Accudeal.nl- Logo - Beoordelingen

Accudeal.nl

2.277 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden23.101 beoordelingen in totaal

25 apr 2024
De accu was daar goedkoper dan bij andere. Netjes thuis bezorgd met track and tracé code. Nadeel is dat ik aangenomen heb dat de accu na de bestelling 1 of 2 dagen later bezorgd zou worden. Mijn hersen kronkel. Maar het heeft een week geduurd. Tegen vergoeding kan je het dezelfde dag geleverd krijgen. Maar is geen harde afspraak. Dus als je de accu snel nodig hebt. Vraag dan of ze het garanderen. Maar ik ben d'r blij mee. En had geen haast.

Wanneer je een VARTA-accu bestelt en niets hoort of ziet, is het frustrerend. Na het bellen blijkt dat ze het product niet op voorraad hebben, ondanks de belofte van 'vandaag besteld, morgen geleverd'. Ik ben je akkoord gegaan met een alternatief dat wel meteen is verzonden. Maar het laat toch een wrange nasmaak achter, vooral als je ziet dat dit probleem vaak voorkomt bij hen lijk het geen toeval.

Beoordelingen voor Accudeal.nl

25 jun 2023
snel en vriendelijk
27 jun 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
24 jun 2023
23 jun 2023
Goede accu voor een scherpe prijs, maar bestel niet als je haast hebt. Er stond voor 11 uur besteld dezelfde dag in nog in huis. De accu is na 3 dagen geleverd. Wel raar dat hij helemaal niet verpakt was. Dit lijkt me best riskant ivm transport schade. Maar gelukkig was mijn accu onbeschadigd.
27 jun 2023
Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor je review. We zien dat je niet hebt gekozen voor een same day delivery en hiervoor ook niet hebt bijbetaald. Hierdoor is je bestelling met onze reguliere vervoerder meegegaan. Gelukkig heeft u de accu inmiddels ontvangen. De accu wordt niet verpakt om beschadigen te voorkomen. Dit is in samenspraak met onze vervoerder, zodat zij weten wat zij vervoeren en geen schade veroorzaken aan het product. Wij hopen je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wensen je nog een fijne avond. Met vriendelijke groet, Het team van Accudeal
23 jun 2023

Uiteindelijk kwam het goed.

Ik geef een "goed" als eindoordeel omdat de bestelling die eerst faliekant mis ging uiteindelijk toch nog goed is gekomen. Ik bestelde 4 accu's en kreeg ze eerder geleverd dan gevraagd, op zich geen probleem. Maar 1 manco was wel effe schrikken, ook omdat de koerier geen aanvullende informatie had ten tijde van de levering. De dag later werd nr 4 geleverd, dus toen kwamen de gemoederen weer tot rust. Eind goed, al goed zullen we maar zeggen.
23 jun 2023
Beste Marcel, Hartelijk dank voor je review. Wij zijn blij om te lezen dat alle accu's op tijd zijn ontvangen. We hopen natuurlijk dat ze volgende keer allemaal tegelijk worden bezorgd. Wij hopen dat je blij bent met je aankoop en wensen je een fijne avond. Vriendelijke groet, Het team van Accudeal
21 jun 2023

Top maar...

Ik ben zéér tevreden over de prijs, de levering, de kwaliteit van de producten en de service. Wat ik echter niet begrijp is dat er geen rekening gehouden wordt met de extra info die je meegeeft. Bijvoorbeeld: levering NIET voor die datum. Mijn bestelling werd 2 dagen eerder geleverd. Gelukkig waren de buren thuis.
20 jun 2023
prima site. accuus zijn goed. Maar ik vroeg om levering op dinsdagavond en kreeg ze op maandag om 2300 uur toen ik gelukkig net weer thuis was.
16 jun 2023
de extra kosten voor spoedlevering heeft in mijn geval weinig zin. Voor de rest chapeau omtrent de info over de staat vd bestelling
13 jun 2023
Prima op tijd. Zoals gewenst.
11 jun 2023
snelle levering goede prijs kwaliteit verhoudingen
11 jun 2023
Snelle levering en goede uitleg.
JS
JAS S.
Venray
10 jun 2023
Snelle reactie, heb t gevoel dat ze echt hun best deden. Ook scherpe prijs, al met al aan te bevelen.
9 jun 2023
Perfect
7 jun 2023
FP
Frank P.
Geleen
6 jun 2023
Snelle bestelling en levering.
Sneller dan gepland
3 jun 2023
Correct en volgens afspraak
2 jun 2023

Levertijd onduidelijk

Levertijd is niet zoals aangegeven. "Voor 12.00 besteld, vanavond bezorgd". Hier zo ik niet mee adverteren als je het niet waar kan maken, zeker voor de mensen die met spoed een accu nodig hebben. Heb een aantal accus hier gekocht en telkens duurde het een paar dagen voordat ik een tracking email kreeg. In mijn geval niet erg maar geef het beter aan zou ik zeggen.