kwekerijvlastuin.nl

179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 sep 2021
kwekerijvlastuin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Het is al 3de keer dat ik bij de Kwekerij Vlastuin plantjes hebt gekocht en het is elke keer super gegaan. - Uitstekende kwaliteit van planten - heel goed en zorgvuldig ingepakt zodat er niets kapot gaat - duidelijke informatie over de status van bestelling - meneer Eddy denkt ook met de klant mee, nl. mijn bestelling werd iets later verstuurd maar dat kon ik alleen maar waarderen. Anders zouden de plantjes de extra lange weekend in een depot van het transportbedrijf niet hebben overleefd… Ik geniet nu elke dag van mooie grassen en bloemen.

15 mei 2023
Bij aankomst van de planten bleek het in de doos een ravage te zijn. Alles lag door elkaar en veel plantjes waren uit hun potjes gevallen. Bij verschillende plantjes zat de stek bovenop de pot in plaats van erin.

Beoordelingen voor kwekerijvlastuin.nl

19 apr 2024
MB
Marjan B.
Zevenhoven
18 apr 2024
16 apr 2024
13 apr 2024
Prachtige planten en netjes verzonden. Eerdere ervaringen waren ook altijd goed. Planten doen het super en zelfs voor opvulling van de doos en bescherming van de planten is een duurzame en milieuvriendelijke oplossing!
17 mrt 2024

Gewoon top

Leuk aanbod, snelle levering, goed stevig ingepakt, makkelijk benaderbaar voor vragen. Bestel hier al een paar haar mijn planten.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw mooie beoordeling!
30 mrt 2024
Vlotte levering. De plantjes zijn goed dn zorgvuldig verpakt. De plantjes zien er fris en gezond uit met goede wortels.
30 mrt 2024
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat alles naar wens is.
Snelle reactie. Goede kwaliteit plant materiaal. Persoonlijke benadering en flexibel. Prijs kwaliteit is goed.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel, wij doen ons best
Hele mooie plantjes. Goed verzorgd. Bezorging was erg goed. Communicatie was erg goed per mail.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Hartelijk dank voor uw mooie woorden!
Bestelling zeer snel afgehandeld. Goed kwaliteit van plantjes. Bericht met handige tips.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Dankzij onze eigen voorraad kunnen wij meestal snel leveren.
KR
Kita R.
Eindhoven
16 mrt 2024
makkelijk contact te maken. Snelle goede levering. De kwaliteit zal nog moeten blijken.
16 mrt 2024
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Mocht de kwaliteit niet naar wens zijn, laat het t.z.t. weten, dan zoeken we naar een oplossing.
20 mrt 2024
Netjes overleg over het afhaal moment. Alle planten waren klaargezet. Heel tevreden.
20 mrt 2024
Dank u wel voor uw mooie beoordeling!
De manier en de snelheid van onze bestelli g. Wij waren blij verast.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij leveren vooral uit eigen voorraad waardoor we snel kunnen leveren.
Snelle verwerking van bestelling, en altijd mooie gezonde planten.
Goede service, snelle reactie en planten stonden op tijd klaar
Dank u wel!!
HK
Harry K.
De meern
Mooie sterke planten welke zeer deskundig verpakt waren
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Wij doen het graag!
de planten waren van de kwalitijd die ik ik graag heb
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor de 5 sterren!
16 mrt 2024
Voor de tweede keer prima en snel verzorgd.
Dank u wel!