Barefoot & More- Logo - Beoordelingen

Barefoot & More

2.870 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.010 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 mei 2020
Barefoot & More voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 nov 2023
Uitgebreid assortiment, fantastische schoenen, maar de winkel is erg klantonvriendelijk en rommelig: een enorme bak met kiezels in het midden van de winkel die iedereen in de weg staat; er zijn te weinig mogelijkheden om zittend schoenen te passen (hier en daar een paar onhandig wiebelende boomstronken), er zijn maar twee spiegels (dat is dus meestal een eind lopen in zo'n pijpenla!) en gepaste schoenen worden niet opgeruimd. Zo zwerft er door de winkel een linkerschoen waar ik de rechter ook van wil passen, maar de eerste twee medewerkers lijken me vergeten en gaan andere klanten helpen en de derde zegt na wat zoeken dat die schoenen er alleen in een andere kleur zijn. Maar waar is dan de bijbehorende rechterschoen, en de doos waar ze in horen?? Uiteindelijk koop ik een ander paar in maat 38, die ik meekrijg in een doos waar maat 39 in hoort, terwijl ik nu een bon heb waar ook 39 op staat. Ik heb medelijden met degene die mijn doos 38 krijgt, waar dan dus 39 in blijkt te zitten...

22 okt 2023
Ik had een bedtelling geplaatst en door PostNL is deze niet geleverd geweest. Ik stuur een berichtje via Instagram, dat ik thuis was en dat dit zicht heeft voorgedaan. geven ze me het antwoord dat ik dit via mail moet doen, doe ik, geen antwoord meer. Jullie kunnen ook zorgen dat het eerste berichtje via Instagram al duidelijk laat weten dat jullie er mee aan de slag gaan en het gaan opvolgen en dan de melding om volgende keer een mail te sturen maar dat er voor nu voor de klant aan de slag gegaan wordt om dit na te kijken. Dit zou het gevoel helemaal veranderen ipv dat je als klant het gevoel hebt dat je iets fouts gedaan hebt.

Beoordelingen voor Barefoot & More

19 apr 2024

Niet klantvriendelijk

Er is wat schoenen betreft niet veel concurrentie dus het moet maar. Bellen is geen goed idee Appen helaas ook niet Al een aantal keren de verkeerde maat besteld . De tabel die bij de schoenen staat klopt niet vaak. Ik ben dus maar 150 kilometer opgereden. Het is er bijna altijd druk dus trek veel tijd uit. Parkeergarage is duur maar wel vlak bij. Kwaliteit van de schoenen is niet in verhouding met de prijs. Ik heb sandalen besteld zonder de maattabellen te volgen . Goed gegokt gelukkig
22 apr 2024
Ai, jij hebt volgens mij erg veel pech gehad! Wat vervelend om te horen dat het zo gelopen is. We meten alle schoenen op onze website zelf op om je zo goed mogelijk te helpen bij het kiezen van de juiste maat. Het is wel belangrijk om goed de instructies te volgen bij het opmeten van je voetlengte en goed na te gaan hoeveel extra ruimte je moet nemen. Natuurlijk maken wij ook wel eens een foutje. Als je denkt dat de maattabel bij een bepaald product niet klopt, laat het dan alsjeblieft weten. Dan kunnen we dit aanpassen op onze website. Wat onze winkel betreft, hebben we goed nieuws: we zijn recent verhuisd naar een veel groter pand, met plek voor meer schoenen en voldoende ruimte voor iedereen om rustig te passen. Wij staan achter alle producten in ons assortiment. Mocht je een klacht hebben over een bepaald product, dan horen we dat graag.

Te klein en belachelijk

Schoenen waren helaas te klein, wel van goed kwaliteit zo op het eerste zicht. Maar om retourkosten van €7.- te moeten betalen voor schoenen van €165.- vind ik echt belachelijk. Zal om deze reden hier ook niet weer hier bestellen.
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer dat de schoenen die je had besteld te klein voor je waren! Wat je kunt doen, is online meteen een maat groter bestellen. Die kun je thuis vervolgens passen en hopelijk zitten die wel goed. Dan heb je een fijn paar gevonden! Mocht de grotere maat ook niet goed bij je zitten, dan kun je beide paren samen in één doos aan ons terugsturen. Retourkosten zijn voor eigen rekening en verschillen per vervoerder. Voor retourneren met PostNL betaal je EUR 6,95, voor DHL EUR 5,95 en voor DPD EUR 5,85. Terugbrengen in onze winkel kan natuurlijk ook (als dat mogelijk is). Dat is gratis. Ik hoop dat je een fijn passend paar barefootschoenen kunt vinden! Mochten we je daarbij kunnen helpen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice.
29 apr 2024
Voetmaat tabel in cm dat zou fijn zijn.prijs 24.95€ en bij 25€ gratis verzendkosten……dat kan ook anders vind ik dus. Verder alles oké snelle verzending en netjes verpakt. Groet Irma
4 mei 2024
De shop is top, maar de verzending via PostNL rampzalig. Ons pakket stond buiten in de regen, dus alles doorweekt, zoiets kan je niet meer cadeau geven.
4 mei 2024
Vervelend dat een besteld paar sokken niet op voorraad blijkt te zijn en zonder overleg niet geleverd wordt.
Antwoord van Barefoot & More
Ik snap dat het vervelend is als een deel van je bestelling niet op voorraad blijkt te zijn. Omdat het op het moment erg druk is en we willen voorkomen dat bestellingen vertraging oplopen, hebben we het missende item aan je terugbetaald en de rest van je bestelling meteen opgestuurd. Hopelijk heb je je pakket snel in huis!
CB
Carmen B.
T‘waar
Niet verzekerd boven 100€,dit moet je bijeen bestelling boven dit bedrag nog extra kopen
Retour kosten
1 mei 2024
22 apr 2024
19 mrt 2024

Schoenen besteld verkeerde aangekomen

Schoenen besteld, verkeerde schoenen aangekomen. Kreeg alleen een sorry. Vind ik wel jammer. Moet zelf weer terug naar een PostNL punt om deze retour te sturen. Wel is schoenen opnieuw verstuurd maar postNL gaat niet bij de buren langs nu moet ik nog langer wachten voor mijn pakketje. Het pakketje moet nu opgehaald worden bij een PostNL punt maar wanneer is niet duidelijk.
Antwoord van Barefoot & More
O nee, wat ontzettend vervelend dat je niet de goede schoenen hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze oprechte excuses voor het ongemak! Ik zie dat je contact hebt gehad met een collega, dat je een gratis retourlabel voor de onjuiste schoenen hebt gekregen en dat de goede schoenen naar je zijn opgestuurd. We doen ons uiterste best om dit soort dingen te voorkomen, maar we zijn ook mensen die af en toe een foutje maken. Ik snap dat het heel vervelend voor je is, maar hoop dat we het goed met je hebben opgelost.
23 mrt 2024
Het gaat om de 2 paar teensokken speciaal voor mijn hallux die ik heb besteld. Zie afbeelding hieronder gearceerd!! De maat is goed alleen de boord is veel te losjes en zakt af en daarom blijft de hak ook niet op z’n plaats zitten. Wat kan ik hier aan doen?? Zo heb ik er eigenlijk niets aan en de sokken zijn ook nog eens vrij prijzig!!
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met de sokken die je hebt gekocht! Onze klantenservice helpt je graag met dit soort vragen. We gaan hierover contact met je opnemen!
Ik heb 25 maart een retour op laten halen door DHL, maar nog steeds geen bevestiging van de retour gekregen. Ook heb ik eerder meerdere keren een gevraagd gesteld via de mail, maar daar nooit antwoord op gekregen.
Antwoord van Barefoot & More
Wat vervelend dat je nog geen bevestiging van je retourzending hebt gehad! Ik kan me voorstellen dat je daar ongerust van wordt. In ons systeem zie ik eerdere mails van je terug, maar we hebben contact met je opgenomen en gaan het met je oplossen.
23 mrt 2024
Heel erg jammer dat de breedte niet overeen komt met het gemiddelde. Hierdoor heb ik nu te smalle schoenen en moet ik verzendkosten betalen om ze te retourneren. Ruilen durf ik hierdoor niet.
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer dat de schoenen die je had besteld te smal blijken te zijn! De termen ‘smal’, ’gemiddeld’, en ‘breed’ gebruiken we om aan te geven hoe de schoen qua breedte valt in vergelijking met andere barefootschoenen. Of schoenen breed genoeg voor je zijn hangt niet alleen af van de breedte, maar ook van het volume van je voeten. Misschien dat dat een rol heeft gespeeld? Ik snap dat je door deze ervaring terughoudend bent met het doen van een nieuwe bestelling, maar ook voor jou is er vast een mooi paar dat je goed zit! We gaan contact met je opnemen, want we willen hierin graag met je meedenken.
Ik heb een bovenbeenprothese en kan enkel op de foto’s niet opmaken of de schoenen gaan meevallen. Zowel om te kopen als het retourneren moet ik betalen, dat maakt de schoenen veel te duur.
Antwoord van Barefoot & More
Ik kan me voorstellen dat het erg lastig is om in jouw situatie fijne schoenen te vinden, zeker online. We zijn benieuwd wat je precies mist op de foto's of wat je duidelijker in beeld zou willen hebben, zodat je beter in kunt schatten of de schoenen bij je zouden kunnen passen. Daarover gaan we contact met je opnemen. Een eerste keer barefootschoenen kopen kan best lastig zijn, zeker online en jouw situatie maakt het extra complex. Elk merk heeft weer zijn eigen pasvorm en het blijft een kwestie van passen en voelen welke merk/model goed bij je zit. Een bezoek aan onze winkel in Arnhem kan daarbij helpen. je kunt dan van verschillende merken wat passen en voelen wat wel/niet bij je past. Na zo'n winkelbezoek is het een volgende keer vaak makkelijker om een online order te plaatsen, omdat je weet welke merken wel en welke niet zo goed bij je passen. Mocht dat niet mogelijk zijn, dan kunnen we je van de modellen waarin je geïnteresseerd bent wat aanvullende foto's toesturen, zodat je misschien beter in kunt schatten of ze je zouden kunnen passen. Weet in ieder geval dat we je graag willen helpen een fijn paar barefootschoenen te vinden. Je kunt daarover altijd contact met ons opnemen via mail (info@barefootandmore.nl), telefonisch (026 737 04 45) of door een whats-app bericht sturen (ook naar 026 737 04 45). We helpen je graag!
7 apr 2024
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer, maar 2 sterren. :-( In ons systeem zie ik niet terug dat je aan de bel getrokken hebt bij onze klantenservice. Is er misschien iets mis gegaan met je bestelling of met de bezorging van je pakket? We horen graag wat er aan de hand is, want dan kunnen we je helpen om het op te lossen. 🙂 We gaan contact met je opnemen!
Er werd vriendelijk en snel gereageerd. Niks mis mee! Maar ik vind ruim 6 euro voor retourneren niet meer van deze tijd. Het pakketje wordt vanavond opgehaald door DHL voor ruim 6 euro terwijl ik het gratis mee had kunnen geven met Picnic (deze haal gratis pakketjes van DHL). Voor mij dus geen nieuwe bestelling meer. Stel de maat is weer niet oke, dan ben ik 13 euro kwijt en nog geen schoenen.
Antwoord van Barefoot & More
Wat ontzettend jammer dat de schoenen die je had besteld niet goed bij je pasten! We snappen heel goed dat je baalt van de retourkosten, want nu moet je betalen voor de retourzending en heb je nog steeds geen fijn passende schoenen. Helaas zijn we op dit moment (nog ;-)) niet zo groot dat we alle retourkosten voor onze rekening kunnen nemen. Daarnaast willen we onze klanten stimuleren om een weloverwogen keuze te maken. We staan daarin niet alleen. Steeds meer grote webshops (her)introduceren kosten voor retourzendingen. Soms in de vorm van een vast bedrag per geretourneerd artikel, soms in de vorm van retourkosten. Wat je in jouw geval kunt doen, is een maat groter of kleiner bestellen via onze website. De schoenen die niet goed passen kun je nog even in huis houden. Mocht ook de andere maat niet passen, dan kun je de bestellingen in één pakket naar ons terugsturen. Op die manier kun je een keer retourkosten besparen. Het is daarbij niet verplicht om je bestelling te retourneren via een retourlabel uit ons retourportaal. Je kunt het ook op eigen gelegenheid naar ons toesturen of langsbrengen in onze winkel als dat goedkoper voor je is. Dat staat je helemaal vrij. Kortom: we snappen dat van de situatie baalt, maar hopelijk heb je iets aan de tips in deze reactie.

Voorraad en retouren verwerken kan beter

Voorraad is vaak dunnetjes waardoor maten snel zijn uitverkocht, het proces van retourneren duurt heel lang terwijl de website impliceert dat ze met een paar dagen het geregeld hebben. De hoeveelheid modellen is heel fijn. Zo zit er altijd iets bij voor jou als mens en voor jouw voet.

Shipped and received fast but shoes look worn

Shipped and received fast but shoes came very wrinkled, so they were clearly worn in/ tried on often. Very disappointing for ordering brand new shoes for 110eur.
Antwoord van Barefoot & More
I'm very sorry to hear that you're not that happy with the shoes you received! It's definitely possible that your shoes have been tried on in our store. Leather naturally creases when bent, even during fitting, which is a normal occurrence and can't be avoided. On the other hand, we of course want you to be happy with your order! That's why we have contacted you to see how we can solve this situation.
21 jan 2024
De producten zijn natuurlijk goed. Ook snel besteld& geleverd. Maar wat me al eerder is opgevallen is dat ik mij in de winkel een beetje ‘verloren’ voel. Personeel komt niet heel vrolijk gedag zeggen of vragen of ze je ergens mee kunnen helpen. Toen ik hulp vroeg en kreeg kon ik er niet zoveel mee …
Antwoord van Barefoot & More
Wat jammer om te horen dat je je een beetje verloren voelde tijdens je bezoek aan onze winkel! Dat is natuurlijk niet wat we willen. In principe begroeten mijn collega's in de winkel iedereen die binnenkomt en ze helpen je graag met de vragen die je hebt, maar in jouw geval is dat zo te horen niet helemaal uit de verf gekomen. Mijn oprechte excuses daarvoor! We hebben inmiddels contact met je opgenomen om je ervaring verder te bespreken en eventuele losse eindjes op te lossen.