Verzendverpakkingenshop.nl- Logo - Beoordelingen

Verzendverpakkingenshop.nl

112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden521 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
Verzendverpakkingenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
Wat een fijn bedrijf is dit. Je bestelling wordt snel in behandeling genomen en dezelfde dag nog verstuurd. Daarbij zat het ook nog eens netjes verpakt in een grote kartonnen doos waardoor er niets kon beschadigen. Ik ga hier zeker meer bestelling, echt een aanrader!

27 jun 2023
Ik heb op 20 Juni 2x 80 gelpacks van 200 gram en 1 doos met verzenddozen besteld. Volgens de site voor 12 uur besteld volgende dag in huis. Helaas na een paar dagen gebeld waarom ik niks hoorde over de verzending. Kreeg ik te horen dat mijn bestelde producten niet op voorraad waren (op de site staat van wel..) zouden de 26e verstuurd worden. Helaas gister gebeld en toen bleek dat de dozen verzend werden, maar de belangrijke gelpacks pas op 12 juli leverbaar zijn. Teleurstellend want dit brengt mijn agenda in de war. Zeker geen aanrader.

Beoordelingen voor Verzendverpakkingenshop.nl

26 nov 2023
Ik had een fout gemaakt in het formaat van de brievenbusdoosjes die ik had besteld. Het werd super opgelost: ik kreeg alsnog al heel snel de levering van wél het juiste formaat brievenbusdoosjes en de ‘verkeerde’ bestelling wordt netjes bij mij opgehaald. Super!
Snelle verzending. Goede communicatie met klantenservice. Men komt bij niet te leveren artikelen altijd met een goed antwoord. Dat kan zijn met een alternatief artikel, of een antwoord wanneer men wel verwacht het produkt op voorraad te hebben.
Bedankt voor jullie service en zeker de bezorgers, want ze helpen ons altijd met het uitpakken van verplaatsen van dozen. Erg fantastische
24 mei 2023
Fijn dat de dozen goed en snel geleverd zijn. Hebben jullie een gebruiksaanwijzing of vouwinstruktie voor klanten? Groetjes Elly
26 mei 2023
Hallo Elly, Fijn dat je zo tevreden bent met de levering en producten. Wij hebben niet van alle artikelen een vouwinstructie maar wij helpen je daarmee graag verder bij de klantenservice! Vragen zijn te stellen per mail, telefonisch of makkelijk en snel via de chat. Groet, Team verzendverpakkingenshop
14 nov 2023
Altijd top en snelle levering. Wanneer er iets niet klopt wordt het altijd perfect opgelost. Vandaar dat ik tevreden ben :)

Kwaliteitsproducten en niet duur

Duidelijke website met kwaliteitsproducten. Snelle levering. Goedkoper dan andere vergelijkbare leveranciers.
4 sep 2023
12 sep 2023
Fijne webshop met breed assortiment. Dag later in huis.
26 aug 2023
Super snelle levering erg tevreden.
20 okt 2023
Ellen S.
Eckelrade
14 okt 2023
op tijd geleverd
perfecte en snelle levering Goede kwaliteit voor een goede prijs. Altijd heel erg tevreden.
15 mei 2023
Altijd netjes op tijd geleverd, lage prijzen en goede verpakkingen om mee te verzenden.
26 mei 2023
Bedankt voor de mooie beoordeling! :) Groet. Team Verzendverpakkingenshop
Ondanks de mogelijkheid tot betalen op rekening werd het niet geaccepteerd. Jammer.
Antwoord van Verzendverpakkingenshop.nl
Bedankt voor je beoordeling en fijn dat we 4 sterren krijgen :) Ik zie dat betaling op factuur inderdaad niet geaccepteerd is omdat het afleveradres afwijkt van hetgeen van kvk nummer. Wij doen dit om fraude te voorkomen. Wij hopen u desondanks graag weer terug te zien :) Groet, Team Verzendverpakkingenshop
6 jun 2023

Uitstekende informatie en levering.

Duidelijke website. Voor 12:00 besteld, de volgende dag goed verpakt in huis, TOP!
6 jun 2023
Bedankt voor deze TOP beoordeling :) Fijn dat je zo tevreden bent! We hopen je snel weer terug te zien! Groet, Team Verzendverpakkingenshop
Jullie helpen altijd fijn als er vragen omissies zijn. worden we blij van!
HR
Heidi R.
Nijverdal
24 okt 2023

Snelle en correcte leveringen!

De leveringen worden altijd netjes en snel bezorgd. Wij zijn erg tevreden!
13 jan 2024
Prima prijzen en snelle levering! Kom hier steeds weer terug :-)