Verzendverpakkingenshop.nl- Logo - Beoordelingen

Verzendverpakkingenshop.nl

125 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden521 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 15 jun 2021
Verzendverpakkingenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
Wat een fijn bedrijf is dit. Je bestelling wordt snel in behandeling genomen en dezelfde dag nog verstuurd. Daarbij zat het ook nog eens netjes verpakt in een grote kartonnen doos waardoor er niets kon beschadigen. Ik ga hier zeker meer bestelling, echt een aanrader!

27 jun 2023
Ik heb op 20 Juni 2x 80 gelpacks van 200 gram en 1 doos met verzenddozen besteld. Volgens de site voor 12 uur besteld volgende dag in huis. Helaas na een paar dagen gebeld waarom ik niks hoorde over de verzending. Kreeg ik te horen dat mijn bestelde producten niet op voorraad waren (op de site staat van wel..) zouden de 26e verstuurd worden. Helaas gister gebeld en toen bleek dat de dozen verzend werden, maar de belangrijke gelpacks pas op 12 juli leverbaar zijn. Teleurstellend want dit brengt mijn agenda in de war. Zeker geen aanrader.

Beoordelingen voor Verzendverpakkingenshop.nl

snelle levering!
WZ
Willard Z.
Purmerend
Snel geleverd en de kwaliteit van de verzenddozen is uitstekend. In eerste instantie hadden wij dozen besteld via MyParcel door een fout in het systeem van MyParcel. Nu gaan wij deze in het vervolg rechtstreeks bestellen.
Snel geleverd. Jammer dat de kartonnen enveloppen met opening in lange zijde er niet waren.
Goede service.
lekker snel
prima, bestelling was niet compleet. Werd snel en vriendelijk opgelost
Snelle verzending en goede producten.
Snele verzending
ok
28 jan 2024
Er zijn altijd wat dozen aan de buitenkant beschadigd, als dat niet gebeurt of wat extra wordt geleverd dat dit niet meer relevant is dan krijg je 5 sterren
Antwoord van Verzendverpakkingenshop.nl
Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling en wat fijn dat we 4 sterren krijgen. Wij vinden het vervelend te horen dat er altijd wat dozen beschadigd aankomen en dat is zeker niet de bedoeling! Wij lossen dit graag voor je op! Wij zien dat wij nog geen melding ontvangen hebben hierover dus wij nemen even contact met je op. Groet, Team Verzendverpakkingenshop
13 jan 2024
Prima prijzen en snelle levering! Kom hier steeds weer terug :-)

Uitstekende kwaliteit.

De kwaliteit van de dozen is uitstekend en de bezorging snel.
27 jan 2024
super doosjes . snelle afhandeling en bezorging
28 jan 2024
keurig geleverd, vlug ook, netjes verpakt
Goede prijzen snelle levering
Snel en netjes geleverd