter als bedrijf, verder geen problemen gehad.
13 jul 2023
Volgens mij had ik aangegeven dat de oude accu moest worden meegenomen (man had die er speciaal uitgehaald terwijl hij er eigenlijk geen tijd voor had) Maar die is niet mee terug gekomen. Site liep een aantal keer vast bij het bestellen, missch dat het daaraan lag, maar beetje jammer dat accu hier is achtergelaten

Prijs voor één nieuwe accu is meer dan…

Prijs voor één nieuwe accu is meer daan prima. Maar sales en aftersales is een drama. Word niet gereageerd op mail om maar op te houden over telefonisch............dat lijkt gewoon niet na 33 min in de wacht te hebben gestaan maar opgegeven! Ook de chat functie op de website heb je helemaal niets aan.
Jai commandé une batterie F21 et j'ai reçu une A6 !! Il aurait fallu informer le client à l'avance. La livraison avec GLS est médiocre, le colis était livré à un point de relais alors j’étais chez moi toute la journée !!! Surtout que j’ai payé les frais de livraison
23 jun 2023
ik heb aangegeven om op donderdag te leveren, omdat er op dinsdag niemand thuis is. Echter op dinsdag wordt er geleverd. Niemand thuis en dus kan ik mijn pakket ophalen in Boxtel, zo'n 18 km verderop.......Daarvoor bestel ik niet op internet!
23 jun 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Wij streven ernaar om op de voorkeursdatum te leveren maar geven op onze website ook aan dat wij dit niet altijd kunnen garanderen. Wij zijn hiervoor afhankelijk van onze externe vervoerders. Vervelend om te horen dat je de accu nu 18 km verderop moet ophalen. Wij hebben op dit moment een personeelstekort waar wij hard aan werken, dus wij zijn ook blij om te lezen dat je bestelling snel is verstuurd en bij je is aangekomen. Wij wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal