Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More
Beoordelingen:

2.870 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.010 beoordelingen in totaal  

4,82
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

25 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

de meest kritische beoordeling

22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Barefoot & More

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(34)
(23)
Resetten
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Te klein en belachelijk

Schoenen waren helaas te klein, wel van goed kwaliteit zo op het eerste zicht. Maar om retourkosten van €7.- te moeten betalen voor schoenen van €165.- vind ik echt belachelijk. Zal om deze reden hier ook niet weer hier bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
5 dagen geleden
Wat jammer dat de schoenen die je had besteld te klein voor je waren! Wat je kunt doen, is online meteen een maat groter bestellen. Die kun je thuis vervolgens passen en hopelijk zitten die wel goed. Dan heb je een fijn paar gevonden! Mocht de grotere maat ook niet goed bij je zitten, dan kun je beide paren samen in één doos aan ons terugsturen. Retourkosten zijn voor eigen rekening en verschillen per vervoerder. Voor retourneren met PostNL betaal je EUR 6,95, voor DHL EUR 5,95 en voor DPD EUR 5,85. Terugbrengen in onze winkel kan natuurlijk ook (als dat mogelijk is). Dat is gratis. Ik hoop dat je een fijn passend paar barefootschoenen kunt vinden! Mochten we je daarbij kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voetmaat tabel in cm dat zou fijn zijn.prijs 24.95€ en bij 25€ gratis verzendkosten……dat kan ook anders vind ik dus. Verder alles oké snelle verzending en netjes verpakt. Groet Irma
Beoordeling melden
4 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
De shop is top, maar de verzending via PostNL rampzalig. Ons pakket stond buiten in de regen, dus alles doorweekt, zoiets kan je niet meer cadeau geven.
Beoordeling melden
CB
Carmen B.
T‘waar
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Niet verzekerd boven 100€,dit moet je bijeen bestelling boven dit bedrag nog extra kopen
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Retour kosten
Beoordeling melden
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
25 apr 2024
O nee, maar één ster. Wat jammer! We gaan contact met je opnemen om te kijken of er iets niet goed is gegaan en of we je ergens bij kunnen helpen.
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
De schoenen waren heel anders dan op de foto's. En dan heb ik het over het model. Barefootschoenen zijn uiteraard breder en anders van vorm. Op de foto leken ze goed te doen maar in t echt waren ze erg lelijk. Kwaliteit was ook niet goed, plastic-achtig. En dat voor die prijs.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
8 apr 2024
O nee! Wat ontzettend vervelend om te horen dat je de Barebarics die je had besteld niet mooi vond! De Barebarics Zing zijn van leer en worden met de hand gemaakt. Je geeft aan dat ze plastic-achtig aanvoelden, maar het is echt goede kwaliteit leer. Dat kunnen we je verzekeren. Barebarics is een merk dat vrij breed valt en de schoenen moeten bij je smaak en stijl passen. Bij de een past het prima, bij de ander is het minder een match. Dat komt voor, hoe tof de schoenen er verder ook uitzien. Bij een eerste paar barefootschoenen kan het best even zoeken zijn voordat je een fijn passend (en leuk ogend ;-)) paar hebt gevonden. Alle merken hebben weer hun eigen pasvorm en het is een kwestie van passen en voelen welk merk/model goed bij je past. We zoeken graag met je mee en gaan hierover contact met je opnemen.
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een bovenbeenprothese en kan enkel op de foto’s niet opmaken of de schoenen gaan meevallen. Zowel om te kopen als het retourneren moet ik betalen, dat maakt de schoenen veel te duur.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
8 apr 2024
Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is om in jouw situatie fijne schoenen te vinden, zeker online. We zijn benieuwd wat je precies mist op de foto's of wat je duidelijker in beeld zou willen hebben, zodat je beter in kunt schatten of de schoenen bij je zouden kunnen passen. Daarover gaan we contact met je opnemen. Een eerste keer barefootschoenen kopen kan best lastig zijn, zeker online en jouw situatie maakt het extra complex. Elk merk heeft weer zijn eigen pasvorm en het blijft een kwestie van passen en voelen welke merk/model goed bij je zit. Een bezoek aan onze winkel in Arnhem kan daarbij helpen. je kunt dan van verschillende merken wat passen en voelen wat wel/niet bij je past. Na zo'n winkelbezoek is het een volgende keer vaak makkelijker om een online order te plaatsen, omdat je weet welke merken wel en welke niet zo goed bij je passen. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan kunnen we je van de modellen waarin je geïnteresseerd bent wat aanvullende foto's toesturen, zodat je misschien beter in kunt schatten of ze je zouden kunnen passen. Weet in ieder geval dat we je graag willen helpen een fijn paar barefootschoenen te vinden. Je kunt daarover altijd contact met ons opnemen via mail (info@barefootandmore.nl), telefonisch (026 737 04 45) of door een whats-app bericht sturen (ook naar 026 737 04 45). We helpen je graag!
28 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het geleverde product voldoet niet, bij het lopen gaan deze barefoot sokken uit, schuiven naar voren, niet zoals het zou .oeten,
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
29 mrt 2024
Ai, dat is natuurlijk niet de bedoeling! De Skinners moeten normaal gesproken netjes om je voeten heen blijven zetten, net als een sok. Wat zou kunnen is dat ze niet de goede maat voor je zijn. Als ze te klein zijn, worden ze namelijk bij elke stap een kleine stukje naar beneden getrokken en verdwijnen ze uiteindelijk onder je hiel. We gaan contact met je opnemen om dit verder met je te bespreken en een goede oplossing te zoeken!
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na 2 weken nog geen geld terug gestort nadat ik retour heb verstuurd
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
21 mrt 2024
Je hebt helemaal gelijk, het verwerken van retourzendingen duurt op het moment langer dan we graag zouden willen. Door de verhuizing van onze winkel in Arnhem en onderbezetting hebben we een kleine achterstand opgelopen. Onze excuses voor dit ongemak! Gelukkig is ons team inmiddels weer op volle sterkte en we zijn druk bezig om de achterstand in te halen! Op dit moment is de verwerkingstijd ongeveer 10 dagen, maar we hebben er goede hoop in dat we aan het einde van deze week de retouren weer maximaal binnen een week na ontvangst hebben verwerkt.
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen geldbterug
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
8 apr 2024
Wat vervelend dat je het geld van je retourzending nog niet terug hebt gekregen! Ik snap dat je daar ongerust van wordt. Klopt het dat je nog geen contact hebt gehad met onze klantenservice hierover? Zij helpen je bij dit soort vragen graag en kunnen je zorgen wegnemen :-). We hebben je pakket in goede orde ontvangen, maar door de verhuizing van onze winkel en onderbezetting hebben we een kleine achterstand in het verwerken van de retouren. Gelukkig is de verhuizing achter de rug en ons team weer op sterkte. We zijn de achterstand dan ook aan het inlopen! Ik verwacht dat je retourzending snel wordt verwerkt, in ieder geval binnen 2 weken na ontvangst in ons warehouse. Zodra je retour wordt verwerkt, krijg je daar bericht van.
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er werd vriendelijk en snel gereageerd. Niks mis mee! Maar ik vind ruim 6 euro voor retourneren niet meer van deze tijd. Het pakketje wordt vanavond opgehaald door DHL voor ruim 6 euro terwijl ik het gratis mee had kunnen geven met Picnic (deze haal gratis pakketjes van DHL). Voor mij dus geen nieuwe bestelling meer. Stel de maat is weer niet oke, dan ben ik 13 euro kwijt en nog geen schoenen.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
27 feb 2024
Wat ontzettend jammer dat de schoenen die je had besteld niet goed bij je pasten! We snappen heel goed dat je baalt van de retourkosten, want nu moet je betalen voor de retourzending en heb je nog steeds geen fijn passende schoenen. Helaas zijn we op dit moment (nog ;-)) niet zo groot dat we alle retourkosten voor onze rekening kunnen nemen. Daarnaast willen we onze klanten stimuleren om een weloverwogen keuze te maken. We staan daarin niet alleen. Steeds meer grote webshops (her)introduceren kosten voor retourzendingen. Soms in de vorm van een vast bedrag per geretourneerd artikel, soms in de vorm van retourkosten. Wat je in jouw geval kunt doen, is een maat groter of kleiner bestellen via onze website. De schoenen die niet goed passen kun je nog even in huis houden. Mocht ook de andere maat niet passen, dan kun je de bestellingen in één pakket naar ons terugsturen. Op die manier kun je een keer retourkosten besparen. Het is daarbij niet verplicht om je bestelling te retourneren via een retourlabel uit ons retourportaal. Je kunt het ook op eigen gelegenheid naar ons toesturen of langsbrengen in onze winkel als dat goedkoper voor je is. Dat staat je helemaal vrij. Kortom: we snappen dat van de situatie baalt, maar hopelijk heb je iets aan de tips in deze reactie.
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Voorraad en retouren verwerken kan beter

Voorraad is vaak dunnetjes waardoor maten snel zijn uitverkocht, het proces van retourneren duurt heel lang terwijl de website impliceert dat ze met een paar dagen het geregeld hebben. De hoeveelheid modellen is heel fijn. Zo zit er altijd iets bij voor jou als mens en voor jouw voet.
Beoordeling melden
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Geen vertrouwen

Snelle bezorging, echter twee verschillende schoenen ontvangen. Ze sturen de andere schoen pas op als je een verzendbewijs naar hun stuurt. Geen vertrouwen in de klant terwijl ik al betaald heb en zij een fout maken.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
27 feb 2024
We zijn inderdaad met je in contact, omdat je twee verschillende FiveFingers hebt ontvangen. Wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd! Het is helemaal onze fout en we hebben je via de mail daarvoor uitgebreid excuses aangeboden. We gaan het intern oppakken hoe dit heeft kunnen gebeuren en hoe we kunnen voorkomen dat dit in de toekomst nogmaals gebeurt. Je hebt een gratis retourlabel van ons ontvangen en de goede schoen staat hier op je te wachten. Het is helaas in het verleden wel eens voorgekomen dat we een schoen of een heel nieuw paar hadden nagestuurd en dat we daarna geen retourzending meer ontvingen, omdat dit dan geen prioriteit meer had. Vandaar dat we je vragen om een retourbewijs door te sturen. Als we zien dat het retourpakket onderweg is, sturen we de goede schoen meteen naar je op, want natuurlijk willen wij dit ook zo snel mogelijk met je oplossen.
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Shipped and received fast but shoes look worn

Shipped and received fast but shoes came very wrinkled, so they were clearly worn in/ tried on often. Very disappointing for ordering brand new shoes for 110eur.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
18 mrt 2024
I'm very sorry to hear that you're not that happy with the shoes you received! It's definitely possible that your shoes have been tried on in our store. Leather naturally creases when bent, even during fitting, which is a normal occurrence and can't be avoided. On the other hand, we of course want you to be happy with your order! That's why we have contacted you to see how we can solve this situation.
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Na retour 6 dagen geleden nog geen…

Na retour 6 dagen geleden nog geen bericht van jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van Barefoot & More
12 mrt 2024
Ik snap helemaal dat je zo snel mogelijk je geld van een retourzending terug wilt ontvangen! We doen ons best om retourzendingen zo snel mogelijk na ontvangst te verwerken, maar door de verhuizing van onze winkel in Arnhem én onderbezetting komen we op het moment handen tekort. Daardoor duurt het verwerken van retouren op het moment wat langer dan je misschien van ons gewend bent, tot maximaal 2 weken na ontvangst). We hebben telefonisch contact met elkaar gehad. Je retourpakket is hier in goede orde ontvangen en wordt spoedig verwerkt. Ik hoop dat we je zo gerust hebben kunnen stellen!
6 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De schoenmaat in de tabel op de website klopt niet. Daardoor heb ik de verkeerde maat besteld en heb extra kosten door de retourzending.
Beoordeling melden