kwekerijvlastuin.nl

179 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden355 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 sep 2021
kwekerijvlastuin.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2 jun 2023
Het is al 3de keer dat ik bij de Kwekerij Vlastuin plantjes hebt gekocht en het is elke keer super gegaan. - Uitstekende kwaliteit van planten - heel goed en zorgvuldig ingepakt zodat er niets kapot gaat - duidelijke informatie over de status van bestelling - meneer Eddy denkt ook met de klant mee, nl. mijn bestelling werd iets later verstuurd maar dat kon ik alleen maar waarderen. Anders zouden de plantjes de extra lange weekend in een depot van het transportbedrijf niet hebben overleefd… Ik geniet nu elke dag van mooie grassen en bloemen.

15 mei 2023
Bij aankomst van de planten bleek het in de doos een ravage te zijn. Alles lag door elkaar en veel plantjes waren uit hun potjes gevallen. Bij verschillende plantjes zat de stek bovenop de pot in plaats van erin.

Beoordelingen voor kwekerijvlastuin.nl

2 aug 2023
Prachtige planten die zeer snel en netjes ingepakt verstuurd worden. Een prima prijs voor zo'n goede kwaliteit! Zeer tevreden.
2 aug 2023
Dank u wel voor uw prachtige beoordeling!
JD
jolanda D.
de Meern
7 jul 2023

Goede kwaliteit

Snelle levering , keurig verpakt en de kwaliteit van de planten is echt Super ! Vorig jaar ook besteld en alles bloeit volop
7 jul 2023
Dank u wel voor uw 5 sterren, wij doen het graag! U heeft goed voor de planten gezorgd, anders bloeiden de planten van vorig jaar niet volop. Goed bezig!!
ET
Ernst T.
Nuenen
27 okt 2023

Kweker met hart voor de zaak

Goede kwaliteit, erg goed verpakt, snelle levering en een duidelijke website, kleine kweker met hart voor de zaak.
27 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling.
11 okt 2023
Snelle levering. Plantjes zijn goed verpakt. Afwachten hoe de plantjes aanslaan maar ziet er veelbelovend uit!
11 okt 2023
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat zien wij graag! Mocht er iets niet aanslaan, laat dat dan alstublieft weten, dan bieden wij een oplossing!
JD
Jo D.
Munstergeleen
24 mei 2023
Prima planten, goed verpakt. Nadat post. NL niet leverde zoals gehoopt, bleef Valkplant (Eddy) steun verlenen.
24 mei 2023
Dank u wel voor uw review voor Kwekerij Vlastuin.
28 jul 2023
Mijn bestelling is zeer vlot geleverd en is mooi ingepakt . Planten zijn verpakt in organisch materiaal. 👍👍
28 jul 2023
Dank u wel voor uw review en veel plezier van de Echinacea's!
18 jun 2023
Mooie klimplanten, snel geleverd en veel zorg besteed aan het in & verpakken. Veel aandacht van a tot z!!
Dank u wel voor de 5 sterren en uw mooie woorden
17 sep 2023

Prima

Snel verstuurd, goed verpakt, prettige communicatie. Planten slaan aan en nu kijken hoe ze verder gaan
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw beoordeling!
IC
Ine C.
Peize
Altijd prima verzorgd en goede planten voor een goede prijs. Je kunt ook altijd met een vraag terecht.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor 5 sterren en uw mooie woorden!
9 aug 2023
Mooie sterke planten, goed en milieuvriendelijk verpakt, heldere communicatie over de levering.
9 aug 2023
Hartelijk dank!
12 jul 2023
Prachtige planten,prijzen en service. Duidelijke uitleg over de planten. Vaste klant! Aanrader!!
12 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, wij doen het graag. Graag tot een volgende keer!
10 mei 2023
Prachtige planten,nette prijzen en goed verpakt en snelle service! Mijn favoriete kwekerij 🤩🦋
Hartelijk dank!!
ET
Ernst T.
Nuenen
9 jul 2023

Een fijn bedrijf met hart voor de planten

Zeer zorgvuldig verpakt, mooie gezonde goed gewortelde planten, prettige communicatie.
Antwoord van kwekerijvlastuin.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij doen onze best!
13 mei 2023
Gewoon een prima bedrijf, verstand van zaken, altijd snelle verzending, en ruime keuze
13 mei 2023
Dank u wel voor uw waardering!
1 jul 2023
Bezorging was super geregeld. De planten die ik had besteld zien er gezond uit. Top!
1 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, veel plezier van de planten.

Goede kwekerij.

Heel goede communicatie, snel geleverd en de planten supergoed verpakt, aanrader!!
10 mei 2023
Dank u wel, we doen ons best!
9 sep 2023
Mooie planten, top verpakt met stro wat we konden gebruiken. Goede communicatie.
9 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en mooie woorden.
23 mei 2023
Planten netjes verpakt en in goede staat ontvangen. Zeker aanrader voor anderen!
23 mei 2023
Bedankt voor uw waardering. Mijn collega kan inpakken als de beste!
29 mei 2023
Snelle bezorging. Het is te vroeg om iets over kwaliteit van planten te zeggen.
29 mei 2023
Dank u wel voor de 5 sterren!
29 mei 2023
Mooie planten,nette prijzen en prima service! Mijn vaste kwekerij een aanrader!
29 mei 2023
Dank u wel voor uw review en mooie woorden!