kwekerijvlastuin.nl

154 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden379 beoordelingen in totaal

25 mei 2024
De planten zijn netjes verpakt en snel verzonden.IK heb hier eerder gekocht, en niet alle plantjes slaan aan, maar dat kan aan mijn tuin liggen. Ik vind het leuk dat het een kleine kwekerij is, en heb hier gekocht omdat ik begreep dat de kweker geen gif gebruikt. Later las ik dat hij ook planten van een andere kwekerij verkoopt en daarvan niet kan garanderen dat ze gifvrij zijn. En laat mijn beste

4 nov 2023
Planten hadden te lang in de doos gezeten, levering een aantal keer uitgesteld door post l

Beoordelingen voor kwekerijvlastuin.nl

25 mei 2024

Zet liever bij de plantjes waar ze vandaan komen

21 mei 2024

alles was top

kwaliteit en prijs zijn zeer goed, ook de communicatie voor de verzending was aangenaam. de verzending zelf was zeker op tijd en heel verzorgd
21 mei 2024
Dank u wel voor de 5 sterren en uw mooie woorden!
3 jun 2024

goede kwaliteit en snelle levering

Als altijd waren de planten van goede kwaliteit en de verzending was zeer vlot!
3 jun 2024
Dank u wel voor uw beoordeling!
23 mei 2024

goede kwalitiet en correcte en snelle…

goede kwaliteit en correcte en snelle levering
23 mei 2024
Dank u wel, graag gedaan!
27 mei 2024
Snelle reactie en verzending. Goede prijs
27 mei 2024
24 mei 2024
24 mei 2024
SS

1. Eddy's "Bloementuin"

1. Makkelijk bestellen door de duidelijke site. 2. Heel goede kwaliteit. 3. Verpakking kan niet beter. 4. Planten goed nat, drogen tijdens transport niet uit. 5. Snellere verzending en bezorging kan niemand,
22 apr 2024
Dank u wel voor uw prachtige beoordeling, ik wordt er verlegen van!

Zeer persoonlijk.

Alles keurig en snel geregeld. Ik ontving persoonlijke berichten via E-mail (dus niet automatisch verzonden vanuit de computer.) De planten waren goed van kwaliteit, goed verpakt en goed aangekomen
23 apr 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Doordat wij een klein bedrijfje zijn kunnen we het persoonlijk houden.

Alleen maar goede ervaringen

Fijne website, snelle levering, wordt goed ingepakt, duidelijke en klantvriendelijke communicatie. Wij bestellen hier al jaren naar tevredenheid vanuit Limburg.
22 apr 2024
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling!
SS
21 apr 2024
2 bestellingen in één week zegt voldoende. Voor kwaliteit, verpakking, verzorging en verzending moet je bij Eddy zijn in zijn "Vlastuin"
9 mei 2024
Reageert gelijk via een mail na je bestelling. Vorige keer zelfs een geschreven briefje erbij hoe wij de planten moeten snoeien.
9 mei 2024
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij doen ons best, fijn als dat gewaardeerd wordt!
16 mei 2024
De bestelling was keurig optijd. De kwaliteit van de planten is uitstekend en waren zorgvuldig verpakt, chapeau.
16 mei 2024
Hartelijk dank voor uw fijne beoordeling!
14 mei 2024
Fijne communicatie, zeer vriendelijk en goede service. Planten zorgvuldig verpakt en zien er goed verzorgd uit.
14 mei 2024
Dank u wel voor uw mooie beoordeling!
8 mei 2024

Ik kan deze kwekerij iedereen aanraden!

Ik kan deze kwekerij iedereen aanraden. Goede kwaliteit product en kundige eigenaar die je goed informeert.
8 mei 2024
Hartelijk bedankt voor uw fantastische waardering!