Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.274 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.104 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

22 jun 2023
U bent niet Telefonisch bereikbaar of per chat behalve dan de bot niet bereikbaar geen reactie is blijkbaar normaal verder prima bezorgd een dag te laat heb wel extra betaald maar dit kan allemaal veel beter doe eens een beetje meer moeite
24 aug 2023

Accu was niet verpakt en is beschadigd

Accu was niet verpakt, er is mee gegooid door de vervoerder en beschreven met viltstift en beschermkapje ontbreekt. Product lijkt wel tweedehands. Neem een andere vervoerder die wel op tijd levert!!!
10 okt 2023
De juiste vervanging aanprijzen en niet met een detail verschil. De juiste info geven dat een pakketje aan de deur niet retour kan met de bezorger en je dus alsnog met je pakketje zit wat niet goed is
Voor de deur gestaan in Amsterdam blijkt het filiaal gesloten te zijn. Gebeld en besteld via de site. Zou dezelfde dag opgestuurd worden maar helaas nog 2 dagen moeten wachten. Accu prima trouwens.
website voorraad correct aanpassen met beschikbaarheid Bosh batterij was op voorraad doch heb varta moeten nemen want bosh was einde serie .Wacht nog op terugstorten van prijsverschil !!!!
product zelf is correct echter is de levering later dan beloofd en pakket van waarde meer dan 150 euro gewoon achter gelaten te midden op mijn parking
Zaterdag leveringoptie uitzetten als jullie dicht zijn en niet kunnen verzenden. Te veel betaald voor een extra dienst die jullie niet na zijn gekomen
25 okt 2023
Eerlijk zijn in het begin met gratis verzenden. Achteraf nog 2 euro rekenen voor normaal na 2dagen afleveren Dit is niet netjes Groet A de Wit
SD
Ser D.
Amsterdam
Het ook echt waar maken en zelfde dag leveren.betaal extra voor zelfde dag om te leveren, maar word pas de volgende dag geleverd.
TL
Ton L.
Melderslo

Accu's snel geleverd,alleen bij retourneren?

Accu's snel geleverd,alleen bij retourneren telt accu deal 34 euro terugzendkosten welk bedrag ik wel buitenproportioneel vind.
8 okt 2023
s avonds zeer laat geleverd en stond op poort en geen verpakking de andere batt die ik vroeger besteld heb was beter
26 aug 2023
Verkeerden accu was geleverd. Vanwege de vakantie was er een snelle correctie nodig. Dit werd onvoldoende begrepen.
25 sep 2023
Voor levering dezelfde avond wordt een toeslag gevraagd, maar accu komt dan pas de volgende dag in de avond.
12 aug 2023
Delivery received but two days late ... I'm OK...but just for the sake of the improvement... thank You

Accu te laat geleverd

Accu is als beloofd. Extra betaald voor levering dezelfde dag 's avonds, maar kwam pas een dag later.
19 mei 2023
Levering ging goed. Alleen twee dagen later dan gepland.
MT
michiel t.
Hilversum
19 mei 2023
levering 2 dagen eerder dan gevraagd
12 sep 2023

Levering de volgende dag,wel extra voor betalen.

Levering volgende dag,maar daar moet je wel extra voor betalen.De accu werd verder goed afgeleverd.
6 sep 2023

Kreeg weinig te weten over mn bestelling, en als ik iets te weten kreeg kwam het die dag niet.
6 jul 2023
Batterij niet op aangegeven locatie. De batterij is gelukkig wel naar mij toe verzonden