Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More
Beoordelingen:

2.870 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.010 beoordelingen in totaal  

4,82
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

de meest kritische beoordeling

22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Barefoot & More

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(27)
(23)
Resetten
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet klantvriendelijk

Er is wat schoenen betreft niet veel concurrentie dus het moet maar. Bellen is geen goed idee Appen helaas ook niet Al een aantal keren de verkeerde maat besteld . De tabel die bij de schoenen staat klopt niet vaak. Ik ben dus maar 150 kilometer opgereden. Het is er bijna altijd druk dus trek veel tijd uit. Parkeergarage is duur maar wel vlak bij. Kwaliteit van de schoenen is niet in verhouding met de prijs. Ik heb sandalen besteld zonder de maattabellen te volgen . Goed gegokt gelukkig
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
22 apr 2024
Ai, jij hebt volgens mij erg veel pech gehad! Wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. We meten alle schoenen op onze website zelf op om je zo goed mogelijk te helpen bij het kiezen van de juiste maat. Het is wel belangrijk om goed de instructies te volgen bij het opmeten van je voetlengte en goed na te gaan hoeveel extra ruimte je moet nemen. Natuurlijk maken wij ook wel eens een foutje. Als je denkt dat de maattabel bij een bepaald product niet klopt, laat het dan alsjeblieft weten. Dan kunnen we dit aanpassen op onze website. Wat onze winkel betreft, hebben we goed nieuws: we zijn recent verhuisd naar een veel groter pand, met plek voor meer schoenen en voldoende ruimte voor iedereen om rustig te passen. Wij staan achter alle producten in ons assortiment. Mocht je een klacht hebben over een bepaald product, dan horen we dat graag.
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Vervelend dat een besteld paar sokken niet op voorraad blijkt te zijn en zonder overleg niet geleverd wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
5 dagen geleden
Ik snap dat het vervelend is als een deel van je bestelling niet op voorraad blijkt te zijn. Omdat het op het moment erg druk is en we willen voorkomen dat bestellingen vertraging oplopen, hebben we het missende item aan je terugbetaald en de rest van je bestelling meteen opgestuurd. Hopelijk heb je je pakket snel in huis!
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
25 apr 2024
O nee, maar één ster. Wat jammer! We gaan contact met je opnemen om te kijken of er iets niet goed is gegaan en of we je ergens bij kunnen helpen.
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Schoenen besteld verkeerde aangekomen

Schoenen besteld, verkeerde schoenen aangekomen. Kreeg alleen een sorry. Vind ik wel jammer. Moet zelf weer terug naar een PostNL punt om deze retour te sturen. Wel is schoenen opnieuw verstuurd maar postNL gaat niet bij de buren langs nu moet ik nog langer wachten voor mijn pakketje. Het pakketje moet nu opgehaald worden bij een PostNL punt maar wanneer is niet duidelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
21 mrt 2024
O nee, wat ontzettend vervelend dat je niet de goede schoenen hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega, dat je een gratis retourlabel voor de onjuiste schoenen hebt gekregen en dat de goede schoenen naar je zijn opgestuurd. We doen ons uiterste best om dit soort dingen te voorkomen, maar we zijn ook mensen die af en toe een foutje maken. Ik snap dat het heel vervelend voor je is, maar hoop dat we het goed met je hebben opgelost.
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het gaat om de 2 paar teensokken speciaal voor mijn hallux die ik heb besteld. Zie afbeelding hieronder gearceerd!! De maat is goed alleen de boord is veel te losjes en zakt af en daarom blijft de hak ook niet op z’n plaats zitten. Wat kan ik hier aan doen?? Zo heb ik er eigenlijk niets aan en de sokken zijn ook nog eens vrij prijzig!!
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
26 mrt 2024
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de sokken die je hebt gekocht! Onze klantenservice helpt je graag met dit soort vragen. We gaan hierover contact met je opnemen!
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De schoenen waren heel anders dan op de foto's. En dan heb ik het over het model. Barefootschoenen zijn uiteraard breder en anders van vorm. Op de foto leken ze goed te doen maar in t echt waren ze erg lelijk. Kwaliteit was ook niet goed, plastic-achtig. En dat voor die prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
8 apr 2024
O nee! Wat ontzettend vervelend om te horen dat je de Barebarics die je had besteld niet mooi vond! De Barebarics Zing zijn van leer en worden met de hand gemaakt. Je geeft aan dat ze plastic-achtig aanvoelden, maar het is echt goede kwaliteit leer. Dat kunnen we je verzekeren. Barebarics is een merk dat vrij breed valt en de schoenen moeten bij je smaak en stijl passen. Bij de een past het prima, bij de ander is het minder een match. Dat komt voor, hoe tof de schoenen er verder ook uitzien. Bij een eerste paar barefootschoenen kan het best even zoeken zijn voordat je een fijn passend (en leuk ogend ;-)) paar hebt gevonden. Alle merken hebben weer hun eigen pasvorm en het is een kwestie van passen en voelen welk merk/model goed bij je past. We zoeken graag met je mee en gaan hierover contact met je opnemen.
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb 25 maart een retour op laten halen door DHL, maar nog steeds geen bevestiging van de retour gekregen. Ook heb ik eerder meerdere keren een gevraagd gesteld via de mail, maar daar nooit antwoord op gekregen.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
5 apr 2024
Wat vervelend dat je nog geen bevestiging van je retourzending hebt gehad! Ik kan me voorstellen dat je daar ongerust van wordt. In ons systeem zie ik eerdere mails van je terug, maar we hebben contact met je opgenomen en gaan het met je oplossen.
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heel erg jammer dat de breedte niet overeen komt met het gemiddelde. Hierdoor heb ik nu te smalle schoenen en moet ik verzendkosten betalen om ze te retourneren. Ruilen durf ik hierdoor niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
25 mrt 2024
Wat jammer dat de schoenen die je had besteld te smal blijken te zijn! De termen ‘smal’, ’gemiddeld’, en ‘breed’ gebruiken we om aan te geven hoe de schoen qua breedte valt in vergelijking met andere barefootschoenen. Of schoenen breed genoeg voor je zijn hangt niet alleen af van de breedte, maar ook van het volume van je voeten. Misschien dat dat een rol heeft gespeeld? Ik snap dat je door deze ervaring terughoudend bent met het doen van een nieuwe bestelling, maar ook voor jou is er vast een mooi paar dat je goed zit! We gaan contact met je opnemen, want we willen hierin graag met je meedenken.
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het geleverde product voldoet niet, bij het lopen gaan deze barefoot sokken uit, schuiven naar voren, niet zoals het zou .oeten,
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
29 mrt 2024
Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! De Skinners moeten normaal gesproken netjes om je voeten heen blijven zetten, net als een sok. Wat zou kunnen is dat ze niet de goede maat voor je zijn. Als ze te klein zijn, worden ze namelijk bij elke stap een kleine stukje naar beneden getrokken en verdwijnen ze uiteindelijk onder je hiel. We gaan contact met je opnemen om dit verder met je te bespreken en een goede oplossing te zoeken!
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 2 weken nog geen geld terug gestort nadat ik retour heb verstuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
21 mrt 2024
Je hebt helemaal gelijk, het verwerken van retourzendingen duurt op het moment langer dan we graag zouden willen. Door de verhuizing van onze winkel in Arnhem en onderbezetting hebben we een kleine achterstand opgelopen. Onze excuses voor dit ongemak! Gelukkig is ons team inmiddels weer op volle sterkte en we zijn druk bezig om de achterstand in te halen! Op dit moment is de verwerkingstijd ongeveer 10 dagen, maar we hebben er goede hoop in dat we aan het einde van deze week de retouren weer maximaal binnen een week na ontvangst hebben verwerkt.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen geldbterug
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
8 apr 2024
Wat vervelend dat je het geld van je retourzending nog niet terug hebt gekregen! Ik snap dat je daar ongerust van wordt. Klopt het dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice hierover? Zij helpen je bij dit soort vragen graag en kunnen je zorgen wegnemen :-). We hebben je pakket in goede orde ontvangen, maar door de verhuizing van onze winkel en onderbezetting hebben we een kleine achterstand in het verwerken van de retouren. Gelukkig is de verhuizing achter de rug en ons team weer op sterkte. We zijn de achterstand dan ook aan het inlopen! Ik verwacht dat je retourzending snel wordt verwerkt, in ieder geval binnen 2 weken na ontvangst in ons warehouse. Zodra je retour wordt verwerkt, krijg je daar bericht van.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
8 apr 2024
Wat jammer, maar 2 sterren. :-( In ons systeem zie ik niet terug dat je aan de bel getrokken hebt bij onze klantenservice. Is er misschien iets mis gegaan met je bestelling of met de bezorging van je pakket? We horen graag wat er aan de hand is, want dan kunnen we je helpen om het op te lossen. 🙂 We gaan contact met je opnemen!
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen vertrouwen

Snelle bezorging, echter twee verschillende schoenen ontvangen. Ze sturen de andere schoen pas op als je een verzendbewijs naar hun stuurt. Geen vertrouwen in de klant terwijl ik al betaald heb en zij een fout maken.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
27 feb 2024
We zijn inderdaad met je in contact, omdat je twee verschillende FiveFingers hebt ontvangen. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd! Het is helemaal onze fout en we hebben je via de mail daarvoor uitgebreid excuses aangeboden. We gaan het intern oppakken hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe we kunnen voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Je hebt een gratis retourlabel van ons ontvangen en de goede schoen staat hier op je te wachten. Het is helaas in het verleden wel eens voorgekomen dat we een schoen of een heel nieuw paar hadden nagestuurd en dat we daarna geen retourzending meer ontvingen, omdat dit dan geen prioriteit meer had. Vandaar dat we je vragen om een retourbewijs door te sturen. Als we zien dat het retourpakket onderweg is, sturen we de goede schoen meteen naar je op, want natuurlijk willen wij dit ook zo snel mogelijk met je oplossen.
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Na retour 6 dagen geleden nog geen…

Na retour 6 dagen geleden nog geen bericht van jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
12 mrt 2024
Ik snap helemaal dat je zo snel mogelijk je geld van een retourzending terug wilt ontvangen! We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk na ontvangst te verwerken, maar door de verhuizing van onze winkel in Arnhem én onderbezetting komen we op het moment handen tekort. Daardoor duurt het verwerken van retouren op het moment wat langer dan je misschien van ons gewend bent, tot maximaal 2 weken na ontvangst). We hebben telefonisch contact met elkaar gehad. Je retourpakket is hier in goede orde ontvangen en wordt spoedig verwerkt. Ik hoop dat we je zo gerust hebben kunnen stellen!
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De schoenmaat in de tabel op de website klopt niet. Daardoor heb ik de verkeerde maat besteld en heb extra kosten door de retourzending.
Beoordeling melden
14 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mi pedido aún no ha llegado.

Más de 10 días el pedido extraviado sin que nadie pueda localizar el paquete. Después de muchísimas gestiones por mi parte, por fin ha llegado. No recomiendo nada comprar aquí, la mensajería de España es MRW y ha sido un desastre. Muy descontenta con mi compra.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
19 feb 2024
Wat goed om te horen dat je pakket eindelijk bij je aangekomen is! Voor pakketten die naar het buitenland gaan, werkt PostNL samen met lokale partners. In het ene land zijn de bezorgdiensten betrouwbaarder dan in het andere. We vinden het ontzetten vervelend dat je zo lang op je pakket hebt moeten wachten, maar uiteindelijk is het gelukkig gearriveerd!
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit is ok, maar krijg de schoenen met veel moeite aan. Is daar geen oplossing voor te vinden? Met een rits of zo? Bijna niet te doen. Stond op het punt ze terug te sturen. Hopelijk rekt de stof iets uit door gebruik.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
9 feb 2024
Wat vervelend om te horen dat je de schoenen die je hebt besteld niet goed aan kunt krijgen! Ik zie dat je de Trail Glove 7 Gore Tex van Merrell hebt besteld. Dat is een schoen met een sokachtige instap die vrij smal is. De schoenen zijn daarom minder geschikt voor mensen met een wat hogere wreef of bredere voeten. Omdat het bovenwerk gemaakt is van een kunststof materiaal en een waterproof membraan heeft, verwacht ik niet dat het materiaal nog uit zal wijden. Mocht je nu veel moeite moeten doen om in de schoenen te komen, dan vermoed ik dat dit model geen 100% match voor je is. Ik heb contact met je opgenomen om de mogelijkheden te bespreken en je nog wat meer informatie te geven.
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

Andere communicatie?

Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
24 okt 2023
Wat vervelend dat je je pakket nog niet hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en we gaan je helpen om dit op te lossen. Onze klantenservice is op veel verschillende manieren bereikbaar (telefoon, mail, whatsapp, Facebook), maar we zitten toevallig nét niet op Instagram. Aan je mailtje waren we door de herfstvakantie-drukte nog niet toegekomen (afgelopen weekend was echt topdrukte!), maar mijn collega heeft het zojuist opgepakt en je een reactie gestuurd. Heb je die ontvangen? Nogmaals mijn excuses voor het ongemak en de vertraging! We gaan dit met je oplossen.
ZR
Z. R.
Rotterdam
27 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

significant issues in the description of the products

I'm disappointed by the lack of attention to detail on the website. While there are great products, there are also significant issues. For instance, I ordered shoes with insoles in the picture, but they arrived without them. When I inquired, I was told that these models never included insoles. It seems they updated photos with insoles for newer models but didn't clarify this. In another order, they sent me a model that does not correspond with the photos. Product measurements were also inaccurate, leading to an exchange request. Additionally, the company doesn't cover return shipping, even when the mistake is theirs. I hope the website can address these problems for a better shopping experience.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
30 okt 2023
Hi! I'm sorry to hear you're not 100% satisfied with your shopping experience! We have already been in contact with you about the first issue. You ordered an older version of the Be Lenka Trailwalkers, which doesn't come with a loose insole. Only the 2.0 version does. When we received your message, we immediately checked our website if the information there was correct, because we want to provide 100% accurate information. The information there was correct, but I can imagine it's confusing with all the models we have. For the Xero Denver Men Brown you are absolutely right: the photo on our website is not the correct one. I don't see any correspondence about this issue, but we will provide you with a free shipping label, because this is our fault. Last thing you point out is the inner length of the shoes. We measure the inside length with a tool called 'meetmaatje'. The insoles are always a bit longer, because they run up to the front and the bakc of the shoes. I hope this information helps! We will contact you about the free ruturn shipment today. I hope we can solve the issues with you and leave you a little less disappointed. :-)
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkoopster had blijkbaar geen zin in telefonische verkoop. Waschbär schoenen had ze nooit van gehoord. Dus ik heb maar op het gevoel besteld. Gelukkig ging het bestellen goed. Na een week iedere dag ongeveer twee uurtjes per dag erop gelopen te hebben begint het profiel al te vervagen. Ik loop het liefst op blote voeten dus ik heb voor een dunne zool gekozen. Had ik misschien beter niet kunnen doen. De waschbär schoenen heb ik al een jaar en die zijn nog prima. Enige nadeel van waschbär is dat ze niet helemaal plat zijn dus ben ik verder gaan zoeken. Helaas ben ik nu ook veel geld kwijt ik schat dat ik over twee maanden helemaal door de zool ben. Toch maar weer verder zoeken.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
10 nov 2023
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet naar tevredenheid werd geholpen aan de telefoon! Dat is natuurlijk niet wat we willen. We willen juist iedereen die vragen heeft (of dat nou telefonisch is, in onze winkel of online) helpen met de beste service. Over de slijtage van de zolen gaan we contact met je opnemen, want ik kan me helemaal voorstellen dat je baalt van de snelheid ervan.