Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.317 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden22.968 beoordelingen in totaal

De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

4 mei 2023
Beloftes over levertijd worden niet nagekomen. De telefoon wordt niet opgenomen. Op de chatberichten wordt niet gereageerd. Maar wat me het meeste stoort, alle andere aanbieders communiceren eerlijk over de verwachte levertijd van 3-5 dagen, terwijl Accudeal (misleidende) reclame maakt over levering op zelfde dag als bestelling of de dag erna. Praktijk is dat ik nu nog steeds niets heb gehoord van dit bedrijf. Overweeg melding te maken bij Reclame Code Commissie.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

HH
Harry H.
Wemeldinge

Klantencontact kan beter.

Eerste bestelling een paar jaar geleden was zeer positief. Nu iets minder. De accu, die volgens de website uit voorraad zou zijn, was niet op voorraad. Blijkt dus gewoon een dropshipper te zijn met als gevolg langere levertijden. Contact opnemen blijkt nagenoeg onmogelijk, geen reactie op telefoon en mail. Wel na een week een mailtje of ik even kan wachten, waarna het verdere contact wel soepel verliep. Uiteindelijk toch geleverd. Het beantwoorden van vragen kan zonder meer beter.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste, Excuses dat wij het door jou bestelde product niet direct konden leveren. Wegens een voorraadverschil lag het artikel niet in ons magazijn, terwijl we dat wel dachten. We zijn zeker geen dropshipper en hebben een veelvoud van duizend producten in ons magazijn in Rotterdam liggen. We nodigen je van harte uit om eens te komen kijken. Wij hadden inderdaad het eerste contact sneller kunnen laten verlopen, hiervoor mijn excuses. Wij zijn druk bezig om dit te verbeteren en laten in de toekomst graag zien dat jouw eerste ervaring de maatstaf is die wij hanteren.
JW
John W.
Bergschenhoek

Kan beter…

Op zich een prima bedrijf. Maar ik betaalde extra voor avondbezorging, alleen maakten ze een foutje met de bezorgdatum, een maand later in plaats van diezelfde avond. Daardoor te lang moeten wachten op een accu die ik nodig had. Het minste wat je dan kunt doen is aanbieden om die extra kosten terugbrengen betalen. Jammer. Verder prima accu.
30 mrt 2024
Ruime keuze, echter de levertijd mogen jullie wat realistischer stellen. Voor 11.00 besteld is niet dezelfde avond leveren. Ik heb op zondag besteld en de levering was woensdag .
Achteraf de verkeerde accu geleverd Volgende dag wel de juiste Voor avond levering gekozen echter de levering 2 dagen later, maar wel netjes gecommuniceerd
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerde accu hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en voor ons een verbeterpunt. Gelukkig heb je de juiste accu inmiddels ontvangen en krijg je de kosten voor avondbezorging uiteraard terug. We nemen de feedback mee en hopen je in de toekomst weer te zien!
De bestelling werd niet geleverd op de aangegeven leverdatum. Na een email bericht werd de bestelling de volgende dag verzonden (2 dagen later) Bij het openen van de bestelling bleken er twee verschillende types accu's in te zitten in plaats van de twee bestelde gelijke accu's.
Communicatie moet beter. Bestelling geplaatst en voor zelfde dag levering gekozen en betaald. Helaas 3 dagen later geleverd. Dan vraag je toch wel af of het nog geleverd wordt. Uiteindelijk toch geleverd en zat uitstekend verpakt. Nu afwachten of de accu zijn werk doet.
Zaterdag besteld omdat de eerstvolgende werkdag zou bezorgd worden. Ik begrijp ook wel dat het maandag niet aankomt met het weekend er tussen. Woensdag in de late namiddag had ik mijn batterij. Had bij Accudeal besteld vanwege "snelle levering ".
13 apr 2024
Zoals verwacht klopte de eerste leverdatum niet. Ik woon in het westen van Belgie. Het is zeer moeilijk om dat binnen de eerste datum dat er gezegd was te leveren. Maar het ging nog steeds vlot hoor.
Levering van de onderdelen gaat snel en prijzen zijn prima, alleen houden zij of hun vervoeder, geen rekening met bedrijven of particulier ivm de bezorg tijden.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat we niet aan je verwachting hebben voldaan. Ik zie dat je bestelling geplaatst is met de optie gratis verzending 09-22u. Ons magazijn kiest dan de snelst mogelijke optie. Het is mogelijk om tijdens het bestellen een tijdvak te selecteren, zodat deze bijvoorbeeld enkel 09-17u aangeboden wordt. Wij nemen de feedback mee en streven ernaar deze optie duidelijker op de website weer te geven.
Accuraat op de hoogte gehouden i.v.m. aflevering pakket. Verpakking mag beter i.v.m. kwetsbaarheid/gewicht. Verder alles in prima staat ontvangen. A.R.
Bestellen is simpel. Type accu is niet meer leverbaar kreeg voor zelfde bedrag een type duurder, TOP!! Dit alles in goed overleg.

trage levering

's Ochtend besteld en extra betaald zodat zelfde avond geleverd zou worden, maar helaas pas na 3 dagen geleverd.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste, Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met de bezorging van jouw pakket. Ik zie dat wij de zending op tijd mee hebben gegeven aan onze vervoerder. Helaas hebben zij een sorteerfout gehad, waardoor er een vertraging van 1 dag is ontstaan. Ik zie dat wij ook de extra betaalde kosten naar je terug hebben gestort. Nogmaals excuses voor deze vertraging en hopelijk tot een volgende bestelling!
Prijs was het meest attractief. De verzending was ok, maar bij de concullega's (via PostNL) nog wel sneller.
Haal niet meer leverbare accu's van website en zoek contact met klanten als ze toch zo'n accu bestellen.
Antwoord van Accudeal.nl
Beste, Wij zijn druk bezig met het opzetten van een nieuwe website. Hierdoor schieten wij tekort in het verwijderen van alle niet leverbare producten. Daarnaast zijn wij druk bezig om onze processen beter in te richten, zodat wij inderdaad sneller contact opnemen op het moment dat een niet leverbaar product toch wordt besteld. Mijn excuses dat het in jouw geval niet goed is gegaan. Ik hoop dat de nieuwe accu in ieder geval wel bevalt. Hopelijk tot een volgende keer!
2 dagen te laat geleverd. Pas na telefonische navraag levering in gang gezet
Helaas kwam de levering een dag te laat, dat was erg jammer.
Super, de levering top binnen het gegeven tijd schema.
DV
Danyel v.
Heerlen
Levering vertraagd, late reactie op mails
WB
Goede accu, levering duurt een paar dagen.